عمومی

غلبه بر طوفان اقتصادی به عنوان یک فروشنده با شروع می شود پذیرش تغییر اجتناب ناپذیر

غلبه بر طوفان اقتصادی به عنوان یک فروشنده با شروع می شود
پذیرش تغییر اجتناب ناپذیر

تغییر در هوا نیست. به زمین خورده است یا باید بگویم دویدن بیداد می کند؟ اگر به نحوی بر شما یا کسب و کارتان تأثیری نداشته است، در اقلیت هستید. خبر فوری! آیا شنیده اید؟ اقتصاد سقوط کرده است!

حدود ۸۰ سال است که اینطور، به این بد یا به این پایین نبوده است. شرکت ها در حال فروپاشی هستند و قوانین کنار گذاشته می شوند. دولت بی‌سابقه در حالت تقلا است. اما این آنها هستند. شما و مال شما چطور؟ چه اتفاقی برای شما می افتد؟ تغییر در حجم کسب و کار؟ جریان نقدی؟ محدودیت های اعتباری؟ وضعیت شغلی؟ وضعیت شغلی؟ محیط کار؟ الزامات کاری؟ مشتریان آسیب می بینند؟ بله!

در بسیاری از بخش‌های کسب‌وکار، واقعی می‌شود، و خام می‌شود. این “تغییر” نیست – “تغییر شدید” است. همه چیز در حال تغییر است، و نه برای بهتر. به رویدادها چگونه واکنش نشان می دهید؟ اکثر مردم ترکیبی از بی میلی و مقاوم یا ترکیبی از ترس و نگرانی هستند. شما تنها نیستید، اما به این معنی نیست که باید به افراد مبتلا یا فلج بپیوندید.

باشه، بس است. در زیر بخشی از دلایلی که برای سازگاری با شرایط اقتصادی در حال تغییر مشکل دارید و به دنبال آن کارهایی که می توانید در مورد آن انجام دهید، آورده شده است.

در اینجا برخی از دلایل وجود دارد شما ممکن است در برابر تغییر مقاومت کنید:

۱٫ ناتوانی شما در رویارویی با واقعیتی که در واقع برای شما اتفاق می افتدشما. اخبار همیشه در مورد درام شخص دیگری است. به همین دلیل آن را تماشا می کنید. این درام متعلق به شماست.

۲٫ حالت دفاعی طبیعی شما.«تقصیر من نیست! شخص دیگری این کار را انجام داد.”

۳٫ مقاومت طبیعی شما در برابر چیزهای جدید. “این همیشه قبلاً کار می کرد، و من آن را دوست داشتم.”

۴٫ تعلل و ناتوانی شما در مواجهه با واقعیت.«من می بینم که در راه است، اما ممکن است از بین برود. من بعداً تغییر خواهم کرد.”

۵٫ راحتی قبلی و فعلی شما. “من یک سبک زندگی دارم و نمی خواهم آن را قطع کند!”

۶٫ عدم تمایل شما به رعایت قوانین جدید و استانداردهای جدید. مقاومت در برابر خود بهبود. مقاومت در برابر اندازه گیری نتایج. مقاومت در برابر سنجیده شدن در برابر دیگران. این به ویژه اگر یک کارمند قدیمی باشید، صادق است.

۷٫ شما فکر می کنید: “این نمی تواند اینجا اتفاق بیفتد.” اوه، اسپارکی، قبلاً این اتفاق افتاده است. و به این زودی ها از بین نمی رود. کاری بکنید! آیا عزمی وجود دارد؟ آیا راه حلی وجود دارد؟ آیا پاسخ هایی وجود دارد؟ بله – شما آن را ارائه می دهید. بله – شما آن را ایجاد می کنید. بله – شما آنها را به وقوع می پیوندید. ابتدا با عزم خود شروع کنید:

  • زمان بیشتری برای خود ایجاد کنید و زمان کمتری برای تلویزیون ایجاد کنید. اخبار جالب نیستند – به خصوص زمانی که مردم نظر خود را در مورد آنچه اتفاق می‌افتد بیان می‌کنند – پس کمتر آن را تماشا کنید. اکنون زمان عمل است، نه نظر.
  • هر روز صبح ۱۵ دقیقه نگرش را مطالعه کنید.به خود زمان برای خواندن، فکر کردن و برنامه ریزی بدهید.
  • قوی>از نظر ذهنی آرامش داشته باشید. نفس بکشید.
  • هر روز در محل کار بهترین کار را انجام دهید.اگر بهترین کار را انجام می دهید هرگز نباید ارزش خود را ثابت کنید.
  • از شرکت در مهمانی ترحم بپرهیزید. تعداد آنها زیاد است.
  • در شایعه سازی شرکت نکنید. صبر کنید تا حقایق آشکار شوند. در مورد آنچههستند صحبت کنید، نه آنچه ممکن است باشد.
  • در آن شرکت نکنید. غرغر کردن. فقط دست به کار شوید و چیزی بفروشید.
  • یک جریان نقدی پیش بینی شده ایجاد کنید. همین الان کاهش دهید تا در آینده نزدیک پولتان تمام نشود. .
  • بیشتر بفروشید. هیچ شرکتی هرگز راه خود را به سمت موفقیت قطع نکرده است. برش خوب است، اما برای داشتن پول نقد باید بفروشید.
  • از مشتریان خود محافظت کنید. رقابت شما برای آنها تیراندازی می کند.
  • به شما خدمت کنید. مشتریان بهتر از همیشه. وفاداری آنها را با ارزش به دست آورید.
  • به مشتریان خود در مشکلاتشان کمک کنید. وضعیت آنها چیزی است که باعث کاهش تعداد فروش شما می شود.
  • چیزی ارزشمند به مشتریان خود بدهید. آنها از شما تشکر می کنند و به شما احترام می گذارند.
  • مشتریان برتر خود را انتخاب کنید و روی آنها سرمایه گذاری کنید. آنها از شما تشکر می کنند و با وفاداری خود به شما پاداش می دهند.

سال‌هاست که تغییر را به عنوان فرصت. این تعریف هنوز دقیق است. اکنون زمانی برای “غلبه بر آن” نیست. این زمان برای ادامه دادن و استفاده از آن است. این یک چیز شرکتی نیست – یک چیز شخصی است. این چیز جدید و جدید نیست – این واقعیت است. این موضوع آنها نیست – موضوع شماست. باران لیمو می بارد یک پایه لیموناد درست کنید.

صرف نظر از وضعیت صنعت، وضعیت بازار و حتی وضعیت فروش شما، به عنوان یک فروشنده بهتر است به تصویر بزرگ نگاه کنید. وقتی تصویر بزرگ را می بینید، وقتی بازار می گوید کمتر می توانید بیشتر بسازید.

قبل از اینکه سعی کنید فروش دیگری انجام دهید، قبل از تماس مشتری بعدی، از شما می‌خواهم به دنیای واقعی نگاه کنید تا بتوانید ایده‌های واقعی و پاسخ‌های واقعی برای مشتریان، فروش و برای خودتان پیدا کنید.

اجازه دهید دقیق تر بگویم. از شما می خواهم به دنیای واقعی خود و دنیای واقعی آنها نگاه کنید و تعریف کنید. قبل از اینکه هر مشتری را ملاقات کنید، باید بدانید که وضعیت کلی چگونه است تا آنها را درک کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید، به آنها کمک کنید، به آنها خدمت کنید و به آنها بفروشید. در این مواقع، «فروش به آنها» ممکن است آخرین در لیست باشد.

اجازه دهید «وضعیت کل» را تعریف کنم. این اشتباه مهلک را که فقط موقعیت خود را تعریف کنید، مرتکب نشوید. همچنین باید وضعیت مشتری، وضعیت بازار و وضعیت شرکت خود را با مشتریانش تعریف کنید.

“وقتی تصویر بزرگ را می بینید، وقتی بازار کمتر می گوید، می توانید کارهای بیشتری بسازید.”

آنچه شما در اینجا تعریف می کنید همان چیزی است که اکنون وجود دارد. وضعیت کنونی. هنگامی که یک موقعیت را تعریف کردید، هر دو روشن بودن وضعیت و وضوح ذهن. وضعیت را بنویسید. نوشتن آن وضعیت را برای شما روشن می کند. همچنین به عنوان یک سکوی پرشی برای اقداماتی که باید برای مشتریان خود انجام دهید عمل می کند تا بتوانید نه تنها در این زمان ها، بلکه در همه زمان ها برنده شوید.

مشکل اینجاست: ممکن است برای فروش بیشتر دچار وحشت شوید، شاید حتی تحت فشار باشید. این بدان معناست که شما باید انتخاب کنید: وحشت کنید یا آماده شوید. استراتژی من کمی کندتر است، اما بسیار مطمئن تر است.

بعد از اینکه کل وضعیت را یادداشت کردید، اکنون به دنبال فرصت ها می گردید. . فرصت ها برای مشتری، شرکت شما و شما چیست؟ آیا فرصتی برای شما وجود دارد که درصد بیشتری از کسب و کار مشتری را به دست آورید؟ آیا فرصتی برای مشتری وجود دارد که فروش بیشتری داشته باشد تا بتواند فاکتورهای خود را به موقع پرداخت کند؟ آیا فرصتی در بازار وجود دارد که مشتریان به دلیل تمرکز بیشتر بر مشکلات و رقابت خود به جای نقاط قوت خود، از دست بدهند؟

وقتی همه فرصت‌ها را شناسایی کردید – هر چه که هستند – و وضعیت را کاملاً مشخص کردید، و فقط آنوقت می‌توانید شروع به نوشتن آنچه که قصد انجام یا انجام آن را دارید، کنید. اهداف. هدف شما ممکن است به سادگی واداشتن مشتریان به پرداخت به موقع مانده‌های معوقه‌شان باشد. هدف شما ممکن است این باشد که تجارت خود را با این مشتری دو برابر کنید، به مشتری خود در زمان های مشکل کمک کنید یا روابط خود را با مشتریان گسترش دهید تا آنها شما را به مشتریان دیگر معرفی کنند. هدف شما ممکن است همین الان فروش باشد. ممکن است چندین هدف داشته باشید. اهداف هر چه که باشند، باید به وضوح بیان و به صورت مکتوب تعریف شوند. و لطفا اهداف را با اهداف اشتباه نگیرید. آنچه را که در نظر دارید انجام دهید تا به مشتری کمک کنید، تجارت بیشتری با مشتری انجام دهید، ارجاعات بیشتری از مشتری به دست آورید و رابطه با مشتری را از نظر مالی سودمند کنید، بنویسید.

هنگامی که وضعیت را روشن و درک کردید، فرصت ها را شناسایی کرده و اهداف خود را بنویسید و مطمئن شوید که با اهداف شما مطابقت دارند. وقتی بازار بی ثبات یا نامطمئن است، تعریف حقایق به شما کمک می کند واضح تر فکر کنید، مستقیم تر عمل کنید و موفق تر شوید.

اکنون، من شما را در یک نقطه تسلط به چالش می کشم. هنگامی که این برنامه بازی را نوشتید – موقعیت، فرصت ها، اهداف و مقاصد – من از شما دعوت می کنم که این افکار را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید تا آنها از میزان جدی، حرفه ای و اطمینان شما در مورد رشد رابطه، کمک به آنها و ایجاد کسب و کار شما. انجام این کار نه تنها به مشتریان شما آرامش خاطر می دهد. شما همچنین به خودتان آرامش می دهید. فهرست ایده‌ها و پاسخ‌های شما نه تنها شما را از رقبایتان متمایز می‌کند، که در این لحظه صرفاً در تلاش برای فروش و جمع‌آوری هستند، بلکه باعث می‌شود که رابطه شما در زمان‌های سخت‌تر نیز ایجاد شود تا زمانی که زمان‌ها بهتر می‌شوند (و همیشه همینطور هستند. )، کسب و کار و وفاداری را که شایسته آن هستید به دست خواهید آورد.

پیام جفری: من یک استراتژی دیگر برای شکست دادن بحران دارم. اگر می خواهید، به www.gitomer.com بروید، اگر برای اولین بار بازدید می کنید، ثبت نام کنید و OPPORTUNITY را در GitBit وارد کنید. جعبه.

این مقاله در فوریه ۲۰۰۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس از

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - غلبه بر طوفان اقتصادی به عنوان یک فروشنده با شروع می شود
پذیرش تغییر اجتناب ناپذیر

جفری گیتومر نویسنده The Sales Bible and کتاب قرمز کوچک فروش. رئیس Buy Gitomer مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی، سمینارهایی برگزار می‌کند، جلسات فروش سالانه را برگزار می‌کند و برنامه‌های آموزشی اینترنتی را در زمینه فروش و خدمات به مشتریان اجرا می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی