عمومی

Eva Longoria و 6 دیگر بنیانگذاران Hard Charging on What آنها را خوب و متعادل نگه می دارد

Eva Longoria و ۶ دیگر بنیانگذاران Hard Charging on What
آنها را خوب و متعادل نگه می دارد

وقتی Eva Longoria، بسیاری از شرکت‌ها به شما مراجعه می‌کنند و از شما می‌خواهند نام خود را روی یک برند لباس و بطری‌های تکیلا بکشید. همانطور که او می گوید، ارزیابی سرمایه گذاری ها از طریق “عدسی زنانه” به ستاره خانه دار ناامید و مدافع قدیمی لاتیناها پروژه های معناداری را انتخاب می کنند که با ارزش های او همسو هستند.

همچنین فرصتی برای مشارکت در تأسیس کاسا دل سول به وجود آمد. کارآفرینان پشت برند تکیلا مستقر در لس آنجلس، که عمدتاً زنان را برای تولید محصول خود در منطقه Altos de Jalisco مکزیک استخدام می کند، از Longoria، ۴۸ ساله، خواستند تا به این شرکت بپیوندد تا به تقویت ماموریت خود در تعریف مجدد کار زنان در Jalisco کمک کند. /p>

این اخلاق متمرکز بر زنان نیز باعث شد که لونگوریا شرکت Risa را تأسیس کند، خط تولید ظروف آشپزی مستقر در شیکاگو که او با مشارکت برندسازی ایجاد کرد. پلت فرم هیدی. Risa – این کلمه اسپانیایی به معنای “خنده” است – سال گذشته با طیف رنگی قابلمه، تابه و لوازم آشپزخانه که نشان دهنده عشق لونگوریا به آشپزی است، راه اندازی شد.

با توجه به تعهدات زیادش، لونگوریا باید در مورد نه گفتن بی رحم باشد. او اغلب جلسات ۱۵ و حتی ۵ دقیقه ای را رزرو می کند. او اکنون از همکارانش می‌پرسد: «به من ۱۰ انتخاب نده، سه انتخاب به من بده. فکر کردن به نقاط گلوله به او کمک می کند تا به تعقیب و گریز ادامه دهد. او می گوید: «من با زمان مانند پول رفتار می کنم. “زمان بزرگترین دارایی من است، و یا دارم آن را خرج می کنم و هدر می دهم یا آن را سرمایه گذاری می کنم.”— Jill Krasny

دیگر بنیانگذاران زن برگزیدگان اینگونه وزن می‌کنند:

بازیابی صبح‌هایم
“روز من ساعت ۵ شروع می‌شد صبح امروز روز من شروع نمی شود تا زمانی که پیاده روی خود را انجام دهم و به پادکست گوش دهم. این چیز کوچکی است، اما دادن این زمان بافر به خودم کمک می کند تمرکزم را روی کار نگه دارم.”
غزل قریشی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ادتک مستقر در هیوستون Upbrainery Technologies

ایجاد سیستم های کارآمد br/>”فرهنگ اول از راه دور ما به من انعطاف پذیری می دهد تا در هر کجا که هستم کار کنم. اخیراً دو هفته را در هنگ کنگ گذراندم تا خانواده ام را ببینم. مدیریت اختلاف زمانی ۱۶ ساعت دشوار بود، اما من و تیمم را مجبور کرد. برای اینکه با تماس‌های Zoom خود کارآمد باشیم و مهارت‌های ارتباطی ناهمزمان خود را، چه از طریق ایمیل یا Slack، بهبود بخشیم. این کمک می‌کند که صندوق ورودی صفر را تمرین کنم. من در لغو اشتراک، حذف خود از رشته‌های ایمیل غیرضروری، و سه‌گانه کردن صندوق پستی‌ام بی‌رحم هستم.”
گلوریا لاو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم سلامت زنان در پالو آلتو در کالیفرنیا Hello Alpha

یافتن تنظیم مجدد
“من قبلاً در سانفرانسیسکو زندگی می کردم. هر سه‌شنبه ظهر، مه‌آلود می‌رفت. این یک سیستم آزمایش اضطراری بود. هر بار که آن را شنیدم، تمام منفی‌هایی را که در هفته گذشته احساس کرده بودم، رها کردم و همه چیزهای خوب را حفظ کردم. بازنشانی ذهنی بود. من هنوز در هر کجای دنیا که هستم، «سه‌شنبه‌ها در ظهر» را با آهنگ زنگ مه‌آلود انجام می‌دهم.”
نها سمپات، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم تجربه دیجیتال Contentstack مستقر در آستین و سانفرانسیسکو

اولویت دادن به سلامت روانم
“من و خواهر دوقلویم لیلا هر دو داریم اضطراب، بنابراین ما مبارزه می کنیم که چگونه یک مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی خوب باشیم، در حالی که سلامت روان خود را در اولویت قرار می دهیم. ما هنوز در حال یادگیری هستیم، اما این کمک می‌کند تا در مورد چیزهای مهم در مقابل چیزهایی که برای آن وقت و انرژی صرف کنیم فکر کنیم.”
Neeka Mashouf، بنیانگذار و مدیر عامل سانفرانسیسکو شرکت منسوجات بر پایه کربن منفی Rubi Laboratories

وقت گذاشتن برای سلامتی
“من یک شرکت تناسب اندام-تندرستی-سلامتی راه اندازی کردم، اما در ابتدا هرگز اینقدر بد نبودم. در ژانویه ۲۰۲۱، متوجه شدم که به بیماری لایم مبتلا هستم، و این یک زنگ بیدارباش بزرگ بود. مجبور شدم سبک زندگی ام را تغییر دهم. جابجایی هر روز غیر قابل مذاکره است. من آن را در تقویم خود قرار دادم.”
ریچل کاتزمن، یکی از بنیانگذاران شرکت تناسب اندام مستقر در نیویورک P.volve

در حال گرفتن Z’s
“من بدون عذاب وجدان چرت خواهم زد. قبلاً اگر کاری انجام نمی‌دادم احساس گناه می‌کردم، اما بعد متوجه شدم که خورشید فردا طلوع می‌کند، چه توقف کنی یا نه، پس ممکن است متوقف شوی.”
Ceata Lash، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ماریتا، برند لوازم جانبی مو مستقر در گرجستان PuffCuff

۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - Eva Longoria و 6 دیگر بنیانگذاران Hard Charging on What
آنها را خوب و متعادل نگه می داردمستطیل< /title>

از شماره آوریل ۲۰۲۳ مجله Inc.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی