عمومی

لایحه 370 میلیارد دلاری مالیات و آب و هوای دموکرات ها اینجاست. 4 راه مالیات شما ممکن است در پی آن تغییر کند

لایحه ۳۷۰ میلیارد دلاری مالیات و آب و هوای دموکرات ها اینجاست. ۴ راه
مالیات شما ممکن است در پی آن تغییر کند

با ۴۳۷ میلیارد دلار دموکرات ها بسته اقلیمی و مالیاتی که برای تصویب آماده شده است، کسب و کارها ممکن است بخواهند کمی بیشتر به قسمت دوم این توضیحات فکر کنند: مالیات ها.

در رای گیری جمعه، قانون کاهش تورم (IRA) در راستای خطوط حزبی در مجلس نمایندگان تصویب شد. این قانون که قبلاً در سنا تصویب شده و اکنون برای امضای بایدن به رئیس جمهور بایدن رسیده است، هدف آن محدود کردن با تورم بالا بی سابقه با کاهش کسری بودجه فدرال و کاهش قیمت دارو، در حالی که سرمایه گذاری گسترده ۳۶۹ میلیارد دلاری در انرژی پاک انجام می شود. این بزرگترین سرمایه گذاری در دفاع از آب و هوا است. تغییر به تاریخ. مالیات بر افراد ثروتمندتر و شرکت های بزرگ، همراه با اصلاح قیمت گذاری داروهای تجویزی، تا حد زیادی بودجه قانون را تامین می کند.

به ویژه، قانونگذاران ادعا می کنند که IRA مالیات بر مشاغل کوچک را افزایش نمی دهد. اما این بدان معنا نیست که کارآفرینان تحت تأثیر قانون نیستند. در اینجا چند تغییر کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

یک IRS قوی تر

خدمات درآمد داخلی ۸۰ میلیارد دلار تحت نظارت IRA افزایش خواهد یافت، زیرا بیش از نیمی از این بخش به اجرای قانون اختصاص می‌یابد که عمدتاً در تلاش برای بستن تفاوت بین مالیات‌های بدهکار و میزان مالیات‌هایی است که دولت جمع‌آوری می‌کند. طبق گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده، این شکاف در مجموع ۶۰۰ میلیارد دلار در سال است. IRS تخمین می زند که افراد بزرگترین مقصر هستند شکاف مالیاتی، به جای شرکت ها، طبق تجزیه و تحلیل داده های IRS از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳٫ 

انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری قابلیت‌های فن‌آوری عقب مانده IRS را افزایش دهد، که می‌تواند به آژانس کمک کند تا شکاف مالیاتی را با افزایش اجرای قانون کاهش دهد. اگرچه این افزایش اختیارات با هدف موثرتر کردن سیستم مالیاتی است، کارشناسان می گویند که این امر باعث افزایش حسابرسی ها نیز می شود. کسانی که مالیات‌های پرداخت نشده را پس می‌گیرند احتمالاً با جریمه‌هایی نیز مواجه خواهند شد.

کسب و کارها باید با استفاده از اسنادی فراتر از اسناد خود، فعال باشند. طبق گفته وندی واکر، مدیر راه حل پلت فرم مالیاتی Sovos واقع در ویلمینگتون، ماساچوست، اشکال سنتی مالیات. دلیل آن این است که پرونده‌های مالیاتی کسب و کار، بر اساس طرح، معمولاً جامع نیستند، بنابراین ایده خوبی است که سوابق استرداد وجه، سوابق بازپرداخت و تراکنش‌های باطل شده را نگه دارید و تلاش خود را برای سازماندهی نگه دارید. واکر می‌گوید: «کسب‌وکارها باید بتوانند بین مبلغ ۱۰۹۹-K که در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش می‌کنند، تطبیق دهند.

Stock. بازخرید مالیات غیر مستقیم

نسخه قبلی این قانون، صنعت سهام خصوصی را در تلاش برای بستن به اصطلاح غفله مالیات بر بهره وجود دارد. اما در آخرین نسخه صورتحساب. ، این خط با یک درصد کارمزد در بازخرید سهام جایگزین شد. اگر یک شرکت سهامی عام سهام خود را برای افزایش ارزش سهام باقیمانده در بازار بازخرید کند، چنین مالیاتی شروع می‌شود.

در حالی که به نظر می رسد این امر به وضوح تنها شرکت های سهامی عام را تحت تأثیر قرار می دهد، یک ذینفع همچنان در معرض خطر است: کارکنان. رابرت کیمبال، یکی از شرکای شرکت حقوقی وینسون و الکینز مستقر در هیوستون، تگزاس، اشاره می‌کند که این مالیات ممکن است با جریمه کردن مزایای خرید مجدد سهام، به کارمندان آسیب برساند.

این مالیات می‌تواند به طور بالقوه دسترسی به سرمایه را نیز کاهش دهد. «بسیاری از کارآفرینان پول اولیه یا سرمایه‌گذاری‌های خود را از شرکت‌های دولتی بزرگ دریافت می‌کنند، سپس ناگهان سرمایه کمی گران‌تر شد.»

محدودیت زیان بیش از حد

محدودیت‌های مربوط به میزان زیان‌هایی که یک کسب‌وکار می‌تواند بنویسد، به مدت دو سال تمدید می‌شود. این ماده که محدودیت زیان‌های اضافی کسب‌وکار نامیده می‌شود، برای اولین بار بر اساس قانون کاهش مالیات و مشاغل سال ۲۰۱۷ که دونالد ترامپ آن را امضا کرد، مجاز شد. قرار بود در سال ۲۰۲۶ منقضی شود. این محدودیت روی شرکت‌ها یا نهادهایی که با مالیات بر درآمد شرکتی مواجه نیستند، تأثیر می‌گذارد و در عوض، درآمد خود را در اظهارنامه مالیاتی صاحبان خود گزارش می‌دهند.

این سقف در حال حاضر میزان زیان‌هایی را که کسب‌وکارها می‌توانند با درآمدشان جبران کنند محدود می‌کند: آستانه در سال ۲۰۲۲ ۲۷۰,۰۰۰ دلار یا ۵۴۰,۰۰۰ دلار برای بازده مشترک است. این ماده که قبلاً طبق قانون طرح نجات آمریکا به مدت یک سال تمدید شده بود، قرار است در سال ۲۰۲۸ بر اساس IRA غروب شود.

مالیات بر کتاب

شرکت‌های بزرگ آمریکایی اکنون با حداقل ۱۵ درصد مالیات بر سود داخلی خود مواجه هستند. به این معنی که شرکت‌هایی که درآمدی بالغ بر ۱ میلیارد دلار ایجاد می‌کنند، با حداقل ۱۵ درصد مالیات بر کل درآمد حاصل از مصرف‌کنندگان ایالات متحده مواجه خواهند شد. بسیاری از دموکرات‌ها این اقدام را ستایش می‌کنند و ادعا می‌کنند که شرکت‌ها به اندازه کافی مالیات نمی‌گیرند.

طرفداران این قانون می‌گویند که این قانون زمینه‌های بازی را بین دو برابر می‌کند. شرکت های بزرگ و کوچک اما آخرین نسخه مالیات بر کتاب یک گام فراتر از کاهش ارزش پاداش است، مقرراتی که حداقل صورت‌حساب‌های مالیاتی را برای شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند کاهش می‌دهد. این مقررات به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بلافاصله هزینه سرمایه‌گذاری‌های جدید را کم کنند. اگرچه این مزیت بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ به تدریج حذف می‌شود، اما باید سرمایه‌گذاری در فناوری نوآورانه را در این مدت تشویق کند، زیرا دوره بازپرداخت هزینه‌های سرمایه‌ای را کاهش می‌دهد.

چند زمینه دیگر که باید از آنها آگاه بود عبارتند از:

  • تحقیق و توسعه: قوی> سقف اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه دو برابر شد و به ۵۰۰۰۰۰ دلار رسید که به پوشش هزینه‌های کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینانی که در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کنند کمک می‌کند.
  • مشوق های اقلیمی: برای تشویق پاکسازی سرمایه‌گذاری‌های انرژی، برای کسانی که از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کنند (به پنل‌های خورشیدی فکر کنید) و از ساختمان‌ها و تجهیزات بهینه انرژی استفاده می‌کنند، اعتبار در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی