عمومی

مدیر عامل توییچ این مهارت کلیدی رهبری را از آن آموخته است پل گراهام از Y-Combinator

مدیر عامل توییچ این مهارت کلیدی رهبری را از آن آموخته است
پل گراهام از Y-Combinator

Emmett Shear، که یکی از بنیانگذاران پلتفرم پخش زنده ویدیویی Twitch، به روزهای اولیه خود به عنوان یک کارآفرین، درس هایی که از مربی خود آموخته است، و آنچه که اکنون برای الهام بخشیدن به دیگران انجام می دهد، فکر می کند. — همانطور که به نیک هاوکینز گفته شد

من تازه از کالج فارغ التحصیل شده بودم، در سال ۲۰۰۵، زمانی که تقویم کیکو، استارت آپی که من با جاستین کان تأسیس کردم، در شتابدهنده کمبریج، ماساچوست، Y Combinator پذیرفته شد. در آنجا با پل گراهام، یکی از بنیانگذاران، آشنا شدم. Y Combinator – و مردی که به من یاد می دهد چگونه بزرگتر فکر کنم و به دیگران الهام بخشم، همین کار را می کنند.

پل از آن دسته افرادی است که می تواند پس از یک مکالمه به شما این احساس را بدهد که کار شما مهمترین چیز در جهان است. این ابرقدرت اوست – همراه با توانایی در تجسم مجدد ایده ها به روشی که دیگران هرگز این کار را نمی کنند. یک روز، در دفتر پل در کمبریج، داشتم در مورد استراتژی کیکو به او می گفتم. ‘میدونی باید چیکار کنی؟’ او گفت. شما باید Kiko را یک تقویم قابل برنامه ریزی بسازید تا هکرها بتوانند انواع رویدادها و محرک های سفارشی ایجاد کنند. این ممکن است اولین قدم به سوی یک سیستم عامل جدید باشد که در طول زمان ساخته شده است. من و بنیانگذارانم آماده اجرای این رویا نبودیم و پس از راه‌اندازی تقویم گوگل، Kiko را در eBay به قیمت ۲۵۸۰۰۰ دلار به حراج گذاشتیم. اما نگرش پل در انجام کارها به من چسبیده است.

او اهمیت الهام بخشیدن به مردم برای باور به خود را به من آموخت. ایده های بزرگی دارید و با این ایده ها چه باید کرد. اکنون، وقتی با تیم‌های توییچ ملاقات می‌کنم، هدف من این است که به آن‌ها کمک کنم تا ببینند کاری که انجام می‌دهند چقدر برای توییچ مهم است – و چگونه می‌تواند به چیزی بزرگ‌تر منجر شود. اگر تیمی احساس می‌کند می‌تواند دنیا را تصاحب کند، کار خوبی انجام داده‌ام.

از شماره می/ژوئن ۲۰۲۲ Inc. مجله

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی