عمومی

در میان هزاران پرواز لغو شده و با تاخیر دلتا بی سر و صدا بدترین چیز در مورد سفر را حل کرد. این بهترین چیزی است که من دیده ام هنوز

در میان هزاران پرواز لغو شده و با تاخیر دلتا بی سر و صدا
بدترین چیز در مورد سفر را حل کرد. این بهترین چیزی است که من دیده ام
هنوز

اگر اخیراً زیاد پرواز کرده‌اید، می‌دانید که کمی سخت بوده است. از ابتدای سال، خطوط هوایی ده ها هزار پرواز. فقط در آخر هفته روز یادبود، بیش از  ۲۵۰۰ پرواز لغو شد، و دارای فقط بدتر شد.

بخشی از آن به دلیل آب و هوای بد است، اما بسیاری از آن به این دلیل است که خطوط هوایی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند. این دو چیز در کنار هم چیزی را به وجود می آورد که هر مسافر هوایی از آن می ترسد – حضور در فرودگاه فقط برای اطلاع از تاخیر یا لغو پرواز شما.

این اختلالات نمی توانند در زمان بدتری رخ دهند – چه برای خطوط هوایی و چه برای مسافران. کارشناسان مدت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که این بزرگترین فصل سفر تابستانی تا کنون زیرا مردم پس از دو سال بیشتر در خانه ماندن در طول همه گیری، به هواپیما باز می گردند. “سفر انتقام،” ایده ای که مردم می سازند برای فرصت های از دست رفته، یک چیز واقعی است.

شرکت‌های هوایی نمی‌توانند آب و هوا را کنترل کنند و ماه‌ها طول می‌کشد تا کارکنان را استخدام و آموزش دهند. این بدان معناست که اختلالات اغلب خارج از کنترل فوری آنها هستند. با این حال، کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که انتخاب کنند وقتی مشکلی پیش می آید چگونه پاسخ دهند.

که برای ما شش نفر اتفاق افتاد که تابستان امسال از تعطیلات خانوادگی به خانه برگشتیم. . ما در حال پرواز از طریق مینیاپولیس بودیم که پرواز ما تقریباً سه ساعت تاخیر داشت. اگر دو هفته را دور از خانه با چهار فرزند خردسال گذرانده‌اید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که به‌طور غیرمنتظره‌ای سه ساعت اضافی را در فرودگاه سپری کنید و منتظر آخرین پرواز خود باشید.

اما وقتی به دروازه رسیدیم، دیدیم که دلتا یک گاری بزرگ پر از غذا و نوشیدنی برای مسافران بیرون آورده است. منتظر پرواز با تاخیر چیپس و آب و آب نبات وجود داشت و مامور دروازه مدام به مردم یادآوری می کرد که خوش آمدند بیایند و هر چیزی را که می خواهند دریافت کنند. وقتی شروع به توزیع تنقلات می‌کنید، بسیار خوشحال‌تر می‌شوند.

بدیهی است که میان‌وعده‌های رایگان به‌طور کامل برای داشتن تنقلات جبران نمی‌کنند. یک پرواز سه ساعت تاخیر داشت، اما تفاوت ایجاد می کند. این یک چیز کوچک است که نشان می دهد دلتا به مشتریان خود اهمیت می دهد. و، این فقط این نبود که دلتا تنقلات رایگان می داد، بلکه واضح است که این چیزی بود که شرکت پیش از موعد برای لحظاتی مانند این فکر کرده بود.

Delta شروع به عرضه آنچه “Care Carts” می نامد را در ماه مه در سالت لیک سیتی آغاز کرد و شروع به گسترش آن به فرودگاه های دیگر کرده است. پیش از آن، مأموران گیت عمدتاً مجبور بودند بفهمند که چگونه مسافران ناامید را خودشان راضی نگه دارند. برخی ممکن است پیتزای دومینوس سفارش دهند یا سعی کنند تنقلات پیدا کنند. اکنون دلتا آنچه را که نیاز دارند به آنها می دهد.

“جزئیات مهم هستند – به خصوص زمانی که همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی رود.” شرکت در بیانیه‌ای:

تیم‌های ما مدت‌هاست که گاری‌های دارای بطری آب و تنقلات را تحویل می‌دهند. برای کمک به مشتریان در هنگام انتظار در یک پرواز تاخیری، تازه کردن دروازه. ما اخیراً ظاهر و ظاهر این چرخ دستی‌ها را ارتقا داده‌ایم زیرا می‌دانیم که وقتی در میانه سفر خود هستید، راحتی و مراقبت بیشتر می‌تواند کمک زیادی به شما کند. وقتی چرخ دستی‌های جدید را در عمل دیدم و تأثیر مثبتی که این تجربه روی مشتریان و مردم ما داشت، می‌دانستم که باید آنها را تا حد امکان در فرودگاه‌های بیشتری و به سرعت قرار دهیم.

بدیهی است که مسافران ترجیح می‌دهند به هر کجا که می‌روند برسند. بیشتر مردم ترجیح می دهند تا حد امکان زمان کمتری را در فرودگاه بگذرانند – به خصوص اگر دلیل حضور آنها در فرودگاه به دلیل تاخیر در پرواز آنها باشد. اما وقتی همه چیز اشتباه می‌شود، شما باید انتخابی داشته باشید، و انتخاب انجام کاری که برای بهتر کردن تجربه برای مشتریانتان لازم است، همیشه انتخاب درستی است.

به هر حال، یکی از قابل توجه ترین چیزها این بود که وقتی بالاخره سوار پروازمان شدیم، هنوز تعداد زیادی تنقلات روی آن سبد خرید باقی مانده بود و دلیل آن نبودن مردم نبود. هر چیزی. به این دلیل بود که گاری بیش از اندازه کافی برای دور زدن داشت. این یک نشانه ساده نبود “برای ناراحتی خود یک کیسه چوب شور داشته باشید.”

درس اینجاست: اگر شما برای جبران یک تجربه بد، کاری انجام می دهید، شما نمی توانید حداقل ها را انجام دهید و انتظار داشته باشید که مشکل را حل کنید. شما باید بالاتر و فراتر بروید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، ممکن است تعجب کنید که تا کجا پیش می‌رود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی