عمومیمقالات

StretchLab در حال انجام حرکات کششی از یک فعالیت قبل از تمرین است به بخشی از یک رژیم سلامتی جامع

StretchLab در حال انجام حرکات کششی از یک فعالیت قبل از تمرین است
به بخشی از یک رژیم سلامتی جامع

سگ یا گربه شما احتمالاً هر روز صبح و پس از بیدار شدن از یک چرت طولانی این کار را انجام می دهد: کشش طولانی و عمیق، نوعی که الهام گرفته از نام ژست های یوگا است. ما انسان ها عمدتاً به عنوان یک فعالیت سریع قبل یا بعد از تمرین، حرکات کششی را انجام می دهیم، اگرچه چیزی برای یادگیری از دوستان چهارپای خود داریم.

مطالعات نشان داده اند که حرکات کششی منظم مزایایی از افزایش انعطاف پذیری و دامنه را در بر می گیرد. حرکت برای بهبود جریان خون و پیشگیری از آسیب. یک شرکت با رشد سریع به نام StretchLab به ورزشکاران و غیرورزشکاران به طور یکسان کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه حرکات کششی را در برنامه های روزمره خود بگنجانند تا بتوانند بدن خود را بهتر حرکت دهند. اگر قبلاً مکان StretchLab را در نزدیکی خود ندیده اید، به زودی ممکن است. این شرکت به سرعت در حال رشد است و از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۵، بیش از ۹۰۰ مکان در سراسر جهان افتتاح کرده است.

در یک ایالت معروف مانند کلرادو، مشتریان نیازهای کششی زیادی برای حفظ مجوز ” دارند. flexologists” مشغول سه استودیو StretchLab در منطقه دنور متعلق به آندریا شات و همسرش تری است. این فلکسولوژیست ها در طول کشش کمکی یک به یک – یا جلسات گروهی گاه به گاه – ممکن است به اسکی بازان تفریحی، اسنوبردبازان، گلف بازان و بازیکنان پیکلبال کمک کنند تا برای فصل های خود آماده شوند یا از آسیب بهبود یابند. آنها همچنین به اسکیت بازان رقابتی، ژیمناستیک ها و دوچرخه سوارانی که می خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند، کمک می کنند. اما افراد زیادی هستند که اهداف مرتبط تری دارند، مانند بهبود انعطاف پذیری برای روال تناسب اندام خود، خم شدن برای بستن بند کفش های خود با سهولت بیشتر یا احساس درد کمتر هنگام بازی با نوه های خود.

شات، که سابقه‌اش را دارد، می‌گوید: راه‌های زیادی که می‌توانیم زندگی مردم را لمس کنیم و تأثیر بگذاریم در فیزیوتراپی و تمرینات ورزشی است. «وقتی تحرک یا تحرک کامل ندارید یا درد یا چیزی دارید که فعالیت شما را محدود می کند، زندگی به نوعی متوقف می شود. و شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.”

StretchLab چیست؟

بر خلاف دیگر استودیوهای تناسب اندام، محیط در StretchLab عمداً آرام و تعاملی است، هرچند که شات می‌گوید که گاهی اوقات چند جلسه طول می‌کشد تا افراد «در کشش ذوب شوند». اکثر افراد حداقل سه ماه در استودیوهای او در جلسات کششی کمکی ثبت نام می کنند که برخی بیش از یک سال در آن شرکت می کنند. موفقیت بسته به اهداف مشتری متفاوت به نظر می رسد، و شات می گوید یکی از لذت بخش ترین تجربیات کمک به یک ویولن سل حرفه ای برای بازگشت به اجرا در ارکسترهای منطقه بوده است.

آن ویولن سل آندریا مایرز است که بیش از ۳۴۰ نفر شرکت کرده است. جلسات کششی از سال ۲۰۲۰٫ مانند بسیاری از افراد، کشش بیشتر چیزی بود که او در کنار تمرینات منظم انجام می داد. اما درک او از مزایای کشش عمیقاً تغییر کرد، پس از اینکه پس از تشخیص سرطان سینه در سال ۲۰۱۶، دیگر نتوانست ویولن سل بنوازد یا ارکستر را رهبری کند – و ماستکتومی مضاعف و درمان‌های پزشکی بعدی که پس از آن انجام شد.

” مایرز می گوید موسیقی، به ویژه نواختن ویولن سل، همیشه منبع قدرت و رهایی من بوده است. “با این حال، ضربه روحی و افسردگی پس از تشخیص باعث شد حتی عمل ساده بلند کردن ابزار عزیزم غیرقابل حل به نظر برسد.”

مزایای کشش-فراتر از فعالیت قبل از تمرین

میرز به دنبال StretchLab به عنوان بخشی از یک رویکرد جامع برای بهبودی سرطان او را به این دلیل که او می خواست تکنیک جامع تر و تخصصی تر برای کشش را کشف کند. در عرض یک ماه از کشش مداوم کمکی، او با سهولت بیشتر، اعتماد به نفس بیشتر، درد کمتر و تحرک بیشتر انجام داد.

اگرچه بیش از هفت سال از تشخیص اولیه میرز می‌گذرد، اما حتی اکنون که پزشکان او را عاری از سرطان می‌دانند، به کشش کمکی ادامه می‌دهد. “قرار دادن مداوم این حرکات کششی در روال من نه تنها مزایای جسمی را به همراه دارد، بلکه همچنین احساس توانمندی و کنترل را فراهم می‌کند، که کشش را به سنگ بنای سفر بهبودی من تبدیل می‌کند و به من اجازه می‌دهد سبک زندگی کامل و فعالی داشته باشم.»

برای شات، دیدن نوع تاثیر کشش روی مایرز – بازگرداندن شور و شوقی که سرطان ظاهراً از بین برده بود – یکی از بخش‌های «واقعاً عالی» کار او است. و برخلاف زندگی قبلی اش، شات می گوید که StretchLab زمان اختصاصی را فقط برای کشش ارائه می دهد، که بسیاری از فیزیوتراپیست ها باید از آن صرف نظر کنند و به جای آن به عنوان تکلیف تعیین کنند.

StretchLab در حال گسترش اخبار در مورد کشش

روابط است با سایر ارائه دهندگان سلامت از جمله فیزیوتراپیست ها، مربیان ورزشی و حتی فروشگاه هایی مانند Fleet Feet به انتشار اخبار در مورد مزایای شات می گوید یک تمرین کششی اختصاصی. و برخی از شرکت های بیمه شروع به تمدید بیمه نامه های خود برای پوشش چند جلسه در هر ماه کرده اند. در غیر این صورت، جلسات در مکان های Schott از ۲۹ دلار برای اولین بار در یک جلسه ۲۵ دقیقه ای یا ۴۹ دلار برای یک جلسه ۵۰ دقیقه ای شروع می شود. جلسات بعدی ۶۰ دلار یا ۱۰۵ دلار به اضافه است.

هنوز، او امیدوار است که مردم ارزش کشش را در زمینه ببینند مراقبت از خود و سلامتی به عنوان فرصتی برای یادگیری نحوه بهتر حرکت دادن “ماشین شگفت انگیز” که بدن آنها است. کمک به افراد در خروج از استودیو با احساس بهتر نسبت به زمانی که وارد می‌شوند، هدف است.

«ما کاری را که انجام می‌دهیم دوست داریم زیرا می‌توانیم روی زندگی‌ها تأثیر بگذاریم، شات می گوید. “و اگر بتوانید هر روز چنین کاری را انجام دهید، در پایان روز احساس بسیار خوبی به شما دست می دهد.”

عکس با اجازه StretchLab کلرادو.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی