عمومی

مراقبت از سیاره کافی نیست. شما باید نشان دهید مشتریان منظور شما آن است

مراقبت از سیاره کافی نیست. شما باید نشان دهید
مشتریان منظور شما آن است

اکنون انبوه مهمی از مصرف کنندگان می گویند که ترجیح می دهند تجارت خود را در اختیار برندهایی قرار دهند که به نجات کره زمین کمک می کنند. شصت و یک درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده می گویند پایداری مهم است این معیار در تصمیم گیری خرید است، و ۵۵ درصد می گویند که در پنج سال گذشته تغییرات متوسطی در عادات خرید خود ایجاد کرده اند تا از محیط زیست آگاه تر باشند، طبق مطالعه ۲۰۲۱ توسط Simon-Kucher & Partners.

این خبر خوبی برای شرکت هایی است که اهداف زیست محیطی جاه طلبانه ای را تعیین کرده اند. ملودی سرافینو، یکی از بنیان‌گذاران آژانس روابط عمومی متمرکز بر پایداری No، می‌گوید: اما انتقال این اهداف به مصرف‌کنندگان هرگز چالش‌برانگیزتر نبوده است. ۲۹ ارتباطات. یک فرد معمولی در شناسایی شرکت هایی که واقعاً به کمک به محیط زیست اهمیت می دهند، در مقایسه با شرکت هایی که «گرین شستن» را انجام می دهند، بهتر است یا از پایداری به عنوان چیزی جز یک ابزار بازاریابی استفاده نمی کنند. او می‌گوید: «مصرف‌کنندگان باهوش‌تر می‌شوند، باهوش هستند، و می‌دانند که چه سؤالاتی باید بپرسند.

سرافینو و هم بنیانگذارش ارین آلوایس، هر دو ۳۹ ساله، شرکت ارتباطات شماره ۲۹ منهتن را تأسیس کردند. ۲۰۱۳٫ هدف آنها: کار منحصراً با مشتریان مبتنی بر تأثیر اجتماعی، و همکاری با آن مشتریان برای برقراری ارتباط بهتر با اهداف اجتماعی خود.

پس چگونه تلاش های پایداری را به گونه ای بازاریابی می کنید که برای مصرف کنندگان واقعی و معتبر باشد؟ آلوایس و سرافینو چند نکته دارند.

۱٫ نتایج را به جای هدف به اشتراک بگذارید.

به گفته آلوایس و سرافینو، یکی از رایج ترین تاکتیک های شستشوی سبز ، تعیین یک هدف پایداری مبهم و دور است بدون هیچ جزئیاتی از نحوه برنامه ریزی برای دستیابی به آن و بدون هیچ مدرکی از کار قبلاً انجام شده. آلوایس می‌گوید: «وقتی تعداد زیادی [شرکت‌ها] هذلولی هستند و این اهداف را به اشتراک می‌گذارند، به نظر می‌رسد که آنها قبلاً X، Y و Z را انجام داده‌اند. و این حقیقت نیست».

در عوض، آنها می گویند، آنچه را که قبلاً به دست آورده اید به اشتراک بگذارید. آنها به عنوان مثال از سازمان غیرانتفاعی ReFED، یک سازمان مستقر در نیویورک که به کنترل ضایعات مواد غذایی و مشتری شماره ۲۹ ارتباطات اختصاص دارد، اشاره می‌کنند. هدف ReFED تأثیرگذاری بر سیاست‌گذاران، مشاغل و خرده‌فروشانی است که قدرت اجرای تغییرات معنادار را دارند. برای ایجاد یک مورد قانع کننده، سازمان فراتر از این است که از مردم بخواهد به هدفش کاهش ۵۰ درصدی ضایعات غذایی بپیوندند. داده های دقیقی را در مورد میزان هدر رفتن مواد غذایی در ایالات متحده و همچنین محل دقیق هدر رفتن آن در زنجیره تامین مواد غذایی جمع آوری می کند. ReFED همچنین یک نقشه راه ۱۰ ساله دقیق برای دستیابی به هدف خود ارائه می‌کند و پیشرفت را با ابزارهای داده‌ای مختلف که در دسترس عموم است، پیگیری می‌کند.

آلویز می‌گوید: «وقتی کاری را که قبلاً انجام داده‌اید به اشتراک می‌گذارید، به آن دست یافته‌اید، نوار جدیدی تعیین می‌کنید، استاندارد جدیدی تعیین می‌کنید.»

۲٫ کاملاً شفاف باشید و از داستان سرایی و تصاویر بصری برای آموزش مشتریان استفاده کنید.

به مشتریان نشان دهید که تلاش‌های پایداری شما معتبر است. پرده را عقب بکشید و به آنها اجازه دهید پشت صحنه آنچه را که می خواهید انجام دهید ببینند. برای مثال، Veja، یک برند کفش ورزشی پایدار مستقر در پاریس و مشتری شماره ۲۹ ارتباطات، گروهی از خبرنگاران را به جنگل‌های بارانی آمازون آورد تا نحوه ساخت کف کفش‌هایش را به نمایش بگذارند. نتیجه جریانی از پوشش رسانه‌ای بود که رویه‌های پایداری را که Veja را از رقبا متمایز می‌کرد، برجسته کرد.

” [مردم] به دنبال صداقت هستند. آنها به دنبال این هستند که ببینند کدام برندها واقعاً به این امر متعهد هستند.” “این فقط محصول نهایی نیست، فقط نحوه ساخت چیزی نیست، موادی که از آن ساخته شده است، کل زنجیره تامین چگونه به نظر می رسد؟”

یک مزیت اضافی از شفافیت رادیکال، سرافینو اشاره می‌کند، این است که باعث می‌شود مصرف‌کننده از چیزی که می‌خرد احساس غرور کند، به این معنی که احتمال دارد آن خرید را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارد و در مورد آن بحث کند.

۳٫ مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را بشناسید و مقدار مناسبی از اطلاعات را با آنها به اشتراک بگذارید.

بسته به شرکت، پیروان رسانه های اجتماعی ممکن است اطلاعات بیشتری را که می توانید ارائه دهید بخواهد – یا ترجیح دهید غرق در داده ها نشوید.

آلوایس و سرافینو به تفاوت بین ReFED و شرکت مد لوکس ماریا مک‌مانوس، یکی دیگر از مشتریان شماره ۲۹ ارتباطات، به عنوان مثال اشاره می‌کنند: دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی ReFED می‌خواهند اطلاعات بسیار دقیقی داشته باشند و داده‌های زیادی ببینند، بنابراین پست‌های اجتماعی سازمان دارای ویژگی علمی هستند. اطلاعات و پیوندهایی به گزارش های داده های عمیق. از سوی دیگر، مخاطبان ماریا مک‌مانوس می‌خواهند مطلع باشند، اما به سبک نیز اهمیت می‌دهند، بنابراین پست‌های آن دارای تصاویری چشمگیر از طبیعت هستند که با عکس‌های لباس هماهنگ شده‌اند. زیرنویس‌ها گهگاه حاوی اطلاعاتی جزئی هستند، مانند ردپای کربن لباس یا پایداری پارچه.

اشتراک‌گذاری مقدار مناسب اطلاعات تضمین می‌کند که مشتریان خود را علاقمند و درگیر نگه می‌دارید و در عین حال آنها را در جریان اطلاعات قرار می‌دهید. تاثیر مثبت خرید آنها

۴٫ به دنبال مشارکت با افراد، سازمان‌های غیرانتفاعی و شرکت‌هایی باشید که هم‌فکر هستند.

مشارکت‌ها می‌توانند به طور معناداری مخاطبان همه طرفین را افزایش دهند، و با شریک مناسب، شما همچنین می‌توانید خود را نشان دهید. تعهد به پایداری بیشتر به عنوان مثال، وجا با هنرمندی به نام الیور جفرز برای طراحی یک جفت کفش پوشیده از تصاویر حیوانات و جانوران دریایی همکاری کرد. انتشار این کفش‌ها که در کمتر از ۲۴ ساعت فروخته شد، همزمان با انتشار کتابی از جفرز برای کودکان بود که زیبایی‌های زندگی روی زمین را بررسی می‌کرد.

“این در مورد یافتن فرصت های آموزشی دیگر است که ما خلاقانه تر به دنبال آنها هستیم.” می گوید. سرافینو می افزاید: «و ما اکنون راه های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن این نوع داستان ها داریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی