عمومیمقالات

فلسفه رهبران آخرین رهبری چیست؟

فلسفه رهبران آخرین رهبری چیست؟

بودن یک رهبر واقعی، می گوید سایمون سینک، نویسنده رهبران آخرالزمان غذا می خورند: چرا برخی تیم ها با هم کنار می آیند و برخی دیگر نه< /em>، این نیست که مسئول باشید، همه پاسخ ها را داشته باشید یا شایسته ترین فرد در اتاق باشید. در عوض، این در مورد ایجاد یک “حلقه ایمن، فرهنگی که مردم را به احساس محافظت و آزادی هدایت می‌کند از خطر داخل سازمان. این به نوبه خود به آنها اجازه می دهد تا زمان و انرژی خود را بر محافظت از سازمان در برابر تهدیدات بیرونی و استفاده از فرصت های بزرگ متمرکز کنند.

۵ اصل رهبران آخر غذا بخورند

در اینجا پنج اصل از چشم انداز رهبری سینک آورده شده است.

۱٫ رهبران باید بپذیرند که مسئولیت آنها عملکرد شرکت نیست.

این عملکرد افراد آنهاست. با این حال، این به معنای اعداد نیست، بلکه به این معناست که آیا افراد با بیشترین پتانسیل خود کار می کنند. آیا به آنها فرصتی داده می شود که تلاش کنند و شکست بخورند و دوباره تلاش کنند؟

۲٫ رهبران، صرف نظر از اندازه سازمانشان، کسانی هستند که مایلند منافع افراد دیگر را بر منافع خود ترجیح دهند.

برای کارآفرینان یا صاحبان کسب و کارهای کوچک که رهبران را دنبال می کنند Eat Last philosophy، این بدان معناست که خودمان را متعهد به موفقیت مشتریان و مشتریانمان کنیم و هر روز حاضر شویم نه فقط برای رشد سود خود، بلکه برای کمک به رشد سود دیگران.

۳٫ انجمن های آنلاین مانند هر جامعه دیگری عمل می کنند.

شما نمی‌توانید بدون اینکه تمایلی به ارائه خدمات داشته باشید، فقط از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا درباره شرکت خود به مردم بگویید. درعوض، از این پلتفرم ها استفاده کنید برای ارائه و اشتراک گذاری اطلاعاتی که برای افراد دیگر ارزش دارد—حتی اگر هیچ تأثیر مستقیمی روی شما نداشته باشد.

۴٫ وقتی کارمندی در حال رکود است، او را اخراج نکنید، او را راهنمایی کنید.

شرکت فناوری Next Jump را در نظر بگیرید، که سیاست استخدام مادام العمر را دارد. هنگامی که اخراج یک گزینه نبود، مراقبت های بیشتری برای استخدام افراد مناسب انجام شد — ارزیابی نشد فقط مهارت و تجربه، اما شخصیت نیز. در میان ابتکارات دیگر، آنها بخش منابع انسانی را منحل کردند و وظایف مرتبط را بین کارکنان توزیع کرد و فرهنگ شرکت را به یک مسئولیت مشترک تبدیل کرد. گردش مالی از ۴۰ درصد به تک رقمی رسید. بهترین رهبران نسبت به افرادی که عملکردشان عقب مانده است سختگیر نمی شوند. رهبرانی که آخرین بار غذا می خورند به کمک کارمندان خود می آیند.

۵٫ آرمان گرایی را با واقع گرایی و مسئولیت پذیری آرام کنید.

در حالی که همه ما می خواهیم همه روابط مشتری ما طولانی، مثمر ثمر و متقابل باشد، اما اقتصاد واقعیت‌های کسب‌وکار گاهی از ما می‌خواهند که به مشتریانی که می‌دانیم کار دشواری هستند، بله بگوییم. اگر کسی در طول مذاکرات قرارداد شما را از روی زغال سنگ هول کند، حدس بزنید چیست؟ بعداً هم شما را از روی زغال سنگ می کشند. رابطه را همانطور که هست رفتار کنید: ضربه کوتاه مدت. وقتی آنچه را که نیاز دارید به دست آوردید – برای مثال جریان نقدی بهتر – مودبانه ادامه دهید. گاهی اوقات نیاز داریم که مشتریان مشکل و غیرمنطقی را قبول کنیم، اما بیایید این کار را آگاهانه انجام دهیم.

این مقاله در جولای ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Zamrznuti tonovi/Shutterstock

525396832d5d4d3b9f455847e8a21b3b?s=150&d=mp&r=g - فلسفه رهبران آخرین رهبری چیست؟

جسیکا کرامپ ویرایشگر مدیریت دیجیتال SUCCESS.com است. جسیکا که فارغ‌التحصیل دانشکده روزنامه‌نگاری میسوری است، برای نشریات خبری، سرگرمی، تجارت و سبک زندگی کار کرده است. او خارج از کارهای روزمره، از ساعات شاد، موسیقی زنده و سفر لذت می برد.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی