عمومی

مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

یکی از مزایای داشتن حرفه ای- مجموعه های سوکت درجه برای کسب و کار شما به شما این امکان را می دهد تا از بسیاری از وظایف مختلف مراقبت کنید. از آنجا که آنها با طیف گسترده ای از قطعات و قطعات عرضه می شوند، می توانید از آنها برای چندین برنامه استفاده کنید. و همین تطبیق پذیری است که آنها را به ابزاری ارزشمند برای کسب و کار کوچک شما تبدیل می کند.
مشکل این است که برندهای زیادی وجود دارند و پیدا کردن برند مناسب برای کسب و کار شما می تواند یک کار باشد. هدف این لیست این است که تعدادی از با کیفیت ترین مجموعه سوکت ها را از برندهایی که احتمالاً قبلاً می شناسید به شما ارائه دهد. با این حال، مارک های کمتر شناخته شده ای نیز وجود دارند که بالاترین کیفیت را در بازار ارائه می دهند که در آمازون موجود است.


مجموعه های سوکت برای کسب و کار شما

شما نمی توانید با مجموعه های موجود در این لیست اشتباه کنید. شما یک مجموعه سوکت استاندارد، یک مجموعه سوکت ضربه ای، یک مجموعه سوکت متریک و یک سوکت Torx را خواهید یافت که تقریباً روی هر چیزی کار می کند.

 

مجموعه ابزار مکانیک DEWALT

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

انتخاب برتر: در صدر فهرست، DeWalt 192 قطعه SAE و Metric قرار دارد. مجموعه ای با اندازه های درایو ۱/۲، ۱/۴ و ۳/۸٫ حلقه کنترل خمیده، فناوری گشتاور مستقیم، روکش کروم وانادیوم و جغجغه‌های ۷۲ دندانه برخی از ویژگی‌ها را تکمیل می‌کنند. همچنین برنامه‌های افزودنی، اتصالات جهانی، و آداپتورها را به همراه ضمانت مادام العمر محدود برای مجموعه ابزاری دریافت می‌کنید که ۹۰ درصد از بازبینان آمازون به آن پنج ستاره می‌دهند.

مجموعه ابزار مکانیک DEWALT

خرید در آمازون

دستگاه سوکت CRAFTSMAN

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

Runner Up: رتبه دوم در مورد ابزارها، CRAFTSMAN، برندی با رتبه برتر است. این مجموعه دارای ۱۰۵ قطعه با درایوهای ۱/۴ اینچی و ۳/۸ اینچی با استاندارد و متریک می باشد. سوکت ۶ نقطه ای با بست، جغجغه های ۷۲ دندانه در ۲ اندازه درایو و گارانتی مادام العمر این مجموعه را برنده می کند.

ست سوکت CRAFTSMAN

خرید در آمازون

 

TEKTON 3/8 Inch Drive 6-Point Socket and Ratchet Set

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: شاید نام TEKTON را نشنیده باشید، اما این شرکت دارای محدودیت زمانی و بدون ضمانت دریافت برای محصولات خود است. این مجموعه ۷۴ تکه دارای یک سوکت ۶ نقطه ای درایو ۳/۸ اینچی و جغجغه است. جغجغه دارای یک دندانه ۹۰ دنده ظریف است که فقط به قوس چرخشی ۴ درجه نیاز دارد.

TEKTON 3/8 درایو ۶-Point Socket and Ratchet set

خرید در آمازون

 

دستگاه ابزار مکانیک STANLEY

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

مانند CRAFTS MAN، STANLEY یک نام تجاری شناخته شده در مورد ابزار است. این مجموعه SAE 69 تکه با SAE، ۱/۴ اینچ و ۳/۸ درایو ساخته شده از کروم مشکی است. طراحی منحصر به فرد گوشه شعاع به آن ۱۵ درصد گشتاور بیشتر برای سفت شدن سریعتر می دهد. آنها با فولاد آلیاژی بالا ساخته شده اند و عملیات حرارتی شده است.

مجموعه ابزار مکانیک STANLEY

در آمازون بخرید

 

GEARWRENCH Master SAE/Metric Hex And Torx Bit Socket

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

GEARWRENCH شامل سوکت های SAE/Metric hex و Torx bit در این مجموعه ۸۴ قطعه ای است. پایه های سوکت عملیات حرارتی شده، قطعات درج فولادی S2 و کروم کامل پولیش ابزار را تشکیل می دهند. این شرکت یک ضمانت استاندارد مادام العمر ارائه می دهد و ۸۳٪ از بازبینان آمازون به آن ۵ ستاره می دهند.

GEARWRENCH Master SAE/Metric Hex And Torx Bit Socket

Buy در آمازون

 

Milwaukee 1/4 ″-۳/۸ اینچی سوکت ضامن دار

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

این مجموعه سوکت میلواکی دارای ۱۰۶ قطعه ابزار متریک ۱/۴ و ۳/۸ اینچی و SAE ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم. مجموعه جغجغه ۹۰ دندانی، سازمان‌دهنده PACKOUT دارای رتبه IP65، چهار طرف تخت روی سوکت، و ضمانت مادام العمر، این بسته میلواکی را به مجموعه‌ای عالی تبدیل کرده است.

Milwaukee 1/4″-۳/۸″ سوکت ضامن دار

خرید در آمازون

Kit و سوکت ابزار مکانیک DEWALT

مورد دوم از DeWalt نیز دارای نظرات مثبتی است، اما مجموعه کمی کوچکتر است. در ۱۰۸، این مجموعه SAE درایو ۱/۴ اینچی و ۳/۸ اینچی با قطعات با کیفیت است. دارای همان جغجغه ۷۲ دندانه با رهش سریع، حلقه کنترل قلابدار، فناوری گشتاور مستقیم، و روکش کروم وانادیوم صیقلی است.

DEWALT Mechanics Tools Kit and Socket Setخرید در آمازون

 

Sunex 3580, 3/8 Inch Drive Master Impact Socket Set

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

سوکت های ضربه ای مورد سوء استفاده زیادی قرار می گیرند، اما از آنجایی که Sunex یک گارانتی مادام العمر ارائه می دهد، شما این کار را نمی کنید. باید نگران کیفیت بود این مجموعه ضربه اصلی ۸۰ تکه درایو ۳/۸ اینچی با سوکت های ستاره و ستاره معکوس ساخته شده از فولاد کروم مولیبدن است. طراحی گوشه شعاع، گشتاور را افزایش می‌دهد، سایش را کاهش می‌دهد، نیرو را در طول دیوارها توزیع می‌کند و تماس با گوشه‌های بست را از بین می‌برد.

Sunex 3580، ۳/۸ اینچ درایو Master Impact Socket Socket

خرید در آمازون

 

TEKTON 3/8 Inch Drive Hex, Torx, TR Torx, Phillips, S

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

با ۹۲ قطعه، این درایو هگز ۳/۸ اینچی TEKTON، Torx، ست سوکت TR Torx، Phillips، شیاردار و مربعی از فولاد S2 ساخته شده است. این شرکت برای اتصال مستقیم و دائمی که با گذشت زمان نمی تواند شل شود، بیت ها را در سوکت قرار می دهد. ضمانت نامه بدون محدودیت زمانی و بدون رسید، از خرید شما از TEKTON محافظت می کند.

TEKTON 3/8 اینچ درایو Hex، Torx، TR Torx، Phillips، Slotted، Socket Bit Square

خرید در آمازون

 

Neiko 1/2″ Drive مجموعه سوکت ضربه اصلی

svg%3E - مجموعه سوکت برای کسب و کار شما

ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم مشکی ممتاز فورج شده قطره ای سنگین، این مجموعه سوکت ضربه ای ۶۵ تکه از Neiko می تواند سطوح بالایی از گشتاور را تحمل کند. طراحی سوکت شش نقطه ای شش نقطه ای بیشتر از خراب شدن گرد در اثر گشتاور بالا و فشار چکش جلوگیری می کند. شما همچنین می توانید ۱/۴، ۳/۸، ۱/۲ اینچ راکت های درایو، نشانه گذاری های لیزری قابل مشاهده بالا، و حرکت کامل ۳۶۰ درجه از بسیاری از ویژگی ها هستند.

دستگاه سوکت درایو Master Impact Neiko 1/2 اینچی

خرید در آمازون

چه چیزی را باید در یک ست سوکت جستجو کرد

شما می‌توانید سوکت‌ها یا مجموعه‌هایی را دریافت کنید که پیکربندی‌های زیادی برای رسیدگی به مشاغل یا صنایع مختلف دارند. فراتر از جست‌وجوی مجموعه‌ای طراحی‌شده برای مورد استفاده‌تان، در اینجا مواردی وجود دارد که باید بدون توجه به ست‌هایی که خریداری می‌کنید به آنها توجه کنید.

مواد: به دنبال قوی‌ترین مواد باشید. برای انجام کار برای کسب و کار خود از فولاد کروم وانادیوم درجه یک قطره‌ای سنگین گرفته تا کروم-مولیبدن و آلیاژهای دیگر، همیشه دریابید که سوکت از چه چیزی ساخته شده است.

سیستم اندازه‌گیری: اندازه‌گیری شده در SAE که بیشتر برای محصولات آمریکایی و متریک برای سایر نقاط جهان استفاده می شود، اکثر مجموعه ها هر دو نسخه را دارند.

تعداد سوکت: مجموعه هایی با صدها قطعه وجود دارد. یکی را پیدا کنید که در حد بودجه شما باشد و همه چیز مورد نیاز شما را داشته باشد.

عبور: اینها سوکت‌هایی برای پیچ‌ها یا ناودانی‌های بسیار بلند با سوراخی در وسط هستند که به شفت اجازه می‌دهند. برای عبور از سوکت و جغجغه. برای اینکه این کار را انجام دهید هم به یک جغجغه عبوری و هم یک سوکت نیاز دارید.

دکمه آزادسازی سریع: این به شما امکان می‌دهد سوکت‌ها را سریع‌تر جدا کنید تا کارایی بیشتری داشته باشید.

سوکت‌های ضربه‌ای و غیر ضربه‌ای: سوکت‌های ضربه‌ای برای استفاده از آن‌ها به ابزارهای هوا یا برق نیاز دارند. از سوی دیگر، ابزارهای بدون ضربه را می توان به صورت دستی استفاده کرد.

سوکت های عمیق و کم عمق: داشتن هر دو نوع سوکت ایده آل است زیرا شما هرگز نمی دانید چه نوع پیچ و مهره یا اقلامی وجود دارد. با شغل بعدی خود مواجه خواهید شد.

تعداد دندان: هرچه تعداد دندان های آچار جغجغه زنی شما بیشتر باشد، کارآمدتر خواهید بود. آچارهای با کیفیت بالا تعداد دندان های بیشتری دارند.

شکل سوکت: با نسخه های شش و ۱۲ نقطه ای، هر دو کاربرد خود را دارند. یک سوکت شش نقطه ای کمتر احتمال دارد که لیز بخورد در حالی که یک سوکت ۱۲ نقطه ای به شما امکان می دهد در بست های سخت با زوایای مختلف وارد شوید.

لوازم جانبی: از پسوند سوکت تا آداپتورها، آچار آلن و موارد دیگر، به دنبال مجموعه سوکتی باشید که دارای برخی از این موارد و سایر لوازم جانبی باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید :

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی