عمومی

اول مردم؟ نه برای جانی تیلور، مدیر عامل SHRM

اول مردم؟ نه برای جانی تیلور، مدیر عامل SHRM

هدف بخش منابع انسانی شما چیست؟ انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM). این بزرگترین انجمن حرفه ای منابع انسانی در ایالات متحده است که حضور جهانی دارد. هدف ذکر شده این است:

SHRM، انجمن مدیریت منابع انسانی، مکان های کاری بهتری را ایجاد می کند که در آن کارفرمایان و کارمندان با هم رشد می کنند. همانطور که صدای همه چیز کار، کارگران و محل کار، SHRM مهمترین متخصص، دعوت کننده و رهبر فکری در مورد مسائلی است که بر محیط های کاری در حال تکامل امروزی تاثیر می گذارد.

پس چرا جانی سی. تیلور، مدیر عامل SHRM به وال استریت ژورنال اعلام می کند اینکه او با خوشحالی کار یک کارمند را به هند برون سپاری کرد، زیرا او جرات داشت از راه دور کار کند؟

این ایده در اوایل سال گذشته به ذهن جانی تیلور جونیور رسید، پس از اینکه یکی از کارمندانش ادعا کرد که موقعیت فناوری او می‌تواند در هر جایی انجام شود. او می خواست ویرجینیا را ترک کند، جایی که شغلی در انجمن مدیریت منابع انسانی، یک انجمن حرفه ای مستقر در اسکندریه داشت. او درخواست کرد که از راه دور در کارولینای شمالی کار کند.

آقای تیلور، مدیر اجرایی انجمن، گفت: “سپس یک لامپ خاموش شد.”

او گفت، به جای اینکه کارمند را در ایالت دیگر کار کند، کار او را به هند برون سپاری کرد، جایی که سازمانش حدود ۴۰ درصد در هزینه های نیروی کار صرفه جویی می کند.

در حالی که این یک پیامد قابل پیش بینی کار از راه دور است، تکان دهنده است که رهبر گروهی که به ایجاد کار اختصاص داده شده است. “محل کار بهتری که کارفرمایان و کارمندان با هم رشد می کنند” این را از پشت بام ها اعلام می کند.

اگر شما به دنبال الگوبرداری از تیلور هستید، ابتدا به این موارد فکر کنید.

مناطق زمانی یک چیز واقعی هستند.

در حالی که برخی از مشاغل نیاز به ارتباطات همزمان کمی دارند، اما اکثر آنها به کمی نیاز دارند. تفاوت ساعت ۹:۳۰ بین مقر SHRM در ویرجینیا و هند وجود دارد. یعنی جلسات سخت است. حتی یک موقعیت فناوری نیاز به تعامل با همکاران گهگاهی دارد.

هنگامی که به برون سپاری به کشور دیگری نگاه می کنید، در نظر بگیرید که مناطق زمانی چگونه خواهد بود. موضوع. اگر می‌خواهید انتظار داشته باشید که فردی که در دوردست است، کسی باشد که دیر می‌ماند یا زود می‌آید تا برنامه شما را برآورده کند، شما نمونه‌ای از یک رهبر خوب مردم نیستید.

<فرهنگ نیز اهمیت دارد.

در حالی که SHRM یک سازمان جهانی است، فقط ۱۰۰۰۰ نفر از ۲۸۵۰۰۰ عضو آن در خارج از ایالات متحده ساکن هستند. از آنجا که هدف HR این است که متخصص مردم باشید، این به معنای درک فرهنگ افرادی است که با آنها کار می کنید.

در حالی که این مطمئنا یادگیری یک فرهنگ جدید ممکن است، آسان نیست. یکی از چیزهایی که در مورد سفر برای من جذاب است این است که چگونه اقلام در فروشگاه های مواد غذایی سازماندهی می شوند. آیا شیر تغلیظ شده شیرین شده با محصولات لبنی، روی راهرو قهوه، با مواد پخت، یا با غذای کودک؟ پاسخ به این بستگی دارد که یک فرهنگ خاص چگونه از شیر تغلیظ شده شیرین استفاده می کند.

واسط های کاربری از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است، زیرا مردم چیزها را متفاوت می بینند. این نیست که یک راه درست است و یک راه غلط. فقط متفاوت است هنگامی که با افراد کار می کنید، درک فرهنگی که در آن کار می کنند ضروری است.

وقتی برون سپاری می کنید، باید جدید خود را درک کنید. فرهنگ کارکنان اگر آنها برای افراد فرهنگ شما کار می کنند، باید بدانند که این فرهنگ چگونه کار می کند تا سیاست ها، برنامه ها و فناوری هایی را بسازند که برای فرهنگ هدف کار می کند. این یک مشکل بزرگ است.

مطمئن شوید که هنگام برون سپاری از قانون پیروی می کنید

چرا کارمند تیلور می‌خواهد از یک ایالت دیگر از راه دور کار کند؟ او نمی گوید، اما بهتر است بدانید که چرا قبل از اینکه کسی را به دلیل درخواست کار از راه دور اخراج کنید.

وکیل استخدامی دیوید میکلاس توضیح می دهد که اگر درخواست مربوط به سلامتی است، بهتر است توجه کنید. میکلاس می‌گوید: “به طور کلی، هیچ حق فدرالی برای کار از راه دور وجود ندارد. قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) کارفرما را ملزم نمی‌کند که برنامه دورکاری را به همه کارمندان ارائه دهد. موضع EEOC این است که باید به کارکنان دارای معلولیت فرصت مساوی برای شرکت در چنین برنامه ای بدهد.”

در صورت درخواست کارمند به دلایل سلامتی، شما باید فرآیند تعاملی را طی کنید تا تعیین کنید که آیا این یک سازگاری معقول برای کارمند شما است یا خیر. به همین ترتیب، اگر درخواست مراقبت از والدین بیمار در ایالت دیگر بود، ممکن است درخواست مرخصی FMLA باشد اگر کار از راه دور قابل انجام نباشد. اخراج شخصی به دلیل درخواست مرخصی FMLA غیرقانونی است.

بله، شما می توانید فردی را در FMLA خاتمه دهید  یا چه کسی محل اقامت ADA دارد زیرا شما موقعیت آنها را برون سپاری می کنید. با این حال، شما نمی توانید کسی را خاتمه دهید و کار او را برون سپاری کنید، زیرا او برای اقامت درخواست کرده است. ترتیب این دو چیز بسیار مهم است و می تواند شما را با مشکل جدی مواجه کند.

در حالی که SHRM تنها شرکتی نیست که شروع به کار کرده است. با انجام این نوع کارها، واقعاً از آن دسته رهبری مردمی نیست که درباره اخراج یک کارمند به دلیل درخواست کار از راه دور به خود ببالند. شرکت شما می تواند بهتر عمل کند.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی