عمومیمقالات

مدیران بیشتری از همیشه اخبار را دنبال می‌کنند – در اینجا آمده است معنی آن برای شرکت ها

مدیران بیشتری از همیشه اخبار را دنبال می‌کنند – در اینجا آمده است
معنی آن برای شرکت ها

همه‌گیری جهانی، جنگ در اوکراین، ناآرامی‌های نژادی، دوره ریاست‌جمهوری تفرقه‌انگیز و بسیاری رویدادهای دیگر در چند سال گذشته، همه چشم‌ها را به اخبار، از جمله رهبران تجاری، معطوف کرده است. رهبران C-suite، مدیران و مدیران اجرایی زمان «اضافی» کمی برای اطمینان از به روز بودن رویدادهای جاری داشتند. در حال حاضر، خواندن اخبار یک جنبه ضروری از رهبری است.

یک مطالعه ادوبی در سال ۲۰۲۲ به نام “آینده زمان” نشان داد که ۷۰٪ از شرکت کنندگان “در مقایسه با یک سال قبل زمان بیشتری را در طول روز کاری برای جذب یا بحث در مورد پوشش خبری اختصاص می دهند.” علاوه بر این، «رهبران و مدیران شرکت‌ها به تنهایی سه ساعت در روز را صرف خواندن، تماشا یا گوش دادن به پوشش خبری ملی یا جهانی می‌کنند». در ایالات متحده، دو نگرانی اصلی «بی ثباتی/تورم اقتصادی» (۷۹ درصد) و «خشونت با اسلحه» (۶۵ درصد) هستند. علاوه بر این، ۳۸ درصد از کارمندان در نظرسنجی اظهار داشتند که افزایش عدم اطمینان در رویدادهای جاری تمرکز آنها را در محل کار دشوار می کند.

در اینجا آمده است که چگونه رهبران در حال تغییر عادات خود و سازگاری با هنجارهای جدید خود برای توجه بیشتر به اخبار به بهترین وجه رهبری خود را با زمان های نامشخص تطبیق می دهند.

خواندن اخبار، شناخت کارکنان خود

برای افراد عادی، مطلع شدن از اخبار محلی، ملی و بین‌المللی ممکن است یک موضوع انتخابی و ترجیحی باشد. به گفته نینا واسان، M.D.، M.B.A.، افسر ارشد پزشکی در رئال، استادیار بالینی در دانشگاه استنفورد و موسس و موسس بهداشت در دانشگاه استنفورد و موسس و موسس بهداشت و درمان.

او می‌گوید: «به یاد داشته باشید که کار تنها بخشی از زندگی یک فرد است. آنچه آنها در زندگی خارج از محل کار از نظر استرس و نگرانی تجربه می کنند اغلب به محل کار منتقل می شود و می تواند بر بهره وری و رفاه آنها تأثیر بگذارد. به خصوص برای یک مدیر یا رهبر، من فکر می کنم آگاهی از رویدادهای جاری مهم است، زیرا آنها می توانند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان کارمند شما و همچنین سلامت شما داشته باشند. او می‌افزاید: این آگاهی به شما کمک می‌کند تصمیم‌های تجاری بگیرید، همدل‌تر باشید و با حمایت بیشتری که ممکن است تیمتان به آن نیاز داشته باشد هماهنگ شوید.

وسان توضیح می‌دهد که شما در حال رهبری یک شرکت هستید، اما ممکن است از شما انتظار می‌رود که حمایت بیشتری برای نیازهای ذهنی و عاطفی کارمندان ارائه دهید. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کارمندان از کارفرمایان و رهبران خود انتظار دارند که مراقبت های سلامت روان را ارائه دهند. او می‌گوید: و از آن‌ها حمایت کنید تا استرس کار و زندگی را کنترل کنند. اگرچه رهبران جایگزین درمانگران، پزشکان و سایر متخصصان پزشکی نمی‌شوند، اما ممکن است فرصت‌های بهتری را برای تعادل بین کار و زندگی، از مرخصی با حقوق گرفته تا گزینه‌های کاری ترکیبی و پشتیبانی اضافی ارائه دهند مانند برنامه های درمانی.

تصمیم گیری تجاری بر اساس رویدادهای جاری

از آنجایی که شرکت‌ها همراه با مطالعه، یک رکود بالقوه قریب الوقوع را زیر نظر دارند سایر رویدادهای خبری مهم، آنها ممکن است با این اطلاعات در مورد مسیر شرکت خود تصمیم بگیرند. ویلیام استون هاوس سوم رئیس و یکی از بنیانگذاران Crawford Thomas Recruiting است، یک “کامل- آژانس کارکنان خدمات با تمرکز در زمینه های استخدام فروش، حسابداری و فناوری اطلاعات، به نقل از وب سایت آنها. مصرف اخبار شخصی او در چند سال گذشته افزایش یافته است، که او آن را مدیون به هم پیوستگی جهان می داند. او اخبار را از نزدیک با چشم در برنامه ریزی پیرامون رویدادهای جاری دنبال می کند.

او می‌گوید: «جنگ در اروپا منجر به پیامدهای سیاسی در خانه می‌شود، که منجر به کمبود و افزایش قیمت شده است که تأثیرات عمده‌ای بر صنایع مختلفی که من در آنها کار می‌کنم دارد. «مصرف اخبار باید برای همتایان من افزایش یابد، همچنین با توجه به اینکه چند بار در مکالمه مطرح می شود و تعداد مقالات و پیوندهای خبری ارسال می شود. من قطعاً فکر می‌کنم رهبران تجاری مانند من اخبار بیشتری را دریافت می‌کنند تا ببینند چه اتفاقی افتاده است، اما امیدواریم بتوانند آنچه را که قرار است اتفاق بیفتد و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.”

Stonehouse به طور خاص مصرف اخبار خود را بیشتر از مجلات تجاری سنتی که برای تصمیم گیری تجاری مطالعه می کرد، تنظیم می کند. او می‌گوید اکنون او همچنین به دنبال اطلاعاتی در مورد اخبار بین‌المللی، مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، امور مالی و منابع مرتبط با زنجیره تامین است، با این هدف که “درک چه مسائل، کمبودها یا موقعیت‌هایی در افق برای برنامه‌ریزی بهتر تصمیم‌گیری‌های تجاری در اطراف وجود دارد.”

او می افزاید: «واقعاً درک اینکه چگونه یک جنگ در اوکراین با کمبود تخم مرغ مرتبط است و چگونه کمبود ریزتراشه باعث کمبود خودرو می شود… چیزی است که تصور نمی کردم به اندازه امروز مهم باشد».< /p>

اخبار صنعت خواندن

این فقط جنگ در سایر کشورها و ناآرامی‌های سیاسی نیست که بر رهبران کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد، بلکه تغییرات خاص‌تری در صنایع و حوزه‌های مورد علاقه آنها نیز رخ می‌دهد. اولیویا درایزن هاول، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Fresh Starts Registry، صنعت را تماشا کرده است. خروجی هایی برای تعیین جایگاه بنیانگذاران زن در مسیرهای سرمایه گذاری.

او اعتبار مقاله TechCrunch به‌خاطر تأثیر خاص بر مسیر حرکت او در سال و برندش. این مقاله نشان داد که استارت‌آپ‌هایی که توسط زنان تأسیس شده‌اند، ۱٫۹ درصد از کل سرمایه‌های VC را در سال ۲۰۲۲ جمع‌آوری کردند، که نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است. Fresh Starts Registry به جای ادامه مسیر سنتی VC تصمیم گرفت مسیر خود را تغییر دهد. او می‌گوید: «به‌عنوان مدیر عامل، تصمیم جسورانه‌ای گرفتم… برای پیگیری تأمین مالی به روشی که برای ما مناسب بود – شبکه‌سازی و تعامل با افرادی که می‌خواهند بنیانگذاران زن موفق شوند، و افرادی که به مأموریت ما ایمان دارند». این تغییر استراتژی به دلیل پوشش خبری که او به آن توجه داشت اتفاق افتاد. هاول می گوید که اکنون توجه بیشتری به آن خواهد داشت.

«به‌عنوان مدیر اجرایی استارت‌آپ، اغلب سرم را در ایجاد کسب و کار و شبکه، و ما گاهی اوقات از به روز بودن اخبار و روندها غافل می شویم، اما این به همان اندازه مهم است.

چگونه رهبران کسب و کار خواندن اخبار را در روزهای شلوغ ادغام می کنند

کار آسانی نیست که چندین بار در روز برای پوشش خبری سرمایه گذاری کنیم، به خصوص با توجه به اطلاعات فراوان و اخبار جعلی که فیدهای ما را به هم ریخته است. استون هاوس توضیح می دهد که بررسی هر ادعا و مقاله در برابر منابع دیگر برای تأیید اطلاعات زمان‌بر اما ضروری در عصر کنونی اطلاعات نادرست.

او می‌گوید: «من متوجه می‌شوم که دوبرابر تعداد مقالاتی درباره موضوعات واحد می‌خوانم تا تعصب داشته باشم یا مطمئن شوم آنچه می‌خوانم واقعی است. این می تواند خواندن اخبار را به عنوان یک رهبر تجاری پر مشغله دشوار کند، اگرچه هر دو رهبر می گویند این ضروری است.

هاول دنبال کردن رسانه‌های خبری در توییتر و همچنین روزنامه‌نگارانی که به نظر شما قابل اعتماد هستند، مفید بوده است. او می‌گوید: «ببینید در مورد چه چیزی توییت می‌کنند و پست می‌کنند. “این واقعاً به شما کمک می کند تا از هرگونه روند و تغییری که ممکن است مجبور باشید در مورد آنها انعطاف پذیر باشید مطلع شوید.”

توازن را به خاطر بسپارید

اما، مانند هر کسی، خواندن اخبار و رویدادهای جاری ممکن است احساس خستگی کند. واسان به رهبران و کارمندان یادآوری می‌کند که ضمن در نظر گرفتن تأثیر آن بر کسب‌وکار، تعادل سالمی در مصرف اخبار حفظ کنند. «چند سال گذشته یک دوره تصادفی در مورد تأثیر قابل توجه رویدادهای جهانی بر سلامت روانی و رفاه کارکنان بوده است. او می‌گوید: از همه‌گیری گرفته تا نژادپرستی و رویدادهای مهم سیاسی و اقتصادی، آنچه در جهان خارج از محل کار اتفاق می‌افتد مستقیماً بر نحوه حضور افراد در محل کار تأثیر می‌گذارد. اما مهم است که از سلامت روان خود نیز محافظت کنید.

واسان می‌گوید: «به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد و برای شما تشویق می‌شود که از اخبار روزانه برای مراقبت از سلامت روان خود استراحت کنید. “این مهم نیست که شما در مورد جزئیات دقیق یک بحران به روز باشید و در عوض درک گسترده ای از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشید.”

عکس از Mangostar/Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - مدیران بیشتری از همیشه اخبار را دنبال می‌کنند - در اینجا آمده است
معنی آن برای شرکت ها

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی