عمومی

سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

یک سوله ذخیره سازی در فضای باز یک مکان مناسب و راحت است راهی ارزان برای به دست آوردن فضای اضافی برای خود اگر ویترین فروشگاه، گاراژ یا ساختمان شما فضای ذخیره سازی کافی برای نیازهای شما ندارد، می توانید یک سوله مقاوم در برابر آب و هوا تهیه کنید که بیرون می رود، خارج از مسیر و ایمن است. خوشبختانه، تعداد زیادی کانکس ذخیره‌سازی در فضای باز برای فروش آنلاین وجود دارد.

کانکس‌های ذخیره‌سازی در اندازه‌ها و مواد مختلفی وجود دارند. به چه مقدار فضا نیاز دارید و چه مقدار فضای برای سوله در اختیار دارید، تعیین می کند که کدام نوع را باید تهیه کنید. با این حال، یکی از عوامل ثابت، مقاومت در برابر آب و هوا است. اکثر سوله های فضای باز از پلاستیک سنگین، چوب یا فلز ساخته شده اند. این مواد می توانند در برابر عناصر مقاومت کنند و برخی در شرایط آب و هوایی شدید بهتر از بقیه عمل می کنند. شرایط عادی مکان خود را در نظر بگیرید – سپس تعیین کنید که چه موادی برای شما بهتر کار می کند.

چرا به یک سوله انباری در فضای باز نیاز دارم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سوله ذخیره سازی در فضای باز فضایی را برای نگهداری اقلامی که همیشه به آنها نیاز ندارید، بسیار بزرگ برای نگهداری در داخل، یا که شما نمی خواهید آن را افشا کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • موارد فصلی – درخت، تزیینات و سایر اقلام فصلی خود را وقتی استفاده نمی کنید، کجا قرار می دهید؟ یا بیل های برفی؟ سوله ذخیره‌سازی این اقلام را تا زمان استفاده مجدد از آن‌ها ایمن و دور نگه می‌دارد.
  • ابزارهای فضای باز – سوله‌های ذخیره‌سازی مکان‌های محبوبی برای نگهداری ابزار و ماشین‌آلات حیاط هستند. بیشتر سوله‌ها مکانی برای قرار دادن قفل دارند، بنابراین می‌توانید وسایل خود را قفل کنید.
  • ذخیره‌سازی سطل زباله – اگر نمی‌خواهید سطل‌های زباله شما نمایان شود، یک انبار ذخیره کنید. آلونک مکانی عالی برای نگهداری آنها تا زمان خاموش کردن آنهاست. به این ترتیب آن‌ها برای ملک شما مشکلی ندارند.
  • فضای کاری اضافی – برخی از سوله‌ها بسیار بزرگ هستند – به اندازه‌ای بزرگ هستند که فضایی برای انجام برخی کارها فراهم کنند. «شیشه‌ها» و موارد مشابه به روش‌های محبوبی تبدیل شده‌اند تا به خودتان فضای اضافی (و خصوصی) برای کار روی پروژه‌ها بدهید و در عین حال لوازم خود را مرتب و در نزدیکی نگه دارید.
  • موجودی و تجهیزات >: برای مشاغلی که نیاز به ذخیره موجودی اضافی یا تجهیزات تخصصی دارند، سوله ذخیره سازی در فضای باز می تواند راه حل عالی را ارائه دهد. این از بهم ریختگی فضای کار اصلی شما جلوگیری می کند و به حفظ یک محیط تمیز و کارآمد کمک می کند.
  • ذخیره ایمن برای تجهیزات ارزشمند: کسانی که در بخش های محوطه سازی، ساخت و ساز یا برنامه ریزی رویداد هستند می توانند با چالش ذخیره سازی ماشین آلات یا تجهیزات بزرگ و گران قیمت. سوله در فضای باز نه تنها فضای کافی را ارائه می دهد، بلکه با قابلیت قفل کردن، ایمنی این دارایی های ارزشمند را تضمین می کند.
  • زیبایی شناسی و حرفه ای گرایی: داشتن فضایی اختصاصی برای نگهداری اقلام باعث می شود. یک منطقه تجاری که مرتب و حرفه ای به نظر می رسد. تاثیرات اولیه مهم است و یک محیط بدون درهم و برهم می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند.

کانکس های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش در آمازون

معیارهای زیر در حین تنظیم فهرست پیشنهادی ما به دقت در نظر گرفته شدند. هر مورد از نظر اهمیت در مقیاسی از ۱ تا ۵ رتبه بندی می شود:

  1. دوام مواد (اهمیت: ۵)
    • موادی مانند چوب را انتخاب کنید ، فلز یا پلاستیک که می تواند در برابر عوامل جوی و آفات مقاومت کند.
  2. اندازه و ظرفیت (اهمیت: ۵)
    • تطابق اندازه سوله به فضای موجود و نیازهای ذخیره سازی کسب و کار شما.
  3. ویژگی های امنیتی (اهمیت: ۴)
    • به دنبال سوله هایی با قفل های ایمن و ساختار محکم برای محافظت از اقلام ذخیره شده باشید.
  4. مقاومت در برابر آب و هوا (اهمیت: ۵)
    • اطمینان حاصل کنید که سوله می تواند شرایط آب و هوایی محلی مانند باران، برف، و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را تحمل کند.
  5. سهولت در مونتاژ و نصب (اهمیت: ۳)
    • در نظر بگیرید که مونتاژ آن چقدر آسان است و آیا به نصب حرفه ای نیاز است یا خیر.
  6. <نیازهای تعمیر و نگهداری (اهمیت: 4)
    • سوله هایی را انتخاب کنید که برای صرفه جویی در زمان و منابع به حداقل نگهداری نیاز دارند.
  7. جذابیت زیبایی (اهمیت: ۲)
    • طرحی را انتخاب کنید که به خوبی با محیط کسب و کار شما ترکیب شود.
  8. تهویه و عایق< /strong> (اهمیت: ۳)
    • از گردش هوای مناسب برای جلوگیری از کپک زدن و تنظیم دما اطمینان حاصل کنید.

    < /li>

  9. گزینه‌های سفارشی‌سازی (اهمیت: ۲)
    • به دنبال سوله‌هایی باشید که در قفسه‌بندی، پنجره‌ها یا درها سفارشی‌سازی می‌کنند.
  10. قیمت و گارانتی (اهمیت: ۴)

  • هزینه را با کیفیت متعادل کنید و دوره گارانتی مطلوب را بررسی کنید.

اکنون، سوله‌های ذخیره‌سازی در فضای باز را که بیشتر از همه دوست داشتیم، بررسی کنید:

کانکس ذخیره سازی در فضای باز مقاوم در برابر آب و هوا از رزین Rubbermaid

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

Rubbermaid، البته، یک پیشرو در صنعت در صنعت سنگین است. اقلام پلاستیکی مانند سطل زباله، سطل های ذخیره سازی، قفسه های ابزار و موارد دیگر. سوله بزرگ ۷×۷ اینچی آنها فضای زیادی برای نگهداری تجهیزات بزرگ دارد و ساختار بادوام آن تضمین می کند که از اقلام شما محافظت شود. درهای دوتایی عریض به شما امکان ورود و خروج آسان را می دهند و به دلیل طراحی مقاوم در برابر آب و هوا، نگران آسیب ناشی از باران، باد یا برف نباشید.

Rubbermaid Resin Weather Resistant Outdoor Storage>Storage Outdoorخرید در آمازون

 

آلمان فضای باز رزین بلند Keter Premier Tall

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

آلمان بلند Keter دارای فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ۶۲ فوت مکعبی است، به علاوه براکت هایی برای اضافه کردن قفسه در صورت تمایل. دارای کف‌پوش شیب‌دار است تا بتوانید به راحتی اشیاء را در آن بغلتانید، لولاهای فلزی سنگین دارد و با قفل‌ها سازگار است. این سوله ذخیره سازی از رزین بادوام ساخته شده است.

آلمان فضای باز رزین بلند Keter Premier Tall

خرید در آمازون

 

Outsunny Steel Storage Shed Organizer

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

Outsunny با سوله ۷×۴ ارزش و فضای زیادی می بخشد. با ساختار فولادی گالوانیزه مقاوم در برابر آب و ۴ پنجره تهویه‌دار، اقلام ذخیره‌شده شما محافظت شده، خشک و عاری از قالب یا زنگ می‌مانند. همچنین می‌توانید در را با یک قفل قفل کنید تا سوله را محکم کنید.

Outsunny Steel Storage Shed Organizer

خرید در آمازون

 

Suncast  Heavy-Duty Resin Tremont Storage Shed

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

این سوله ۸×۱۰ اینچی به اندازه کافی بزرگ است برای استفاده به عنوان یک استودیو کوچک یا سوله! دارای نورگیرهایی برای ورود نور طبیعی، کف تقویت‌شده، و قفل قفلی است که به درها اجازه می‌دهد به طور ایمن قفل شوند.

Suncast  Heavy-Duty انباری Tremont

خرید در آمازون

 

کانکس ذخیره سازی در فضای باز OverEZ

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

این انبار چوبی سوله در ایالات متحده آمریکا از چوب کاج طبیعی ساخته شده است و در سخت ترین شرایط طبیعت مقاومت می کند. ابعاد آن ۱۰ فوت x 10 فوت x 7.5 فوت است و دارای درهای دوتایی برای بارگیری و تخلیه وسایل و پنجره های عریض برای ورود نور و هوای طبیعی است. سازنده دستورالعمل های مونتاژ را در وب سایت خود ارائه می دهد.

سوله ذخیره سازی در فضای باز OverEZ

خرید در آمازون

 

آلمان فضای باز تاواتا

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

برای یک گزینه سوله ذخیره سازی کوچک، این مدل فولاد آلیاژی ۵′ x 3′ را بررسی کنید . این سوله دارای دیوارهای همپوشانی مقاوم در برابر آب و رطوبت، سقف شیبدار و درهای قابل قفل شدن است. این سوله به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند اقلام را ذخیره کند، اما به اندازه‌ای کوچک است که فضای زیادی را اشغال نکند.

سوله ذخیره سازی در فضای باز تاواتا

خرید در آمازون

 

سوله ذخیره سازی VEIKOU در فضای باز

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

سوله‌های ذخیره فلزی این شرکت با فولاد گالوانیزه ساخته شده‌اند و دارای چهار دریچه و درهای دوتایی قابل قفل برای جریان هوا و امنیت بهتر می‌باشند. سقف دارای طراحی شیبدار برای جلوگیری از تجمع باران و برف است. ابعاد این سوله خاص ۱۰ در ۱۲ فوت است که در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیاد، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

آلمان فضای باز VEIKOU

خرید در آمازون

 

Rubbermaid Vertical Resin Resistant Outdoor Storage

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

این سوله Rubbermaid عمودی است و برای ابزارهای حیاط عالی است. این سوله از همان پلاستیک رزین سنگین مانند سایر سوله های ذخیره سازی Rubbermaid در مقاله ما ساخته شده است، اما با طراحی باریک برای ردپای کوچکتر. ذکر شده است که این سوله جمع آوری بسیار آسانی دارد.

Rubbermaid رزین عمودی مقاوم در برابر آب و هوا در فضای باز

خرید در آمازون

 

کانکس ذخیره سازی عمودی HOMSPARK

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

این سوله عمودی کمی بزرگتر با فضای ذخیره سازی بیشتر از گزینه Rubbermaid در بالا است و همچنین از رزین ضد آب ساخته شده است. . ۵۳ فوت مکعب فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و دارای لولاهای چرخان، فضای قفل و دیوارهای دو جداره قوی است.

کانکس ذخیره سازی عمودی HOMSPARK

در آمازون بخرید

 

کانکس ذخیره سازی فلزی در فضای باز Shintenchi

svg%3E - سوله های ذخیره سازی در فضای باز برای فروش: برترین ها

آخرین لیست ما این سوله فلزی ۶×۴ فوتی است. این سوله که از فولاد آلیاژی تشکیل شده است، وعده داده است که اقلام شما را در برابر عناصر ایمن و ایمن نگه دارد. دارای تیرهای تقویت شده، ورودی کج، و دسته دوتایی است.

کانکس ذخیره سازی فلزی در فضای باز Shintenchi

خرید در آمازون

شما هم ممکن است دوست داشته باشید:

با یک حساب Business Prime از آمازون، واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر شوید. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: Amazon


اطلاعات بیشتر در: موارد ضروری کسب و کارهای کوچک< /a>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی