عمومی

بزرگترین اشتباهات خریداران و فروشندگان شرکت ها بسازید

بزرگترین اشتباهات خریداران و فروشندگان شرکت ها
بسازید

این روزها زمان زیادی را صرف کمک به صاحبان مشاغل می کنم خرید و فروش شرکت ها. خریداران و فروشندگان تقریباً همیشه برای این فرآیند آماده نیستند. برای فروشندگان، وقتی خریداران «کودکشان (شرکت) را زشت» خطاب می کنند، شگفت زده می شوند. آنها همچنین بارها ارزش شرکت خود را بیش از حد ارزیابی می کنند. برای خریداران، آنها از اینکه صورت‌های مالی همیشه دقیق نیستند یا اینکه طبق بررسی‌های لازم، فروشنده «اسکلت‌هایی در کمد خود دارد» تعجب می‌کنند.

در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته، من با < a href="https://www.guardianduediligence.com/" target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">الیوت هالند از Guardian Due Diligence که فارغ‌التحصیل مدرسه بازرگانی هاروارد و متخصص در حوزه‌های کوچک است. فضای کسب کسب و کار او به کارآفرینان کمک می‌کند تا دو کار بسیار مهم را انجام دهند: (۱) کسب‌وکارهای کوچک بزرگ را اجرا کنند و (۲) به سرعت معاملات بد را انجام دهند و در زمان و پول صرفه‌جویی کنند. الیوت محصولی شبیه حسابرسی به نام «کیفیت درآمد» (QoE) ارائه می‌کند تا اعداد و ارقام مربوط به وضعیت مالی نامرتب و حسابرسی نشده کسب‌وکار کوچک معمولی را تأیید کند. (خریداران معمولاً این کار را هنگام خرید یک شرکت انجام می دهند.) او همچنین به مشتریان در کل فرآیند کسب کسب و کار از ابتدا تا انتها مشاوره می دهد.

در اینجا چیزی است که در مصاحبه خود در مورد آن صحبت کردیم:

  1. چرا هر مالکی باید کسب و کار خود را طوری اداره کند که روزی آن را می فروشد (زیرا احتمالاً این کار را خواهد کرد و آماده شدن به زمان نیاز دارد).
  2. در ادغام و تملک، وکلا، حسابداران و کارگزاران چه ارزش خاصی برای این فرآیند دارند؟ چه چیزی باید بپردازم؟
  3. بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام خرید شرکت ها (و فروش آنها) مرتکب می شوند چیست؟ چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید؟
  4. مالکان چگونه باید برای کسب و کار خود خریداران پیدا کنند؟ آیا آنها باید از یک کارگزار تجاری یا یک متخصص ادغام و تملک استفاده کنند؟ هزینه های معمول آنها چیست؟
  5. چگونه می توانید فرآیند کسب کسب و کار را برای خریداران و فروشندگان آسان تر کنید؟

اگر قصد خرید یا فروش شرکتی را دارید، به مصاحبه کامل با الیوت.

تصویر: الیوت هلند


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی