عمومی

مجتمع اداری 5 میلیارد دلاری اپل درس مهمی را ارائه می دهد درباره بهزیستی کارکنان

مجتمع اداری ۵ میلیارد دلاری اپل درس مهمی را ارائه می دهد
درباره بهزیستی کارکنان

دفتر مرکزی ۵ میلیارد دلاری اپل، اپل پارک، یک مجموعه شگفت انگیز عصر فضا است که توسط استیو جابز طراحی شده است تا به عنوان وسیله ای برای نوآوری عمل کند. فراتر از زرق و برق خارج از این جهان، جزئیات به ظاهر کوچکی وجود دارد که برخی از بزرگترین تفاوت ها را در زندگی کسانی که روزهای خود را در آنجا سپری می کنند ایجاد می کند – افزایش رضایت در محل کار، رفاه عمومی و شادی کلی.

که گفته می شود یکی از قسمت های مورد علاقه جابز در اپل پارک، ۱۰۰۰۰- مرکز تناسب اندام فوت مربع. چیزی که در مورد این فضا نابغه است، شکوه ذاتی و طراحی مجلل آن نیست، بلکه این است که هر کسب و کاری می تواند آن را بدون صرف هزینه های هنگفت – یا در برخی موارد، بدون هزینه کردن، بازسازی کند.

با یک فضای اداری خالی می توانید فضای ساده ای را به کارکنان ارائه دهید که بسیاری در واقع آن را به کل فضای داخلی ترجیح می دهند. سالن بدنسازی اداری همانطور که یک مرکز تناسب اندام در محل ممکن است جذاب به نظر برسد، واقعیت این است که تعداد کمی از آنها می خواهند در کنار همکاران خود ورزش کنند یا بعد از یک روز طولانی برای ورزش در دفتر بمانند. اما این بدان معنا نیست که کارفرمایان نمی توانند افزایش رفاه در محل کار.

شکستن ۹ به ۵ با استراحت 

هیچ بحثی وجود ندارد که ساعت‌ها نشستن برای شما مضر است. سلامت، و با این حال آمریکایی ها به طور متوسط ​​۱۰ ساعت در روز می نشینند. ما در هنگام صبحانه، در رفت و آمد به محل کار، تمام روز پشت میزهایمان، در محل رفت و آمد به خانه، هنگام شام می نشینیم، و قبل از خواب برای استراحت می نشینیم. این را روز به روز و سال به سال تکرار می کنیم. راه حل؟ روز کاری را به هم بزن

مطالعات متعدد بر این باورند که ورزش کردن سلامت مغز را تقویت می کند، زیرا باعث آزاد شدن اندورفین و سایر انتقال دهنده های عصبی مسئول شادی انسان مانند سروتونین و دوپامین می شود. و این فقط اوج دونده بدنام نیست که از یک تمرین شدید بدست می آورید. بر اساس Healthline ثابت شده است که سکون مدیتیشن باعث ترشح اندورفین می شود. .

معرفی تمرین جدید در محل کار 

با تمرین جدید محل کار آشنا شوید: تمرینات میکرو. اینها تمرینات سریع و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای هستند. تقریباً مانند یک استراحت کاری معمولی، اما در قرن بیست و یکم که میلیون‌ها نفر تمام روز برای کار می‌نشینند، استراحت برای این نیست که کمی مانند گذشته از پای خود بلند شویم، بلکه برای بلند شدن و سوار شدن به آن‌ها است.

بر اساس یک مقاله، از نظر سلامت انسان، چندین تمرین کوتاه معادل یک تمرین طولانی است. منتشر شده توسط Livestrong. و در مقایسه با هشت ساعت یا بیشتر نشستن مستقیم، با تقسیم کردن روزتان، در واقع می توانید طول عمر، سلامت ذهنی خود را افزایش دهید و به شما کمک کنید با وضوح ذهنی، تمرکز و بهره وری بیشتر به سر کار بازگردید.

فضاهای کوچک تأثیر بیشتری می گذارند 

مراکز تناسب اندام در محل بسیار گران هستند. و همانطور که ممکن است جذاب به نظر برسند، اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار نمی گیرند. به هر حال، ۶۳ درصد از عضویت‌های باشگاه در ایالات متحده به‌طور کامل بلااستفاده می‌ماند. وقتی بیش از نیمی از اعضای حقوق بگیر از سالن بدنسازی استفاده نمی کنند، به احتمال زیاد کارکنان شما هم از این کار استفاده نخواهند کرد.

حدود یک دهه پیش برای یک شرکت Fortune 100 کار می کردم که یک سالن ورزشی در محل ارائه می داد. اگرچه ایده ورزش کردن را دوست داشتم، اما در سال‌هایی که آنجا بودم، یک بار هم از مرکز تناسب اندام در محل استفاده نکردم. اکثر همکارانم هم از آن استفاده نکردند.

آنچه مردم استفاده خواهند کرد فضاهای کوچک و خصوصی هستند. فضایی که افراد می توانند یوگا تمرین کنند، مدیتیشن کنند، حرکات کششی که فیزیوتراپی به آنها گفته شده است، انجام دهند، برخی تمرینات وزن بدن را انجام دهند یا یک ویدیوی تمرینی را در یوتیوب به تنهایی دنبال کنند. مردم برای جبران، تمرکز مجدد و انرژی مجدد در آرامش و بدون نیاز به احساس خودآگاهی با همکاران به عنوان شاهد، حریم خصوصی را می خواهند.

بدون اتاق برای شادی کارمندان فضا ایجاد کنید 

اگر ندارید، نیازی به تهیه یک دفتر بزرگتر یا فضای گرانبها ندارید. اما باید به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید به افزایش شادی و رفاه کارکنان در حین کار کمک کنید. اگر لوکس یک فضای اداری خالی را ندارید یا یک شرکت کاملاً دور افتاده هستید، می توانید به سادگی تشویق کارکنان به استراحت و بلند شدن از روی میز در طول روز. یا برای کسانی که مشاغل فیزیکی دارند، کارکنان را به استراحت تشویق می کنند.

در نهایت، به معنای توجه به رفاه عمومی کارکنان است. آنچه واقعا برای شما و تیمتان اهمیت دارد را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، این در مورد داشتن یک باشگاه بزرگ در محل نیست. گاهی اوقات این تغییرات به ظاهر جزئی هستند که می توانند تأثیر بیشتری بگذارند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی