عمومی

فرم 1040 چیست؟ نحوه تشکیل پرونده و انواع مختلف

فرم ۱۰۴۰ چیست؟ نحوه تشکیل پرونده و انواع مختلف

آیا شما یک کارآفرین مشتاق یا صاحب کسب و کار هستید که به دنبال افزایش مالیات خود هستید؟ خبر عالی: سرویس درآمد داخلی (IRS) با استفاده از فرم ۱۰۴۰، ثبت اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

در حالی که ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، این فرم در واقع زمانی که بخواهید بسیار ساده است. درک کنید که چه چیزی در آن گنجانده شده است و چگونه باید بر اساس آن تشکیل پرونده دهید.

در این مقاله، همه چیزهایی را که در مورد فرم ۱۰۴۰ باید بدانید را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به طور موثر آن را پر کنید، مزایای مالیاتی خود را به حداکثر برسانید و دریافت کنید. پرداخت شده است!



فرم ۱۰۴۰ چیست؟

فرم ۱۰۴۰ فرم اظهارنامه مالیات بر درآمدی است که توسط افراد، شراکت ها، املاک و تراست ها برای گزارش درآمد، سود، زیان، کسر، اعتبار و سایر اطلاعات مربوط به مالیات خود به خدمات درآمد داخلی (IRS).

این فرم برای ثبت مالیات استفاده می شود. برای سال قبل و باید تا ۱۵ آوریل ارسال شود هر سال.

فرم ۱۰۴۰ نمای کلی جامعی از وضعیت مالی مالیات دهندگان ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد هرگونه پرداخت مالیاتی تخمینی را محاسبه کنند.

همراه با فرم ۱۰۴۰، مالیات دهندگان ممکن است نیاز به ارائه فرم های دیگری مانند فرم ۵۳۲۹ برای IRA و سایر حساب های مشمول مالیات یا فرم ۸۹۵۹ برای تعیین هر گونه مالیات اضافی Medicare پرداخت یا کسر شده علاوه بر مالیات معمولی شما داشته باشند. مالیات های مدیکر.

svg%3E - فرم 1040 چیست؟ نحوه تشکیل پرونده و انواع مختلف

هدف از فرم مالیات IRS 1040 چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه مالیات را ثبت کنید و هدف از فرم مالیاتی IRS 1040 چیست؟ بیایید به چهار مورد از فرم ۱۰۴۰ نگاهی بیندازیم.

تسلیم اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال. فرم IRS 1040 فرم اولیه ای است که برای ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال شما هر سال استفاده می شود. این فرم به شما امکان می دهد کل درآمد مشمول مالیات خود را برای سال مالی محاسبه کنید.

  • تعیین مالیات های بدهکار. برای کمک به شما در تعیین مالیات هایی که می پردازید، فرم IRS 1040 شامل جزئیات دقیقی است. برنامه زمانی که به شما امکان می دهد تمام منابع درآمد، کسورات مانند کسر سود وام دانشجویی و اعتبارات مالیاتی را گزارش کنید.
  • شناسایی مزایای مالیاتی. همراه با محاسبه مالیات های بدهکار، فرم ۱۰۴۰ همچنین به شما این امکان را می دهد که اعتبارات مالیاتی بالقوه یا کسرهایی را که ممکن است واجد شرایط آنها باشید، مانند مالیات مدیکر، شناسایی کنید. این می تواند به کاهش بدهی مالیاتی شما کمک کند و در درازمدت در پول شما صرفه جویی کند.
  • زمان بندی پرداخت ها. اگر برای سال بدهی مالیات دارید، می توانید از فرم ۱۰۴۰ برای برنامه ریزی خود استفاده کنید. پرداخت. پرداخت ها ممکن است به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت IRS یا از طریق پست ارسال شوند.
  • چه کسی فرم IRS 1040 را پر می کند. ?

    در حالی که بسیاری از مالیات دهندگان با فرم ۱۰۴۰ و نحوه تشکیل آن آشنا هستند، ممکن است تعجب کنید که دقیقاً چه کسی فرم IRS 1040 را پر می کند. . در مرحله بعد، ما به چهار مالیات دهنده مختلف که ممکن است از فرم ۱۰۴۰ استفاده کنند، نگاه می کنیم.

    • افراد.افراد، از جمله افراد مجرد و زوج های متاهل که به طور جداگانه تشکیل پرونده می دهند، معمولاً از ۱۰۴۰ استفاده می کنند. فرمی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود در هر سال. این فرم راهی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا همه درآمد و کسرهای مالیاتی خود را گزارش کنند. و مالیات های بدهکار را محاسبه کنید.
    • مشارکت. شرکت‌هایی مانند LLC (شرکت‌های با مسئولیت محدود) و شرکت‌های S، معمولاً برای هر یک از شرکای تجاری خود فرم ۱۰۴۰ را ارسال می‌کنند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه طرفین با مقررات مالیاتی مطابقت دارند و درآمد و کسورات خود را به طور دقیق گزارش می دهند.
    • املاک و امانت. املاک و تراست ها، مانند بنیادها، موسسات خیریه، و تراست های خانوادگی، ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی سالانه با استفاده از فرم ۱۰۴۰ هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا درآمد کسب‌شده توسط دارایی یا اعتماد، و همچنین هرگونه اعتبار یا کسر مالیاتی را که ممکن است اعمال شود، گزارش کنند.
    • سازمان‌های غیرانتفاعی. سازمان‌های غیرانتفاعی، از جمله سازمان‌های غیرانتفاعی. موسسات خیریه، کلیساها، و گروه های غیرانتفاعی نیز ممکن است ملزم شوند هر سال فرم ۱۰۴۰ را ارسال کنند. با انجام این کار، آنها می توانند کل درآمد و کسورات خیریه خود را گزارش کنند، که به اطمینان از رعایت مقررات مالیاتی کمک می کند.

    چگونه فرم مالیاتی ۱۰۴۰ خود را بایگانی کنیم

    ثبت فرم های مالیاتی اغلب برای بسیاری از افرادی که سعی در ثبت مالیات خود دارند خسته کننده و گیج کننده است. بیایید کمی درباره نحوه تشکیل صحیح فرم مالیاتی ۱۰۴۰ خود صحبت کنیم.

    svg%3E - فرم 1040 چیست؟ نحوه تشکیل پرونده و انواع مختلف

    فرم مالیاتی ۱۰۴۰ را از اینجا دانلود کنید.

    مرحله ۱: وضعیت پرونده

    در بخش وضعیت پرونده، وضعیت پرونده مناسب را بررسی خواهید کرد. اهداف مالیاتی شما گزینه‌های شما شامل تشکیل پرونده مجرد، متاهل، تشکیل پرونده جداگانه متاهل (MFS)، سرپرست خانواده (HOH) یا همسر بازمانده واجد شرایط (QSS) است.

    اطلاعات اولیه شما مانند نام کامل قانونی و نام خانوادگی شما همسر، آدرس، و شماره تامین اجتماعی شما نیز باید در اینجا درج شود.

    مرحله ۲: دارایی های دیجیتال

    درآمدهای حاصل از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال مانند استیبل کوین‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) باید در این بخش گزارش شوند.

    مرحله ۳: کسرهای استاندارد

    برای کسرهای استاندارد، مشخص خواهید کرد که آیا یا نمی‌تواند شما را به‌عنوان یک فرد تحت تکفل ادعا کند، همسرتان را به‌عنوان تحت تکفل ادعا کنید، اگر همسرتان موارد خود را با بازگشت دیگری انجام می‌دهد، یا اگر شما یک بیگانه با وضعیت دوگانه هستید.

    مرحله ۴: آویز

    وابسته ها در اینجا فهرست می شوند. شامل والدین، خواهر و برادر، فرزندان یا فرزندان ناتنی باید باشد.

    چه کسی و چه کسی واجد شرایط دریافت اعتبارات مالیاتی مانند اعتبار مالیاتی فرزند یا اعتبار سایر افراد تحت تکفل در این بخش بررسی می‌شود.

    مرحله ۵: درآمد (شامل درآمد خالص سرمایه‌گذاری مالیات)

    همه درآمدهای سال شما باید در اینجا فهرست شود همراه با هرگونه تعدیل که مدعی هستید. این به عنوان درآمد ناخالص تعدیل شده شما (AGI) شناخته می شود. فراموش نکنید که فرم W2 خود را پیوست کنید. بسیار مهم است که همه چیز را در مورد نحوه پرداخت به خود به عنوان صاحب کسب و کار همراه با همه پیامدهای مالیاتی.

    مرحله ۶: مالیات و اعتبار

    در مرحله بعد، هر اعتبار یا کسورات جزئی را که می خواهید مطالبه کنید فهرست می کنید. انجام این کار ممکن است مقدار کمی به اظهارنامه مالیات بر درآمد شما اضافه کند.

    مرحله ۷: پرداخت‌ها

    در پرداخت‌ها، مبلغ کل مالیات بر درآمد فدرال را که برای همه فرم‌های مالیاتی کسر شده است، هر مقداری که هنوز از اظهارنامه مالیاتی سال قبل بدهکار است، اعتبارات برای اکثر موارد متوسط ​​تا افراد کم درآمد و سایر اعتبارات قابل بازپرداخت.

    مرحله ۸: بازپرداخت

    این بهترین قسمت از کل فرم ۱۰۴۰ است. بازپرداخت شما در اینجا محاسبه می شود! همچنین اطلاعات بانکی خود را در این بخش ارائه خواهید کرد تا بازپرداخت شما مستقیماً به حساب شما واریز شود.

    مرحله ۹: میزان بدهی شما

    در برخی موارد، اعداد و ارقام به نفع شما نیست و شما بابت مالیات خود مدیون خواهید بود.

    مرحله ۱۰: شخص ثالث طراحی شده

    اگر می خواهید شخص ثالثی به اظهارنامه مالیاتی شما نگاهی بیاندازد، مانند یک مشاور مالی یا حسابدار، می توانید شامل اطلاعات خود را در فضای ارائه شده استفاده کنید.

    مرحله ۱۱: امضا

    فراموش نکنید که بازگشت خود را امضا کنید! انجام این کار می‌تواند باعث تاخیر در بازپرداخت شما شود.

    فرم ۱۰۴۰ تنوع: کمک به شما برای انتخاب بهترین ها span class=”ez-toc-section-end”/>

    وقتی نوبت به ثبت مالیات به عنوان مالک کسب و کار می رسد، فرم های مالیاتی مختلفی در دسترس است. انتخاب مناسب ممکن است گیج کننده باشد، اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

    ۱۰۴۰-ES

    ۱۰۴۰-ES فرم باید به عنوان اثبات درآمد برای افراد خوداشتغال استفاده شود، افرادی که کار آزاد انجام می دهند و کسانی که درآمدی از منابعی غیر از شغل معمولی خود دریافت می کنند.

    محتوا است که در مورد بهترین نرم افزار مالیاتی برای خوداشتغالی ed افراد را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که به درستی انجام شده است. همچنین مطمئن شوید که نحوه ثبت مالیات خوداشتغالی را نیز پیدا کرده اید، زیرا قوانین ممکن است مشکل باشند.

    ۱۰۴۰-NR-EZ

    ۱۰۴۰-NR-EZ فرم مالیات باید توسط افراد غیر مقیمی استفاده شود که درآمد حاصل از بهره، سود سهام یا حق امتیاز دارند.

    ۱۰۴۰- C

    اگر شما یک مالک انحصاری هستید، باید سود یا زیان خود را در ۱۰۴۰-C.

    ۱۰۴۰-PR

    شهروندان پورتوریکویی و مالیات دهندگان فردی که باید درآمد خود را گزارش کنند، می توانند از ۱۰۴۰-PR/فرم L Schedule.

    ۱۰۴۰-SS

    مودیان مالیاتی ساکن ایالات متحده ایالات و دارای درآمد از پورتوریکو از فرم ۱۰۴۰-SS/Schedule B برای گزارش خود استفاده خواهند کرد. مالیات.

    ۱۰۴۰-ES NR

    ۱۰۴۰-ES NR نوعی از فرم استاندارد ۱۰۴۰-ES است و می تواند توسط افراد غیر مقیم استفاده شود.

    ۱۰۴۰-V

    فرم ۱۰۴۰-V به‌عنوان بیانیه‌ای عمل می‌کند که می‌توانید در صورت بدهکاری به IRS، همراه با پرداخت خود ارسال کنید.

    ۱۰۴۰ – SR

    برای سالمندان و بازنشستگان، فرم ۱۰۴۰-SR گزینه بسیار خوبی است. این فرم به طور خاص طراحی شده است تا ثبت اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی را برای افراد مسن‌تر آسان‌تر کند.

    ۱۰۴۰ – NR

    به عنوان یک فرد غیر مقیم، ۱۰۴۰-NR احتمالا بهترین گزینه برای شماست. این فرم شبیه به استاندارد ۱۰۴۰ است، اما برای افرادی است که در ایالات متحده زندگی نمی‌کنند.

    ۱۰۴۰-X

    در صورت نیاز به ایجاد هرگونه تغییر در فرم مالیاتی ۱۰۴۰، ۱۰۴۰-X یک انتخاب عالی است.

    Form 1040 Tips

    پر کردن صحیح فرم های مالیاتی همیشه مهم است. در اینجا سه ​​نکته برای کمک به شما وجود دارد.

    کارمند خانگی yment taxes

    اگر پرستار، خانه دار، باغبان یا کارمند دیگری را برای کمک در اطراف خانه خود استخدام کرده اید، مطمئن شوید که در حال پرداخت هرگونه مالیات شغلی مورد نیاز خانواده مانند تامین اجتماعی و مدیکر هستند.

    نگهداری سوابق

    نگهداری سوابق خوب در طول سال بسیار مهم است تا بتوانید به راحتی فرم های مالیاتی خود را در زمان تشکیل پرونده آماده کنید. ممکن است برای شما مفید باشد که رسیدهای مربوط به هزینه های مربی، هزینه های مراقبت وابسته و سایر هزینه ها را نگه دارید. حتماً رونوشت اظهارنامه مالیاتی خود را دریافت کنید. اگر به مزایای دولتی نیاز دارید، این موارد ممکن است به تأیید وضعیت پرونده مالیاتی شما کمک کند.

    این می‌تواند شامل سوابق درآمد، هزینه‌ها و کمک‌های خیریه شما باشد.

    پرونده به موقع

    در نهایت، بسیار مهم است که مالیات خود را در یک به موقع.

    خط پایین

    فرم ۱۰۴۰ می تواند ترسناک باشد، اما لازم نیست! با دانش و آمادگی مناسب، می‌توانید مطمئن شوید که مالیات‌هایتان به درستی ثبت شده است.

    نگه داشتن سوابق خوب در طول سال، پرداخت هرگونه مالیات شغلی مورد نیاز خانوار، و تشکیل پرونده به موقع، همگی عوامل مهمی برای جلوگیری از جریمه یا هزینه های IRS هستند.

    استفاده از یکی از این تغییرات فرم ۱۰۴۰ نیز به شما کمک می کند. مطمئن شوید که بیشترین بهره را از اظهارنامه مالیاتی خود می برید.

    اگر برای تکمیل فرم ۱۰۴۰ یا موارد دیگری مانند فرم w4 یا فرم w9 به کمک نیاز دارید، می توانید وب سایت های مالیاتی دولتی یا IRS.gov برای مشاوره مالیاتی رایگان.

    آیا ۱۰۴۰ همان W-2 است؟

    خیر، فرم ۱۰۴۰ و فرم W-2 یکسان نیستند. فرم ۱۰۴۰ توسط افراد برای ثبت مالیات بر درآمد سال قبل استفاده می شود.

    این فرم درآمد، کسورات و سایر اطلاعات مربوط به مالیات را به IRS گزارش می دهد. از سوی دیگر، فرم W-2 توسط کارفرمایان برای گزارش دستمزد و مالیات تکلیفی کارمند استفاده می‌شود.

    این فرم همچنین اطلاعاتی در مورد پرداخت‌های تامین اجتماعی و مدیکر در طول سال ارائه می‌دهد.

    آیا ۱۰۴۰ ۲۰۲۲ موجود است؟

    بله، فرم ۱۰۴۰ ۲۰۲۲ منتشر شده است و برای دانلود در وب سایت IRS در دسترس است.

    مهلت ارسال مالیات با استفاده از فرم جدید احتمالاً ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ خواهد بود. مهم است که مالیات دهندگان با این فرم آشنا باشند. قوانین و مقررات فرم ۱۰۴۰ به‌روزرسانی شده است، زیرا ممکن است نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده باشد.

    مالیات‌دهندگان همچنین باید هرگونه به‌روزرسانی یا تغییری را که ممکن است از زمان شروع فصل ثبت پرونده امسال در ژانویه ۲۰۲۲ انجام شده است، بررسی کنند.

    >

    از کدام برنامه های فرم ۱۰۴۰ استفاده کنم؟

    نوع برنامه زمانی فرم ۱۰۴۰ که باید استفاده کنید بستگی به اطلاعاتی دارد که می‌خواهید گزارش دهید.

    به طور کلی، اکثر مالیات دهندگان باید از جدول ۱ برای درآمد و کسورات اضافی و از برنامه ۲ برای برخی موارد استفاده کنند. اعتبارات مالیاتی، و برنامه ۳ برای برخی اعتبارات غیر قابل استرداد.

    همچنین ممکن است لازم باشد بسته به موقعیت خاص خود از برنامه‌های دیگر استفاده کنید، مثلاً اگر به طور مشترک با همسر خود پرونده دارید یا خوداشتغالی دارید. درآمد.

    بهتر است با یک متخصص مالیاتی واجد شرایط مشورت کنید یا دستورالعمل‌های وب‌سایت IRS را مرور کنید تا تعیین کنید کدام برنامه‌ها برای شما مرتبط هستند.

    چیست تفاوت بین ۱۰۹۹ و ۱۰۴۰؟

    تفاوت بین فرم های ۱۰۹۹ و ۱۰۴۰ این است که فرم ۱۰۹۹ یک بازگشت اطلاعات برای درآمد است که مشمول آن نیست. کسر مالیات.

    این شامل درآمدهایی مانند بهره، سود سهام، سود سرمایه و درآمد اجاره است. فرم ۱۰۴۰ اظهارنامه مالیاتی رسمی است که مودیان مالیاتی باید هر ساله برای گزارش درآمد مشمول مالیات و محاسبه مالیات متعلقه خود به IRS ارسال کنند.

    فرم ۱۰۹۹ اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی را ارائه می دهد، در حالی که ۱۰۴۰ فرم برای ثبت مالیات واقعی مورد استفاده قرار می گیرد. آگاهی از شرایط مالیاتی و همچنین ۱۰۴۰ و ۱۰۹۹ قانون مفید است.

    تصویر: Envato Elements


    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی