عمومی

قیمت سوخت دیزل به رکورد دیگری رسید

قیمت سوخت دیزل به رکورد دیگری رسید

قیمت‌های سوخت دیزل در این هفته همچنان رکوردها را می شکند، اما هیچ کس جشن نمی‌گیرد.

در ۶ می، میانگین هزینه یک گالن سوخت دیزل در آمریکا ۵٫۵۱ دلار است. در بسیاری از مکان‌ها، به طور قابل توجهی بالاتر از آن است.

و بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های AAA، قیمت همچنان بالا می‌رود. روز قبل، هزینه یک گالن سوخت دیزل ۵٫۴۷ دلار بود. و یک هفته پیش، ۵٫۱۸ دلار بود. یک ماه پیش، هزینه ۵٫۰۷ دلار بود.

هزینه یک گالن امروز نسبت به یک سال قبل ۲٫۴۰ دلار بیشتر است. و نشانه های کمی وجود دارد که این روند معکوس خواهد شد.



اثر ریپل بر مشاغل و مصرف کنندگان

قیمت هر بشکه نفت خام همچنان در حدود ۱۰۰ دلار است که منجر به افزایش قیمت ها در پمپ بنزین های سراسر کشور می شود. برخی از ایالت ها شاهد قیمت بالاتر دیزل در مقایسه با میانگین ملی ۵٫۵۱ دلار هستند. کالیفرنیا، نیویورک، کانکتیکات، ورمونت، و رود آیلند شاهد هستند که قیمت یک گالن گازوئیل از آستانه ۶ دلار فراتر رفته است.

صنعت حمل و نقل نیز با افزایش قیمت دیزل به بالاترین حد خود آسیب دیده است. در ایالات متحده، فشار شدیدتری را در بین صنایع ایجاد می کند. سوخت دیزل برای زنجیره تامین ضروری است که در آن میانگین ملی فعلی برای یک گالن سوخت دیزل ۵٫۵۱ دلار در هر گالن است که در مقایسه با این زمان در سال گذشته بیش از ۲٫۰۰ دلار افزایش داشته است. هزینه های بالاتر دیزل برای کامیون داران می تواند در نهایت بر نتیجه نهایی کسب و کار تأثیر بگذارد. تأثیر آن بر هزینه‌های تحویل، خرده‌فروشی و حتی تأثیر بر قیمت‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی دیده می‌شود.

قیمت گاز معمولی نیز گرما را احساس می‌کند که به ۴.۲۷ دلار در هر گالن رسیده است، یک ماه پیش میانگین قیمت بنزین ۴.۱۶ دلار بود. این در تضاد کامل با قیمت‌های ژانویه است که کمتر از ۳٫۵ دلار در هر گالن بود. ایالت هایی مانند واشنگتن، اورگان، کالیفرنیا و سایرین بیشترین تاثیر را از مشاهده قیمت های خرده فروشی بنزین در پمپ به طور متوسط ​​بین ۴٫۵۱ تا ۵٫۷۸ دلار در هر گالن دارند. نرخ سریع افزایش قیمت سوخت بسیاری از آمریکایی ها را در مورد چگونگی پس انداز کردن فکر می کنند. با ادامه افزایش قیمت گاز.

افزایش تقاضا، شوک های عرضه که منجر به افزایش قیمت ها می شود

قیمت های خرده فروشی گاز عمدتاً تحت تأثیر قیمت نفت خام است که در عوض تحت تأثیر قیمت ها قرار می گیرد. سطح عرضه بنزین نسبت به تقاضای بنزین تقاضای قوی و فزاینده برای گاز در ایالات متحده و سایر نقاط جهان می تواند منجر به فشار شدید بر منابع موجود و افزایش شدید قیمت ها شود. بر اساس داده های اداره اطلاعات انرژی، کل ذخایر بنزین داخلی ۲٫۲ میلیون کاهش یافته است. هفته گذشته به ۲۲۸٫۶ میلیون بشکه رسید.

این با تهاجم روسیه به اوکراین که کشورهای غربی را وادار به تحریم یا کاهش خرید نفت روسیه کرد، تشدید می‌شود که منجر به کمبود بیشتر در عرضه نفت خام می‌شود. در آوریل، دولت بایدن اعلام کرد که انتشار یک میلیون بشکه در روز در بازار بیش از شش ماه آینده برای کاهش اختلالات عرضه ناشی از جنگ در اوکراین و افزایش قیمت سوخت که آمریکایی ها در پمپ با آن مواجه هستند.

جدیدترین عناوین را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی