عمومی

فضاهای کاری دوستدار حیوانات خانگی شما را به یک کارفرمای رقابتی تر تبدیل می کند در میان استعفای بزرگ

فضاهای کاری دوستدار حیوانات خانگی شما را به یک کارفرمای رقابتی تر تبدیل می کند
در میان استعفای بزرگ

همانطور که کارفرمایان روی ساخت بازگشت به برنامه های اداری، انگیزه دیگری را برای کمک به دعوت از کارگران خود اضافه کنید: مزایای دوستدار حیوانات خانگی.

یک مطالعه اخیر در ماه آوریل از Fi، یک شرکت مستقر در نیویورک که قلاده های سگ هوشمند می سازد، نشان می دهد که ۷۱ درصد از صاحبان سگ در ایالات متحده به احتمال زیاد به دنبال نقش های از راه دور به جای نقش های داخل دفتر هستند تا بتوانند از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند و وقت خود را با آنها بگذرانند. این مطالعه ۱۰۰۵ صاحب سگ در ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد که یکی از آنها از قبل به دفتر بازگشته‌اید یا در اواخر سال جاری به دفتر بازمی‌گردید.

چهل و چهار درصد بر اساس این نظرسنجی، صاحبان حیوانات خانگی اگر نتوانند سگ خود را به دفتر بیاورند، نقش جدیدی را انتخاب نمی کنند. و یک سوم از صاحبان سگ حتی اگر نتوانند سگ خود را به دفتر بیاورند شغل خود را تغییر می دهند.

نتایج قابل توجه است، به ویژه برای کارفرمایان که در بحبوحه استعفای بزرگ در تلاش برای یافتن کارگر هستند. جاناتان بنسامون، بنیانگذار و مدیر عامل Fi، می‌گوید: اما آن‌ها چندان هم تعجب‌آور نیستند. او می‌افزاید: «میلنیال‌ها اخیراً به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه صاحب حیوانات خانگی از بومرها پیشی گرفتند، با تخمین‌ها بیش از ۵۰ درصد آنها سگ دارند. ۴۴ درصد از هزاره‌ها حیوانات خانگی خود را «بچه‌های مبتدی» می‌دانند.

اکثری از صاحبان سگ‌ها به اشتراک گذاشتند که وقتی به دفتر بازمی‌گردند، از ترک دوستان پشمالوی خود در خانه احساس اضطراب می‌کنند. این می تواند سخت باشد، به خصوص برای کسانی که در طول همه گیری صاحب حیوانات خانگی جدید شده اند و عادت کرده اند ۲۴/۷ در کنار حیوانات خانگی خود باشند. اضطراب جدایی در سگ ها نیز نسبتاً رایج است. به علاوه، تعیین راه رفتن سگ در طول روز کاری ممکن است دشوار یا پرهزینه باشد.

به این ترتیب، فرصتی برای کارفرمایان وجود دارد که به والدین حیوانات خانگی در نیروی کار خود کمک کنند.

طبق مطالعه Fi، صاحبان سگ گفتند که اگر به آنها اجازه داده شود هر هفته سه بار به دفتر مراجعه کنند. سگ ها به کار اما اگر مثلاً همکاران در اداره به حیوانات خانگی حساسیت داشته باشند، اجرای چنین سیاستی می تواند دشوار باشد. برخی از محل‌های کار به جای آن، مراقبت‌های روزانه سگ‌ها را در محل انتخاب می‌کنند.

مکان‌های دوستدار حیوانات خانگی امتیازی هستند که برای نسل‌های جوان‌تر ارزش بیشتری دارند: پنجاه درصد از طبق این مطالعه، Gen-Zers سگ‌های منتخب را در مطب به‌عنوان بهترین امتیازی که آنها هنگام ایفای نقش جدید به آن نگاه می‌کنند، بررسی کرد، در مقایسه با ۳۵ درصد از Millennials و ۱۸ درصد از Baby Boomers که همان را گزارش کردند.

Bensamoun از Fi پیشنهاد می‌کند که کارفرمایان همچنین می‌توانند با کمک به پوشش هزینه‌های غذای سگ و سوار شدن سگ در هنگام رفتن کارگران به تعطیلات، از والدین حیوانات خانگی حمایت کنند. ارائه بیمه حیوانات خانگی به عنوان بخشی از بسته مزایا به طور فزاینده ای رایج است. همچنین، از آنجایی که بسیاری سگ‌ها را اعضای خانواده می‌دانند، به بنسامون اشاره می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی