عمومی

فکر می کنید ایلان ماسک بهره وری تسلا را افزایش می دهد؟ خیر: تحقیق نشان می‌دهد (عالی) مدیران بیشترین تأثیر را دارند در مورد بهره‌وری، درآمد و حفظ

فکر می کنید ایلان ماسک بهره وری تسلا را افزایش می دهد؟ خیر: تحقیق
نشان می‌دهد (عالی) مدیران بیشترین تأثیر را دارند
در مورد بهره‌وری، درآمد و حفظ

از ۱۸ خدمه در بخش، خدمه ما پربازده‌ترین بودند. از بین تقریباً ۲۰ تأسیسات دیگر که در سراسر کشور و جهان پخش شده است، کارخانه ما پربازده ترین بود.

این بدون توجه به اینکه چه کسی صندلی مدیر عامل را اشغال کرده است، همچنان صادق است. مدیران اجرایی آمدند و رفتند، اما نتایج ما ثابت ماند.

اما زمانی که برخی مدیران نقل مکان کردند یا رفتند، این درست نبود.

استیو، سرپرست ما را در نظر بگیرید. او سعی نکرد چیزهایی را که نیازی به کنترلش نداشت کنترل کند. ما قبلاً (شاید هم) رقابتی بودیم. او نیازی به هدایت عملکرد ما نداشت. ما دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود کارایی بودیم. او نیازی به تشویق نوآوری یا خلاقیت نداشت. ما واقعاً در آموزش اعضای جوان خدمه خود خوب بودیم. او نیازی نداشت به پیشرفت کارمندان فکر کند.

در عوض، او روی کنترل چیزهایی تمرکز کرد که ما نمی‌توانستیم کنترل کنیم. در دسترس بودن مؤلفه زمان بندی کار. نه برای رفتن به تمام استعاره ها، بلکه هموارسازی مسیرهایی که نتوانستیم هموار کنیم، و با حذف موانعی که نتوانستیم آنها را پاک کنیم.

سپس رودی. سرپرست ما شد و عملکردمان به آرامی از هم پاشید.

همین مورد در سطح وسیع تری نیز صادق بود. صادقانه بگویم، در حالی که من مطمئن نیستم که دیک، مدیر کارخانه ما، واقعاً چه کاری انجام داد، هر کاری که او انجام داد (یا نکرد) به وضوح کار کرد.

وقتی دیک بازنشسته شد، من کاملاً از کاری که مدیر کارخانه جدید انجام داد آگاه بودم. ابتکارات رهبری تحول آفرین برنامه های آموزشی جدید جریان‌های فرآیند بین بخشی جدید. او مهر خود را روی همه چیز گذاشت.

و عملکرد ما، به عنوان یک گیاه، به آرامی از بین رفت.

می دانم به چه فکر می کنید: رهبران فردی، به ویژه در سطوح پایین تر در کارخانه هایی با بیش از ۱۰۰۰ کارمند و در شرکت هایی با بیش از ۳۰۰۰۰ کارمند، این کار را نمی کنند. که تفاوت زیادی ایجاد کند.

مخصوصاً وقتی مدیران عامل مانند ایلون ماسک ایمیل هایی را به کارمندانی ارسال می کند که شامل خطوطی است که به “بسیاری از مدیران میانی هزینه‌ها را اضافه می‌کنند اما هیچ کار آشکارا مفیدی انجام نمی‌دهند. “

۱۴ ساله مطالعه کارخانجات خودروسازی نشان داد که جایگزینی مدیر کارخانه در ربع پایین (فکر کنید “فقیر”) با مدیر کارخانه ربع بالا (فکر “عالی”) زمان لازم برای ساخت را کاهش می دهد. یک خودرو تقریباً ۳۰ درصد (جالب است که تصدی ویژه گیاهان تأثیر چشمگیری دارد، و این نشان می دهد تبلیغات از درون تقریباً همیشه راهی برای رفتن است.)

اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد : مقاله منتشر شده در ژورنال مدیریت استراتژیک توسط پروفسور اتان مولیک، منبع مورد مطالعه من برای تحقیقات رهبری، متوجه شد که مدیران در صنعت بازی های ویدیویی می توانند بیش از ۲۰ درصد را به خود اختصاص دهند. از تنوع درآمد بازی، میزان تأثیرگذاری بیشتر از هر نقش دیگری.

و موارد دیگر: استارت‌آپ‌هایی که مدیران میانی را اضافه کنید یک سوم بیشتر شوید احتمالاً نوآوری های محصول را توسعه می دهد.

و نکته مهم: جایگزینی مدیر در ۱۰ درصد پایین کار با افراد با یکی از ۱۰ درصد برتر گردش مالی را کاهش می دهد و هزینه کلی را تا ۵ درصد کاهش می دهد. . مردم اغلب کار را ترک می‌کنند – به‌خصوص افرادی که حداقل استطاعت از دست دادن آنها را دارید، زیرا بهترین کارمندان همیشه انتخاب‌هایی دارند – به دلیل مدیرانشان.

همه اینها منطقی است. مری بارا ممکن است مدیر اجرایی بسیار مؤثری باشد، اما تأثیر کمی بر بهره‌وری متوسط ​​خدمه خط GM دارد. همین امر، تا حدی کمتر، در مورد مدیر کارخانه آن خدمه نیز صادق است. هر چه از فردی که در حال انجام یک کار است دورتر باشید، تأثیر رهبری شما – صرف نظر از اینکه چقدر برجسته باشد – روی آن شخص کمتر می شود، به ویژه از نظر بهره وری.

همانطور که یکی از بنیانگذاران Netscape Marc Andreessen می‌گوید، “اگر در مورد فرآیند استخدام خود بسیار دقیق باشید، احتمالاً ۷۰ درصد میزان موفقیت یک فرد جدید واقعاً در حال انجام است – – اگر خوش شانس هستید.”

بنابراین، به هر حال، هنگام تصمیم گیری درباره استخدام، دقیق، متفکر و سنجیده باشید. . اما در مورد راهنمایی، مربیگری و توسعه افرادی که در پست های رهبری قرار می دهید – و برخورد با روسای ناکارآمد یا بدتر از آن سمی تر، دقیق تر، متفکرتر و سنجیده تر باشید.

این تفاوت بزرگ‌تری نسبت به هر کاری که شما انجام می‌دهید در نحوه انجام کار کارکنانتان به خوبی ایجاد می‌کند.

و در مورد احساس آنها از آمدن هر روز به سر کار، زیرا شادی معمولاً منجر به بهره وری می شود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی