عمومی

مجله SUCCESS به نوآوران املاک و مستغلات با جدید افتخار می کند جوایز Trendsetters

مجله SUCCESS به نوآوران املاک و مستغلات با جدید افتخار می کند
جوایز Trendsetters

دالاس – ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ – مجله SUCCESS®، صدای پیشرو در زمینه توسعه شخصی و حرفه ای، امروز اعلام کرد راه اندازی مراسم افتتاحیه جوایز Trendsetters املاک و مستغلات به منظور تداوم قدردانی از ۱۲۵امین سالگرد خود در سال جاری.

جوایز Real Estate Trendsetters از متخصصان املاک و مستغلات که با تلاش‌های خارق‌العاده خود برای نوآوری، ایجاد و الگوبرداری، تفاوت ایجاد می‌کنند، تجلیل می‌شود. نامزدها را می توان در trendsetters.success.com از امروز و آخرین مهلت ارسال ارسال کرد. ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ است.

همه در صنعت املاک و مستغلات می توانند درخواست دهند، از جمله نمایندگان مسکونی و تجاری و کارگزاران و همچنین کارکنان پشتیبانی، متخصصان فناوری و شرکت های پروفکت. از نامزدها خواسته می‌شود که نمونه‌های خاصی از روش‌هایی را که نوآوری، کارایی و برتری را برای ارتقای صنعت املاک نشان داده‌اند ارائه دهند.

سیسیلیا میس، سردبیر SUCCESS Enterprises گفت: «املاک و مستغلات در چند سال گذشته با افزایش تاریخی قیمت مسکن، افزایش رقابت بین خریداران، و فناوری که نحوه خرید و فروش املاک و مستغلات مردم را تقویت می‌کند، در کانون توجه بوده است. . جوایز Real Estate Trendsetters برای برجسته کردن تمرکز این تکامل در جایی که به آن تعلق دارد ایجاد شد: بر روی افرادی که این صنعت را عالی می کنند. صرف نظر از نقشی که ایفا می‌کنند، ترندزها کسانی هستند که انقلابی در املاک و مستغلات ایجاد می‌کنند، و این نوآوران هستند که ما از آنها تجلیل می‌کنیم.”

برندگان جوایز توسط گروهی متشکل از کارشناسان صنعت در بین شرکت‌ها و سازمان‌های املاک و مستغلات مختلف انتخاب می‌شوند. افراد می توانند خود یا شخص دیگری را نامزد کنند. جوایز افتخاری در ۳۰ سپتامبر در noRa href=”https://www.globenewswire.com/Tracker?data=kbtoe1MRJ4PxOJh_Y79QLEs2JqSY3Etr4gwEaf3VNwqT9SMmtJyHCG7Ob6rExOFR=”noa href=”https://www.globenewswire.com/Tracker. >، trendsetters.success.com و در سراسر پلتفرم های دیجیتال مختلف سازمان، و همچنین در شماره ژانویه/فوریه ۲۰۲۳ مجله SUCCESS.

درباره SUCCESS Enterprises

SUCCESS® Enterprises، یک شرکت رسانه ای چند پلتفرمی، پیشرو در توسعه شخصی و حرفه ای است که محتوا، منابع و آموزش هایی را برای الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و آموزش ارائه می دهد. دارایی شاخص آن، مجله SUCCESS ، در سال ۱۸۹۷ توسط فیلسوف دستاورد، اریسون سوئت ماردن، تأسیس شد. In addition to the printed magazine, companion media properties within SUCCESS Enterprises include SUCCESS.com, SUCCESS Coaching, podcasts, newsletters, digital training courses, Achievers All-Access – an online platform that further expands resources and training for its members – and affiliate brands such as SUCCESS Space. SUCCESS Enterprises یک شرکت تابعه از eXp World Holdings (Nasdaq: EXPI) است. For more information visit success.com.

Alyson Austin
[email protected]
949-403-0484

Lori Guyton
[email protected]
901-277-6066

success fathers day 15 728x290 - مجله SUCCESS به نوآوران املاک و مستغلات با جدید افتخار می کند
جوایز Trendsetters

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی