عمومی

ما فقط ژنرال Z را استخدام می کنیم! اوه، ببخشید، این یک شوخی بود

ما فقط ژنرال Z را استخدام می کنیم! اوه، ببخشید، این یک شوخی بود

تصور کنید یک ویدیوی خوش قلب TikTok می گوید: “ما  تبعیض آشکار علیه افراد مسن!”

احتمالاً ویروسی خواهد شد، اما نه به شکل مثبت. اما آن را ورق بزنید و بگویید: “POV: شما یک شرکت جدید راه اندازی می کنید و فقط ژنرال Z را استخدام می کنید” و برای آن تحسین می کنید. زمانی که تامی فلیم، بنیانگذار فاکس و رابین، این TikTok اکنون ویروسی را منتشر کرد، این اتفاق افتاد. جایی که او با “POV: شما یک شرکت جدید راه اندازی می کنید و فقط ژنرال Z را استخدام می کنید” شروع می کند.

Buzzfeed آن را دوست داشت و درباره آن نوشت آن را با این عنوان، “این رئیس هزاره به اشتراک گذاشت که داشتن فقط ژنرال چگونه است کارمندان Z، و راستش را بخواهید، عالی به نظر می رسد.”

Yahoo Sports با “کارفرمایان موارد امضای ایمیل Gen Z را فاش می کنند: “Hasta la pasta”” و بر این تمرکز می‌کند که چرا ایمیل‌ها برای جوانان چندان رسمی نیستند.

آیا می‌دانید آنها روی چه چیزی تمرکز نکرده‌اند. بر؟ که این یک نمونه وحشتناک از تبعیض سنی است.

شما نمی توانید فقط افراد جوان تر را استخدام کنید. غیرقانونی است شما حتی نمی توانید فقط کارآموزان جوان تر را استخدام کنید. این هم غیرقانونی است بله، اکثر افرادی که مایل به کارآموزی هستند جوان‌تر هستند، اما تبعیض علیه افراد بالای ۴۰ سال (و در برخی ایالت‌ها، افراد بالای ۱۸ سال) غیرقانونی است.

بنابراین، با فاکس و رابین تماس گرفتم و در مورد مقاله TikTok و Buzzfeed پرسیدم. پرسیدم:

  1. آیا این درست است؟ آیا همه کسانی که در آنجا کار می‌کنند واقعاً بعد از سال ۱۹۹۷ متولد شده‌اند؟
  2. آیا می‌دانید که این نقض قوانین فدرال است؟ شما نمی توانید علیه افراد بالای ۴۰ سال تبعیض قائل شوید. 
  3. اگر نسبت به افراد بالای ۴۰ سال تبعیض قائل نمی شوید، می توانید توضیح دهید که چرا وانمود می کنید دارید؟

من یک پاسخ بسیار سریع از Flaim دریافت کردم:

این تامی است و ما فقط ژنرال Z را استخدام نمی‌کنیم. به ویدیوهای دیگر ما در معرفی بقیه اعضای تیم نگاه کنید! به عنوان مثال، همه طراحان مد ما از نسل هزاره هستند. فقط یک ویدیوی احمقانه!

این خنده دار نیست. تبعیض سنی خنده دار نیست و این اعتراف به اینکه طراحان مد هزاره هستند، مانع تبعیض سنی را نیز برطرف نمی کند. هزاره ها، در قدیمی ترین، ۴۲ سال دارند. Gen X و Baby Boomers کجا هستند؟

می‌دانم که این یک شرکت کوچک است و آنها می‌توانند به طور قانونی فقط کارمندان جوان‌تری داشته باشند، بدون اینکه بر اساس سن تبعیض قائل شوند. با این حال، اگر کسی بالای ۴۰ سال درخواست داد و فاکس و رابین آنها را استخدام نکردند، این TikTok می‌تواند در زمان شکایت آنها نمایشگاه A باشد.

و حتی اگر غیرقانونی نبود، فقط استخدام “جوان” خط مشی بدی است. >

سوزان فلمینگ، استخدام کننده اجرایی در لینکدین نوشت: “فقط تصور کنید مردم، تنوع استعدادها را از دست داده اند، و همه آنها از دست رفته اند “خیلی قدیمی.” حدس می‌زنم اگر در سن ۲۶ سالگی هستید، نیازی به درخواست نیست!”

شما از دست داده‌اید. اگر فقط می خواهید جوان را استخدام کنید. اگر اعلام کنید که این کار را انجام می دهید، در خطر شکایت هستید، حتی اگر فقط یک “ویدیو احمقانه” باشد.

بهترین کار این است که بهترین فرد را برای هر شغل استخدام کنید — مهم نیست که چه کسی باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی