عمومی

19 کسب و کار اثبات رکود

۱۹ کسب و کار اثبات رکود

رویدادهای اخیر جهان مدتی است که ما را به سمت رکود سوق داده است و پیش‌بینی‌های اقتصادی نشان می‌دهد که این رکود خواهد بود. زودتر برسند. این خبر بدی برای بسیاری از کسب‌وکارها است، اما همه ایده‌های تجاری در معرض خطر رکود اقتصادی نیستند.

برای اثبات رکود به این معنی است که کسب‌وکار شما همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، حتی در حالی که صنایع دیگر هزینه‌ها را کاهش می‌دهند یا در حال کاهش هستند. مردم خاموش همچنین به معنای آماده شدن برای رکود اقتصادی است.

۱۹ رکود شگفت انگیز ایده های اثباتی کسب و کار

یک کسب و کار مقاوم در برابر رکود می تواند برای افراد در زمان های خوب و بد بسیار سودآور باشد. مهم نیست که اقتصاد یا بازار سهام در چه وضعیتی است، ایده‌های تجاری خاصی مانند آن‌هایی که در زیر فهرست شده‌اند، همگی شانس زیادی برای ادامه رونق در میان همه بدبختی‌ها و تاریکی‌های مالی دیگر دارند.

حتی ایده‌های زیادی وجود دارد. کسب و کارهای معروف یا موفق تاریخی که در دوران رکود شروع شده اند. دیزنی در آغاز رکود بزرگ در اواخر دهه ۱۹۲۰ تأسیس شد، در حالی که شرکت الکترونیک هیولت و پاکارد در رکود بعدی که در اواخر دهه ۱۹۳۰ دنبال شد، کار خود را آغاز کرد.

بهترین کسب و کارهای ضد رکود که در زیر ذکر شده است از افزایش نرخ بهره و نوسان تولید ناخالص داخلی نسبت به سایر مشاغل بسیار کمتر می ترسیم، زیرا بسیاری از آنها پتانسیل این را دارند که حتی بیشتر از حد معمول تجارت کنند.

۱٫ کسب و کار مواد غذایی و آشامیدنی

صنایع غذا و نوشیدنی یکی از صنایع مقاوم در برابر رکود است زیرا همه افراد همچنان برای زندگی به غذا و نوشیدنی نیاز دارند. این یک کالای تجملی نیست که بتوان آن را در زمان‌های سخت کنار گذاشت، بنابراین کسب‌وکارها در این بخش می‌توانند حتی در دوران رکود نیز به خوبی به کار خود ادامه دهند.

صنایع خرده‌فروشی مواد غذایی شامل تمام مواد غذایی فروخته شده در خواربارفروشی‌ها و فروشگاه‌های رفاه می‌شود. داروخانه ها، فروشندگان انبوه و مراکز خدمات غذایی. بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۹، کل فروش این خدمات خرده‌فروشی مواد غذایی در ایالات متحده به بیش از ۶٫۲۲ تریلیون دلار رسید، بنابراین به وضوح می‌توان در این صنعت پول به دست آورد.

بیایید به برخی ایده‌های خاص کسب‌وکار مواد غذایی و چرایی آنها نگاه کنیم. می تواند در دوران رکود رشد کند.

فروش آب نبات:غذاهای راحت ممکن است از نظر برخی لوکس تلقی شوند، اما هزینه نسبتاً ارزان آنها به دلیل لذت مختصری که برای مصرف کنندگان فراهم می کنند، محبوبیت آنها را حفظ می کند. بالا حتی در زمان های سخت یکی از معروف‌ترین خوراکی‌ها در کل صنعت آب نبات، Mars Bars، حتی در دوران رکود بزرگ دهه ۱۹۳۰ اختراع شد.

فروشگاه‌های مواد غذایی: فروشگاه‌های مواد غذایی کوچکتر می‌توانند اغلب در طول رکود شاهد افزایش تعداد مشتریان هستیم زیرا برخی از افراد سعی می‌کنند با خرید از فروشگاه‌های کوچک‌تر به جای فروشگاه‌های بزرگ، هزینه‌های خود را کاهش دهند.

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

تحویل غذا: تعداد زیادی از مردم هستند که آشپزی را دوست ندارند، اما خوردن منظم بیرون از خانه ممکن است در دوران رکود اقتصادی از نظر مالی معقول نباشد. این جمعیت شناسی مشتری خاص می تواند به خدمات تحویل غذا در طول رکود اقتصادی کمک کند.

کسب و کار ماشین های فروش خودکار: این مدل کسب و کار تماماً در مورد تأمین نیازهای روزمره زندگی از جمله تنقلات و تنقلات است. نوشیدنی ها یکی دیگر از مزایای یک دستگاه خودکار این است که می توان آن را به منطقه ای پر رفت و آمد منتقل کرد، در صورتی که فروش در نقطه اصلی آن کاهش یابد.

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

فست فود: صنعت فست فود نه تنها به دلیل تمایل به رونق در دوران خوب، بلکه به دلیل تاریخی بودن، سرمایه گذاران زیادی را جذب می کند. استحکام در طول رکود اقتصادی.

فروشگاه‌های دلاری: بسیاری از مردم در عادات خرید خود در دوران رکود تجدید نظر می‌کنند، و این گونه است که صاحبان مشاغل مانند کسانی که فروشگاه‌های دلاری دارند و جایگزین‌های ارزان‌تری ارائه می‌دهند، رشد خواهند کرد.

۲٫ خدمات مراقبت های بهداشتی

به دلیل ترکیبی از افزایش تقاضا و پیشرفت مداوم علم و پزشکی، صنعت مراقبت های بهداشتی حتی در دوران رکود اقتصادی به رشد خود ادامه می دهد.

همیشه نیاز به مراقبت های بهداشتی خاص وجود خواهد داشت. خدمات، به‌ویژه برخی تمایل به افزایش تقاضا در زمان‌های سخت‌تر دارند.

در اینجا سه ​​سرویس بهداشتی اثبات‌کننده رکود وجود دارد.

کار با سالمندان: جمعیت سالخورده همیشه بدون توجه به وضعیت اقتصادی نیاز به مراقبت دارند. این امر به‌ویژه امروزه صادق است، زیرا نسل «بچه‌های بومر» به سمت پیری حرکت می‌کنند. امروزه افراد مسن زیادی هستند که دارای ملک هستند، از نظر مالی راحت هستند و به راحتی می توانند مراقبت های مورد نیاز خود را در طول سال های طلایی خود تامین کنند.

روش های پیشگیری از بارداری: این یکی دیگر از خدمات مراقبت های بهداشتی است. که همیشه مورد تقاضا است، اما به ویژه در دوران رکود. این به این دلیل است که رکود اغلب برنامه‌های زوجین برای تشکیل خانواده را متوقف می‌کند. بسیاری از خدمات پیشگیری از بارداری موجود به آنها کمک می کند تا خانواده خود را مطابق با وضعیت مالی خود برنامه ریزی کنند.

داروها: اکثر تقاضا برای مراقبت های بهداشتی دارویی نسبتاً انعطاف ناپذیر است. چنین درمان‌های ضروری به‌خصوص به قیمت حساس نیستند، و اغلب نمی‌توان آن‌ها را تا زمان باثبات‌تری از لحاظ مالی به تعویق انداخت.

۳٫ کسب و کار مراقبت از حیوانات خانگی

با مجموع فروش بیش از ۱۰۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، صنعت حیوانات خانگی ایالات متحده در حال حاضر با محبوبیت روزافزون خود رکوردها را می شکند. این عدد که توسط انجمن محصولات حیوان خانگی آمریکا منتشر شده است، نسبت به ارقام سال ۲۰۱۹ ۶٫۷ درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که رشد تا سال ۲۰۲۱ با نرخ ۵٫۸ درصد ادامه یابد، اگرچه میانگین رشد سالانه تاریخی است. ۳ تا ۴ درصد هنوز صنعت حیوانات خانگی ایالات متحده را به یک پیشنهاد تجاری جالب تبدیل می کند، حتی در دوران رکود.

خدمات مراقبت از حیوانات خانگی زیر همیشه مورد تقاضا خواهند بود.

خدمات دامپزشکی: حیوانات خانگی محبوب آمریکایی‌ها بدون توجه به آنچه اقتصاد انجام می‌دهد، همچنان به مراقبت نیاز دارند، بنابراین خدمات دامپزشکی معمولاً تحت تأثیر رکود اقتصادی قرار نمی‌گیرند.

خدمات نظافت: Pet به لطف نسل هزاره ای که حیوانات خانگی بیشتری نسبت به نسل های قبلی خریداری می کنند، مالکیت تا حد زیادی افزایش یافته است. شرکت تحقیقات بازار Mintel کشف کرد که ۴۰ درصد از آمریکایی‌های بین ۳۰ تا ۴۹ سال علاقه زیادی به مراقبت از حیوانات خانگی مانند خدمات نظافت دارند.

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

محصولات ضروری حیوانات خانگی: همان تحقیق نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی ها در دهه ۳۰ زندگی خود را دارند. نوعی گربه، با سه چهارم از همان گروه سنی که صاحب سگ هستند. با افزایش مالکیت حیوان خانگی، محصولات ضروری مراقبت از حیوانات خانگی فقط تقاضا را افزایش می دهند.

۴٫ صنعت نوسازی و تعمیر از جمله لوله کش، خدمات شهری، و خدمات تعمیر خودرو

صنعت نوسازی و تعمیر خانه شامل تعدادی از خدمات ضروری است که مقاوم به رکود هستند. با هزینه‌های بهبود خانه در ایالات متحده بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار در سال، این صنعت با پتانسیل زیادی برای موفقیت است.

در اینجا چند ایده تجاری خوب وجود دارد که حتی در زمان رکود نیز همچنان مورد تقاضا هستند.

لوله کشی: هنگامی که یک اورژانس لوله کشی در خانه یا محل کار وجود دارد، نمی توان منتظر یک دوره با ثبات مالی بیشتر برای رفع آن بود.

خدمات تعمیر خودرو: بسیاری از مردم برای رسیدن از خانه به محل کار به خودروها و کامیون‌های خود متکی هستند و نمی‌توانند بدون وسیله نقلیه بمانند، بنابراین مکانیک خودرو در طول رکود همچنان مورد تقاضا خواهد بود.

خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات:هر کسب و کاری که به تجهیزات خاصی وابسته است نیاز به دسترسی به خدمات تعمیر و نگهداری دارد. به عنوان مثال، کارکنان اداری معمولاً مهارت لازم برای تعمیر چاپگر را ندارند، بنابراین در صورت بروز مشکل باید با افراد مناسب تماس بگیرند.

تعمیر خانه: بسیاری از افراد در تعمیرات خانه نیز ماهر نیستند، بنابراین وقتی مشکلی پیش می‌آید، بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی به متخصصانی با مهارت و دانش نیاز است. مانند آب، گاز و برق در همه زمان‌ها کاملاً ضروری هستند، بنابراین مشاغلی که در این مناطق کار می‌کنند همچنان می‌توانند در زمان‌های سخت پیشرفت کنند.

 

ویدیوی مرتبط. :

۵٫ مدیریت املاک و مستغلات

رکودها در واقع می توانند برای بخش مدیریت املاک و مستغلات خوب باشند، زیرا اغلب بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ملک.

از آنجایی که املاک و مستغلات شامل هر ملک متشکل از زمین و ساختمان های روی آن می شود، در نهایت یک صنعت با یک محصول ضروری و بسیار ارزشمند است.

آمار MSCI برای سال ۲۰۱۹/۲۰۲۰ نشان داد که صنعت املاک و مستغلات ایالات متحده ۹٫۶ تریلیون دلار ارزش دارد، بنابراین از فروش آن پول جدی وجود دارد. یک خانه یا محل کسب و کار حتی در دوران رکود اقتصادی.

Stagers دارایی: < /strong>استیدرهای حرفه ای املاک به فروشنده کمک می کنند تا فروش سریعی داشته باشد و قیمت ملک خود را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که این شغل بسیار ارزشمند است که همیشه مورد تقاضا خواهد بود.

آژانس‌های املاک و مستغلات: دانش، شبکه و تجربه مورد نیاز در کار فروش املاک چیزی نیست که مردم عادی دارند، بنابراین آژانس های املاک و مستغلات در موقعیت خوبی برای ادامه کار در دوران رکود هستند.

یک کارگزار اجاره ای: رکود می تواند زمان خوبی برای سرمایه گذاری ثروتمندان در ملک باشد، اما اینطور نیست ثروتمند هنوز جایی برای زندگی نمایندگان اجاره همیشه باید بتوانند تعداد قابل توجهی از مستاجرانی را پیدا کنند که به خانه و مشاغلی نیاز دارند که به فضای اداری نیاز دارند.

۶٫ کسب و کار محصولات کودک

در حالی که بسیاری از مردم در طول رکود، هزینه‌های خود را تنظیم می‌کنند، خرج کردن برای فرزندانشان جایی نیست که تمایل دارند فداکاری کنند. از لحاظ تاریخی، محصولات برای نوزادان همچنان در طول رکود اقتصادی به فروش خوبی ادامه می‌دهند، زیرا خانواده‌ها به دنبال کاهش هزینه‌ها در مناطق دیگر هستند.

کارآفرینانی که وارد تجارت محصولات کودک می‌شوند می‌توانند بسیار موفق باشند، زیرا پیش‌بینی می‌شود ارزش این صنعت طی چند سال آینده به شدت افزایش یابد.< /p>

بازار محصولات مراقبت از کودک در سال ۲۰۲۰ بیش از ۶۷ میلیارد دلار ارزش داشت و تا سال ۲۰۲۶ به بیش از ۸۸ میلیارد دلار خواهد رسید. .

۷٫ مراقبت از کودک

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

همانند تجارت محصولات کودک، بازار مراقبت از کودک نیز بزرگ شده است و قرار است ادامه یابد. در سال ۲۰۱۹، صنعت مراقبت از کودکان ایالات متحده ۵۴٫۳ میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۷ با نرخ رشد ترکیبی سالانه ۳٫۹ درصد افزایش یابد.

از آنجایی که مادران بیشتر و بیشتری پس از تولد فرزند به حرفه خود ادامه می دهند، ارزش بازار مراقبت از کودک افزایش می یابد.

< 8. خدمات مالی و حسابداری

حسابداری و سایر خدمات اطلاعات مالی همیشه در دوران رکود مورد تقاضا خواهند بود. این امر به ویژه امروزه صادق است، زیرا قوانین و مقررات پیچیده‌تری هر سال معرفی می‌شوند.

این صنعت نیز می‌تواند بسیار سودآور باشد، زیرا پیش‌بینی می‌شود درآمد صنعت حسابداری ایالات متحده بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار باشد. تنها در طول سال ۲۰۲۰٫

این بخش دوام می آورد زیرا برای کسب و کارها مهم است که بدون توجه به وضعیت اقتصاد، امور مالی خود را مرتب کنند، بنابراین خدمات مالی و حسابداری متعددی وجود دارد که در روزهای سخت به خوبی به عملکرد خود ادامه می دهند. .

آمادگی مالیاتی: عواقب عدم اعلام اطلاعات مالیاتی صحیح یک موضوع جدی است، بنابراین مشاغل و افراد ثروتمند نمی توانند با آمادگی مالیاتی خود ریسک کنند.

خدمات حسابداری: صاحبان زیرک کسب و کار خدمات حسابداری حرفه ای را حتی در دوران رکود استخدام می کنند، زیرا می توانند با اطمینان از درست بودن همه چیز، پول کسب و کار را پس انداز کنند.

مالی. برنامه ریزی: بسیاری از افراد و سازمان های ثروتمند ممکن است در دوران رکود راضی به نظر برسند، اما ثروت آنها می تواند بدون برنامه ریزی مالی مناسب با استفاده از تمام اطلاعات موجود، به سرعت کاهش یابد.

دفترداری: کمتر از صاحبان مشاغل و کارآفرینان مهارت های حسابداری کافی و وقت خالی برای ثبت صحیح اطلاعات مالی خود دارند. برای کسانی که تجربه حسابداری ندارند، این می تواند یک کار طاقت فرسا وقت گیر باشد، بنابراین استخدام یک حسابدار متخصص همچنان یک گزینه محبوب خواهد بود.

۹٫ فریلنسینگ از جمله دستیار مجازی، نویسنده و موارد دیگر

فریلنسر پتانسیل این را دارد که یکی از مقاوم ترین مشاغل در جهان باشد، حتی در مقایسه مستقیم با بسیاری از مشاغل دیگر در این لیست. شرکت‌ها می‌توانند با برون‌سپاری برخی وظایف و فعالیت‌ها به فریلنسرها در هزینه‌های زیادی صرفه‌جویی کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌جای استخدام یک کارمند دائم، آن‌ها را به‌صورت جداگانه و در مواقعی که نیاز است، بپردازند.

نویسنده بودن ممکن است تصاویری از افرادی ایجاد کند که سرمقاله‌هایی برای نیویورک تایمز می‌نویسند یا فهرست مطالب در یک جدید است، اما بیشتر مربوط به ایجاد محتوا برای همه وب سایت های تجاری است که برای مرتبط ماندن و بهبود رتبه موتور جستجو به محتوای جدید منظم نیاز دارند. تولید محتوا، مقالات خبری و سایر انواع محتوای اطلاعاتی به یک نویسنده ماهر نیاز دارد.

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب، دستیار مجازی آزاد است که انواع خدمات اداری را از خانه خود به مشاغل و سازمان‌های مختلف ارائه می‌کند. .

۱۰٫ شرکت های نظافتی

وضعیت اقتصاد مطلقاً هیچ ارتباطی با قوانین و مقررات بسیاری ندارد که فضاهای تجاری و عمومی به دلایل بهداشتی و ایمنی باید از آنها پیروی کنند.

به همین دلیل، تنها به همین دلیل، خدمات نظافتی ضد رکود است و در طول رکود اقتصادی به فعالیت خوب خود ادامه خواهد داد.

لیست سازمان هایی که به طور منظم نیاز دارند. خدمات نظافتی شامل همه و همه امکانات پزشکی و مراقبتی، فروشگاه ها و مراکز خرید، سالن های زیبایی و چشمه های معدنی، رستوران ها و سایر مکان های پذیرایی، به علاوه همه امکانات تفریحی و فضاهای عمومی است که مردم در آن جمع می شوند.

۱۱٫ سالن های خالکوبی

یک پیچ و تاب جالب هنگام تهیه لیستی از مشاغل مقاوم در برابر رکود، گنجاندن سالن خالکوبی است.

به نظر نمی رسد در ظاهر آن به عنوان خالکوبی منطقی باشد. مطمئناً باید یک کالای لوکس در نظر گرفته شود، اما واقعیت این است که سالن های خالکوبی حتی در دوران رکود اقتصادی نیز به خوبی کار می کنند.

احتمالاً به دلیل ارزان بودن یک خالکوبی در مقایسه با مدت زمان ماندگاری آن است، به علاوه. با ظهور هر نسل از مردم، محبوبیت گرفتن “جوهر” در حال افزایش است.

۱۲٫ کسب‌وکارهایی که درمان خرده‌فروشی ارائه می‌کنند

اقلام زیادی وجود دارند که جزء اصلی مصرف‌کنندگان هستند، مانند لوازم آرایشی که فروش آنها در طول رکود ثابت می‌ماند. چندین نوع خرده فروشی دیگر نیز وجود دارد که حتی زمانی که شرایط اقتصادی نشان می دهد مردم باید کمتر خرید کنند، عملکرد خوبی دارند.

در اینجا سه ​​ایده تجاری دیگر برای اثبات رکود در بخش خرده فروشی آورده شده است.

خرده‌فروشی لوکس: مصرف‌کنندگان این بازار خرده‌فروشی در ابتدا ثروتمند و از نظر مالی امن هستند و معمولاً فقط اندکی خواهند بود. تحت تاثیر رکود اقتصادی کسب‌وکارهایی که به این مشتریان خدمات ارائه می‌دهند می‌توانند انتظار داشته باشند که فروش آنها نسبتاً ثابت بماند.

فروشگاه‌های تخفیف: در انتهای دیگر طیف مالی، افرادی هستند که به‌شدت تحت تأثیر رکود هستند و باید تغییرات زیادی در عادات خرید خود ایجاد کنند. رکود معمولاً شاهد هجوم مشتریان جدید به فروشگاه‌های تخفیف‌دار خواهد بود.

پاک‌فروشی‌ها: افرادی که اقلامی را به گروفروشی‌ها می‌فروشند، اغلب آنها را به عنوان یک گزینه وام کوتاه‌مدت عالی می‌بینند. در حالی که خریداران کالاهای گروفروشی جذب کالاهای ارزان تر می شوند. هر دوی این نوع مشتریان تضمین می‌کنند که گروفروشی‌ها در دوران رکود بسیار خوب عمل می‌کنند.

۱۳٫ خدمات پیک

خدمات پیک بسیار کمتر در برابر رکود اقتصادی آسیب‌پذیر هستند، زیرا همیشه نیاز به ارسال بسته‌ها در سطح محلی، ملی و بین‌المللی وجود دارد.

یک رکود حتی می‌تواند منجر به دریافت خدمات پیک شود. مشتریان جدید به عنوان مشاغلی که معمولاً کالاهای خود را تحویل می‌دهند، با برون‌سپاری به یک پیک یا دیگری، هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

۱۴٫ کسب و کار زیبایی

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

موفقیت پایدار صنعت زیبایی به عنوان یک کسب و کار مقاوم در برابر رکود، در واقع به غرور ارتباطی ندارد. بیش از حد انتظار می رود.

«اثر رژ لب» پدیده ای است که در آن مصرف کنندگان همچنان پول خود را در طول رکود اقتصادی صرف هزینه های کوچک می کنند تا جبران کنند. برای فداکاری های بزرگتری که انجام می دهند. این نام از این واقعیت ناشی می شود که به ویژه در صنعت زیبایی کاربرد دارد.

در اینجا چند کسب و کار زیبایی وجود دارد که در دوران رکود به خوبی به کار خود ادامه می دهند.

ناخن ها :مانیکور تجملات ارزانی است و از محبوبیت آنها در دوره‌های مشکلات مالی کاسته نمی‌شود.

سالن‌های مو: آرایشگری از دیرباز به عنوان یکی از آخرین هزینه‌هایی شناخته شده است که مردم حاضرند برای صرفه‌جویی در هزینه‌شان قربانی کنند.

۱۵٫ پشتیبانی فناوری

انتظار می‌رود مشاغل رایانه‌ای و فناوری اطلاعات در چند سال آینده رونق بگیرند.

پیشرفت داده‌های بزرگ، رایانش ابری و امنیت برای افرادی مانند کارت‌های اعتباری به این معنی است که فناوری پشتیبانی شغلی با مقاومت رکودی بالا است.

۱۶٫ خدمات تشییع جنازه

تنها موارد قطعی در زندگی این است… خوب، شما می دانید که چگونه پیش می رود.

رکود اقتصادی یا نه، نیاز به آخرین آرامگاه با وقار پس از رسیدن به مقصد اجتناب ناپذیر همه کسانی که در طول زندگی سفر می کنند همیشه آنجا خواهند بود.

چه مراسم خاکسپاری باشد و چه سوزاندن، وظیفه یک مراسم تشییع جنازه همیشه در آنجا خواهد بود. تقاضا بدون توجه به اقتصاد.

۱۷٫ آژانس‌های پرسنلی

کارهای زیادی برای کار در آژانس‌ها وجود دارد، حتی زمانی که بسیاری از شرکت‌ها هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و کارکنان خود را اخراج می‌کنند.

این کاهش‌ها از صنایعی است که به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. رکود اقتصادی است، اما همانطور که از این لیست می بینید، صنایع زیادی وجود دارند که در چنین مواقعی پیشرفت می کنند و همچنان به کارکنان بیشتری نیاز دارند.

۱۸٫ کسب‌وکارهای آموزشی

دوره‌های آموزشی و آموزشی همیشه مورد تقاضا هستند، بنابراین کسب‌وکاری که چنین دوره‌هایی را ارائه می‌کند، می‌تواند در طول رکود همچنان موفق باشد.

بسیاری از افراد شغل خود را از دست می دهند و سعی می کنند در زمینه دیگری آموزش ببینند که بلافاصله تعداد مصرف کنندگان در دسترس را افزایش می دهد.

با ارائه آموزش و پرورش و آموزش دوره‌های آموزشی، چه در محل و چه در خانه، این نوع کسب‌وکارها در واقع می‌توانند از رکود رونق بگیرند و به طور همزمان به کشور کمک کنند تا روی پای اقتصادی خود بازگردد.

۱۹٫ بازاریابی دیجیتال

svg%3E - 19 کسب و کار اثبات رکود

مهم نیست اقتصاد چه کاری انجام می دهد، بازاریابی دیجیتال مانند SEO، SEM، کمپین های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی همیشه وجود خواهد داشت. یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دستیابی به مشتریان جدید باشید.

رکود اقتصادی تنها سرمایه‌گذاری پایین مورد نیاز برای تولید سرنخ‌های بیشتر را افزایش می‌دهد. تبدیل ها از طریق یک استراتژی سئو صحیح.

بازاریابی دیجیتال علاوه بر مزایای دیگری نیز ارائه می دهد. آوردن مشتریان بیشتر بسیار منعطف است که به یک کسب و کار اجازه می دهد تا با شرایط در حال تغییر سازگار شود.

مروری بر بهترین مشاغل اثبات رکود

< td class="column-1">کسب و کار ارائه دهنده درمان خرده فروشی

< td class = "ستون -3"/>

< TD Class = "Column-2"> استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه و انعطاف پذیر

آیا رکود اقتصادی زمان خوبی برای شروع یک تجارت است؟ /H2>

رکود اقتصادی در واقع می تواند یک زمان عالی برای شروع یک تجارت باشد زیرا هزینه ها می توانند بسیار پایین تر از شروع یک دوره رونق باشند. “/>

تأمین کنندگان ، تولید کنندگان و فروشندگان تأسیس شده که ممکن است برای شروع کار خود با آنها کار کنید ، احتمالاً در طی رکود اقتصادی در مورد نرخ آنها مذاکره می کنند. “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

اگر می توانید مانند مواردی که در بالا به بالا ذکر شده و در طی رکود اقتصادی در حال اجرا است ، یک ایده تجاری بدست آورید ، پس شانس خوبی برای دستیابی به موفقیت بیشتر خواهید داشت هنگامی که اقتصاد بهبود یافت. شروع کار در طی رکود اقتصادی نیز تجارت شما را به خوبی برای مسافت طولانی تنظیم می کند. این دوره همچنین می تواند زمان نوآوری باشد ، زیرا اوقات چالش برانگیز غالباً خلاقیت و راه حل های منحصر به فرد را تحریک می کند ، که می تواند خون حیات مشاغل جدید باشد. -AD “/>

بیشترین مشاغل ضد رکود اقتصادی برای آمریکایی ها چیست؟ چندین مسیر مختلف وجود دارد که می توانید طی کنید ، از ارائه مراقبت از سالمندان گرفته تا تهیه داروهای دارویی. اگر بتوانید یک تجارت بهداشتی را به کار بگیرید و در حال اجرا باشید ، همیشه مشتری خواهید داشت. قوانین و مقررات زیادی وجود دارد که به دلایل بهداشت و ایمنی نیاز به سازمانها و فضاهای عمومی دارد. این برای انواع و اقسام مشاغل و مناطقی که برای عموم آزاد است ، به گونه ای است که این ایده تجاری حتی در طی رکود اقتصادی بسیار پرسود باشد. AD “/>

با بسیاری از مشاغل که به صورت آنلاین فعالیت می کنند ، اهمیت بازاریابی دیجیتال فقط افزایش می یابد. شروع این نوع تجارت فرصت های بسیاری را باز می کند که هنوز در طول رکود اقتصادی وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، انعطاف پذیری و سازگاری بازاریابی دیجیتال باعث می شود که آن را به رکود اقتصادی مقاوم کند ، زیرا مشاغل به دنبال راه های مقرون به صرفه برای دستیابی و درگیر شدن مشتریان در زمان های چالش برانگیز هستند. این سازگاری به مشاغل بازاریابی دیجیتال اجازه می دهد تا استراتژی های محوری را به سرعت محقق کنند ، حتی وقتی چشم انداز اقتصادی به طرز چشمگیری تغییر می کند ، نیازهای در حال تحول مشتری را برآورده سازد. ، عادات هزینه های مصرف کننده تمایل دارند به سمت وسایل اساسی و تجملات مقرون به صرفه تغییر کنند. در اینجا تفکیک انواع محصولاتی که به طور معمول تقاضا پایدار یا افزایش یافته را مشاهده می کنند: موارد اصلی :

  • مواد غذایی و نوشیدنی ها : مواد غذایی ضروری و نوشیدنی های اساسی همچنان مورد نیاز هستند زیرا آنها نیازهای روزانه دارند.
  • لوازم آرایش : محصولاتی مانند صابون ، خمیر دندان و کاغذ توالت ضروری هستند ، و حتی در حین رکود اقتصادی ، فروش پایدار را حفظ می کنند.
  • آب و برق :
    • گاز ، برق و آب : اینها ابزارهای اساسی هستند که خانواده ها و مشاغل نمی تواند بدون آن کار کند ، آنها را مقاوم در برابر رکود اقتصادی قرار دهید.
  • تجملات مقرون به صرفه :
    • لوازم آرایشی ممتاز : مصرف کنندگان اغلب در مواقع سخت اقتصادی به دنبال افراط های کوچک هستند. کالاهای لوکس مقرون به صرفه مانند لوازم آرایشی و بهداشتی حق بیمه می توانند افزایش پیدا کنند زیرا مردم به دنبال راه هایی برای درمان خود با بودجه کمتری هستند. وقت بیشتری را در خانه بگذرانید و به دنبال سرگرمی مقرون به صرفه باشید. محصولات : محصولاتی که ارزش پول ، از جمله مارک های عمومی یا فروشگاه را ارائه می دهند ، غالباً با افزایش قیمت مصرف کنندگان به قیمت خود می بینند. : با تعداد بیشتری از افراد به دنبال صرفه جویی در هزینه با انجام کارها ، محصولات مربوط به تعمیر خانه ، باغبانی و پخت و پز می توانند محبوب تر شوند.
  • در اصل ، در حین رکود اقتصادی ، محصولات و خدماتی که نیازهای اساسی را تأمین می کنند ، ارزش پول را ارائه می دهند ، یا فراهم آوردن افراط و تفریط مقرون به صرفه ، تمایل به حفظ ثبات یا حتی رشد تقاضا دارند. این تغییر در رفتار مصرف کننده نشان دهنده تمرکز بر زندگی اساسی و جستجوی راه های اقتصادی برای حفظ کیفیت سبک زندگی است. کسب و کار ضد رکود اقتصادی؟

    در اینجا پنج مرحله وجود دارد که می توانید برای اثبات رکود اقتصادی شرکت خود برای امنیت شغلی انجام دهید.

    • در مقابل خواسته ها نیاز دارد: با تمرکز بر مشاغل که نیازهای اساسی مردم را تأمین می کنند و نه خواسته های خود ، شروع می شود. خدمات ضروری یا محصولات ، مانند مواد غذایی ، مراقبت های بهداشتی یا خدمات ، اغلب در هنگام رکود اقتصادی کمتر تحت تأثیر قرار می گیرند. سقوط می کند. مثالها شامل خدمات تعمیر است (افراد تمایل دارند به جای خرید جدید ، چیزها را برطرف کنند) ، فروشگاه های تخفیف و آموزش (بسیاری از آنها به دنبال مهارت یا گواهینامه های اضافی در هنگام بیکاری هستند). سازگار باشید:
      • آگاه باشید: به روند بازار ، تغییر در رفتار مصرف کننده و هرگونه تغییر در چشم انداز اقتصادی توجه کنید.
      • تطبیق پذیری در پیشنهادات: محصولات یا خدمات خود را متنوع کنید. به یک جریان درآمد واحد اعتماد نکنید. این خطر را گسترش می دهد و به شما امکان می دهد تا نیازهای مختلف مشتری را تأمین کنید. ضایعات را در فرآیندهای خود به حداقل برسانید ، چه در تولید ، خدمات یا مدیریت ، امکان انعطاف پذیری بیشتر و تنظیم سریع را فراهم کنید.
    • مذاکره با فروشندگان: >
      • ایجاد روابط محکم: قبل از اینکه مذاکره ضروری شود ، با تأمین کنندگان خود روابط قابل اعتماد برقرار کنید. شریک وفادار و قابل اعتماد بودن می تواند در مواقع سخت پرداخت کند. قوی> با تعهد به روابط بلند مدت یا خریدهای بزرگتر ، ممکن است بتوانید شرایط یا تخفیف های مطلوب تری را تضمین کنید. فروشنده مجرد. داشتن گزینه های دیگر می تواند اهرم مذاکره را فراهم کند و اگر یکی از فروشندگان با مشکل روبرو شود ، تداوم را تضمین می کند. بودجه عاقلانه:

      به طور مرتب بودجه های خود را مرور و تنظیم کنید. هزینه های اساسی را در اولویت قرار دهید و هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. این کوسن می تواند در صورت فروپاشی درآمدها بسیار ارزشمند باشد. در نظر بگیرید تخفیف برای پرداخت های اولیه یا مجازات های مجاز برای اواخر.
  • به مشتریان خود گوش دهید: به طور منظم: از نظرسنجی ها ، فرم های بازخورد یا ارتباط مستقیم برای درک نیازها و نگرانی های در حال تحول آنها استفاده کنید. در نظر بگیرید که گزینه های مناسب برای بودجه یا برنامه های پرداخت را معرفی کنید. مشتریان خوشحال ، وفادار می توانند حتی در مواقع ناپایدار درآمد پایدار ارائه دهند. برخی از ایده های تجاری که بسیار مستعد عملکرد بد هنگام رکود اقتصادی هستند. این ایده ها در معرض خطر کسب و کار عبارتند از: در چشم انداز بازار. این امر به ویژه در هنگام رکود اقتصادی هنگامی که مصرف کنندگان بسیار حساس به قیمت می شوند مشهود است. مارک ها با بدهی قابل توجهی عمل می کنند ، به دلیل استراتژی های گسترش یا عملیات فشرده سرمایه ، که باعث می شود آنها در هنگام رکود اقتصادی آسیب پذیر باشند. سازگاری در زمان های سخت. گزاره های منحصر به فرد آنها اغلب یک مشتری اختصاصی را به خود جلب می کند ، و ممکن است از رقابت محدودی برخوردار باشند. با این حال ، طرف تلنگر آسیب پذیری آنها در هنگام رکود اقتصادی است. اگر محصول یا خدمات اصلی آنها ضروری یا ذاتاً مقاوم در برابر رکود نباشد ، این استارتاپ ها می توانند با چالش های شدید روبرو شوند. تمرکز طاقچه آنها ممکن است مانع محور سریع شود ، و ممکن است آنها فاقد ذخایر مالی مشاغل مستقر تر برای رکود طولانی مدت آب و هوا باشند. رستوران ها

    صنعت مواد غذایی متنوع است و بخش های مختلف نسبت به چرخه های اقتصادی متفاوت واکنش نشان می دهند. اتصالات فست فود ، خدمات تحویل و مارک های میان وعده بودجه اغلب در هنگام رکود اقتصادی افزایش تقاضا را مشاهده می کنند. در مقابل ، رستوران های میان رده ، که تعادل بین کیفیت و مقرون به صرفه ایجاد می کنند ، می توانند با چالش هایی روبرو شوند. پایگاه اصلی مشتری آنها ، که اغلب از افراد درآمد متوسط ​​تشکیل شده است ، ممکن است برای صرفه جویی در هزینه ، ناهار خوری را کاهش دهد ، در عوض تصمیم به تهیه وعده های غذایی در خانه گرفت. با تهدید قابل توجه برای بقای این رستوران ها ، به ویژه آنهایی که زیرساخت های قوی یا زیرساخت های تحویل قوی دارند. مشاغل باید این آسیب پذیری ها را بشناسند و برای به حداقل رساندن خطرات و اطمینان از پایداری ، به صورت فعال استراتژی کنند. >تصویر: $


  • کسب و کار دلایل مقاوم در برابر رکود
    تجارت غذا و نوشیدنی نیاز ضروری به غذا و نوشیدنی
    خدمات بهداشت و درمان افزایش تقاضا و پیشرفت مداوم علم و پزشکی
    کسب و کار مراقبت از حیوانات خانگی افزایش محبوبیت و افزایش مالکیت حیوانات خانگی< /td>
    صنعت نوسازی و تعمیرات شامل لوله کش، خدمات شهری و خدمات تعمیر خودرو خدمات ضروری برای خانه و وسیله نقلیه نگهداری
    مدیریت املاک و مستغلات رکود زمان خوبی برای سرمایه گذاری در ملک است
    کسب و کار محصولات کودک هزینه های کودکان در طول رکود ثابت باقی می ماند
    مراقبت از کودک رو به افزایش تقاضا با ادامه شغل مادران بیشتر
    خدمات مالی و حسابداری برای مشاغل بدون توجه به وضعیت اقتصادی بسیار مهم است
    فریلنسرینگ از جمله دستیار مجازی، نویسنده و موارد دیگر برون سپاری مقرون به صرفه در دوران رکود اقتصادی
    شرکت های نظافت بهداشت و مقررات ایمنی ثابت می ماند
    سالن های تاتو ارزان نسبی و محبوبیت رو به رشد
    خرده فروشی لوکس، فروشگاه های تخفیف، و گروفروشی
    خدمات پیک همیشه نیاز به تحویل بسته
    تجارت زیبایی اثر رژ لب “و افراط و تفریط کوچک در طول رکود اقتصادی
    پشتیبانی فناوری کار رشد در فناوری رایانه و اطلاعات
    خدمات تشییع جنازه تقاضا برای آخرین مکان استراحت با عزت
    آژانس های پرسنلی صنایعی که در طول رکود پیشرفت می کنند به کارمندان بیشتری نیاز دارند
    مشاغل آموزش />
    بازاریابی دیجیتال

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی