عمومی

مایکروسافت می‌خواهد به شما در شکار و بازدارندگی کمک کند تهدیدات امنیت سایبری

مایکروسافت می‌خواهد به شما در شکار و بازدارندگی کمک کند
تهدیدات امنیت سایبری

امنیت سایبری نیازها در حال افزایش هستند در زمانی که صنعت امنیت (در میان بسیاری دیگر) با کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می کند. مایکروسافت می‌خواهد بخشی از این مشکل را با ارائه یک مجموعه امنیت سایبری توسعه یافته برطرف کند. برای کمک به شرکت‌ها در جهت‌یابی به یک چشم‌انداز تهدید در حال رشد.

غول فناوری مستقر در سیاتل اخیراً از اضافه شدن سه سرویس خبر داد که می‌توانند به شرکت‌ها در یک محیط سایبری پر تنش کمک کنید. یکی از محصولات با هدف کمک به شرکت‌ها در جستجوی تهدیدات جدید است، در حالی که دیگری دامنه دسترسی کارکنان مایکروسافت را افزایش می‌دهد که می‌توانند به شرکت‌ها در مدیریت تهدیدات کمک کنند. و این چیزی است که باید به آن توجه کرد: اکثر مشاغل کوچک نمی‌کنند تحقیقات نشان می‌دهد که یک هفته پس از حمله باج‌افزار زنده بمانند.

داشتن متخصصان سایبری کمتری که محیط تهدید را مدیریت می‌کنند، به بازیگران بد اجازه می‌دهد. برای مانور دادن به سیستم ها و بهره برداری از آسیب پذیری ها با سهولت بیشتری. به گفته واسو جاکال، معاون شرکت مایکروسافت، که بر امنیت و انطباق تمرکز دارد، تقریباً یک شغل از هر سه شغل در بخش امنیت سایبری ایالات متحده، با ۲٫۵ میلیون شغل در نقش‌های امنیتی، خالی است.

گسترش مجموعه محصولات امنیت سایبری مایکروسافت در بحبوحه کمبود گسترده نیروی کار نشان دهنده نکته دیگری است که همه مشاغل باید به آن توجه داشته باشند: حتی اگر افراد کمتری برای شما کار می کنند، نیاز به امنیت سایبری همچنان در حال گسترش است.

این اشتباه است که کسب‌وکارها فکر می‌کنند آنقدر بزرگ یا سودآور نیستند که از یک حمله سایبری در امان باشند. این به گفته استفان سملروت، مدیر ارشد امنیت در AVANT Communications مستقر در شیکاگو است. AVANT یک پلتفرم برای تصمیم‌گیری فناوری اطلاعات است.

“افراد بد اهمیتی نمی‌دهند که چند کارمند دارید.” سملروت “آنها اهمیتی نمی دهند که درآمد یا سود شما چگونه است. و برای آنها مهم نیست که در چه صنعت یا جغرافیایی هستید.”

“چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند این است: آیا می توانند شما را وادار به پرداخت کنند؟”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی