عمومی

3 راه A.I. می تواند عملیات کسب و کار شما را بهبود بخشد

۳ راه A.I. می تواند عملیات کسب و کار شما را بهبود بخشد

مصنوعی هوش این روزها موضوع داغی است که روزنامه‌نگاران، کارشناسان فناوری و سیاست‌گذاران این فناوری را در کانون توجه قرار داده‌اند. با مدل‌هایی مانند ChatGPT , Bard, and Midjourney چگونه مردم هنر خلق می کنند را متحول کردند ، متون و کد، نمی توان گفت که آیا این فقط یک چرخه تبلیغاتی دیگر است یا واقعاً یک نقطه عطف است.

من نظر در مورد هوش مصنوعی، دانش عمومی است، زیرا تقریبا دو سال پیش در موردش نوشتم. من روی پیش بینی خودم ایستاده ام نه تنها فکر می کنم دلیلی برای ترس از هوش مصنوعی وجود ندارد، بلکه معتقدم که کسب و کارها باید از آن استقبال کنند، به خصوص برای کاهش هزینه ها. اجازه دهید به شما بگویم چگونه می توانید این کار را انجام دهید (بدون اخراج کسی).

۱٫ برون سپاری را بهینه کنید

مهم نیست که استارت آپ یا کسب و کار شما چه خدمات یا محصولی ارائه می دهد، در برخی مواقع خود را برون سپاری خواهید دید. همانطور که تجارت شما رشد می کند، اهمیت هر گونه ناکارآمدی در فرآیند برون سپاری شما نیز افزایش می یابد، چیزی که در نهایت متوجه خواهید شد. متأسفانه، یافتن و حل این ناکارآمدی‌ها می‌تواند پرهزینه و بسیار پرهزینه باشد.

خبر خوب این است که هوش مصنوعی در حال حاضر این مشکل را حل کرده است. کسب و کار در صنایع مختلف HeyScottie که توسط Rhonda Dibach تأسیس شد، این کار را با تسهیل برون سپاری خدمات تکمیلی از طریق فناوری موتور قیمت گذاری خودکار خود انجام می دهد. این پلتفرم می‌تواند این کار را با استفاده از هوش مصنوعی انجام دهد تا میلیون‌ها ورودی را در عرض چند دقیقه ارزیابی کند و با استفاده از یادگیری ماشین بهترین مناسب را برای کسب و کار کاربر خود بیابد.

برای کاهش هزینه‌ها از طریق برون‌سپاری بهینه‌شده با هوش مصنوعی، می‌توانید با شناسایی حوزه‌هایی از کسب‌وکارتان شروع کنید که قبلاً یا می‌توانند برون سپاری شوند. هنگامی که این کار را انجام دادید، جستجوی پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی موجود برای این مناطق باید کار آسانی باشد. با این حال، در صورتی که چنین پلتفرمی وجود نداشته باشد، یک استخدام کنید. توسعه دهنده متمرکز بر هوش مصنوعی یا برون سپاری کار پیاده سازی یک راه حل سفارشی یادگیری ماشینی می تواند در دراز مدت سودآور باشد.

۲٫ تسریع مهارت‌های مجدد

من کاملاً معتقدم که کاهش شکاف مهارت برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. انجام این کار نه تنها می تواند به شما در آماده شدن برای بدترین سناریو کمک کند، بلکه می تواند کار تیمی را بهبود بخشد و نوآوری را تقویت کند. متأسفانه، اندازه‌گیری بازگشت سرمایه و پیگیری پیشرفت تلاش‌های ارتقای مهارت و مهارت‌آموزی می‌تواند بسیار مشکل باشد.

تأسیس شده توسط Bhakti Vithalan، پلتفرم آمادگی کاری BigSpring از هوش مصنوعی برای کمک به کارفرمایان و کارگران برای هماهنگ کردن اهداف خود استفاده می‌کند و در عین حال از تلاش‌های ارتقاء مهارت‌ها سود می‌برند. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای ارائه یک تجربه مربیگری شخصی‌شده استفاده می‌کند و تشخیص می‌دهد که کاربر در چه زمینه‌هایی از بهبود بیشتر سود می‌برد تا در بلندمدت قابل استفاده بماند. همچنین ابزاری را برای کارفرمایان فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را ارزیابی کنند و بازگشت سرمایه‌شان را تخمین بزنند.

برای تسریع تلاش‌های مهارت‌آموزی مجدد، سعی کنید از اعمال نفوذ استفاده کنید. هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تجربیات یادگیری کارمندانتان. استفاده از ابزارهای ارزیابی شکاف هوش مصنوعی راهی برای انجام این کار پس از شناسایی مهارت‌های حیاتی برای تقویت نیروی کارتان در آینده است.

۳٫ فرآیندهای بیش از حد پیچیده را ساده کنید

بهینه سازی فرآیندها همان چیزی است که هوش مصنوعی درباره آن است. استفاده از آن برای یافتن فرآیندهای بیش از حد پیچیده در کسب و کار خود و اجازه دادن به تیم شما برای کار موثرتر راهی عالی برای کاهش هزینه ها است. اگر تیم شما بتواند روی موارد مهم تمرکز کند، هزینه های شما در دراز مدت کاهش می یابد. ساده‌سازی یک فرآیند می‌تواند هر چیزی باشد، از خودکارسازی جمع‌آوری داده‌ها گرفته تا بهینه‌سازی تدارکات زنجیره تامین

که توسط احمد رضا تأسیس شد، Yobi استارت‌آپی است که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی ارتباط بین مشتریان و کسب‌وکارها استفاده می‌کند. پلت فرم آن نه تنها کانال های ارتباطی را یکپارچه می کند، بلکه تجزیه و تحلیل احساسات، همگام سازی، هشدارها و ادغام را نیز خودکار می کند. این امر مدیریت ارتباطات خود را برای کسب‌وکارها آسان می‌کند و در عین حال بار کاری را کاهش می‌دهد، که به آنها امکان می‌دهد بر روی کیفیت بیش از کمیت.

هوش مصنوعی در مورد آسان‌تر کردن فرآیندها است، بنابراین اتوماسیون و ساده‌سازی زمینه‌هایی هستند که در آنها برتری دارد. هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT ایجاد اسکریپت های ساده را برای ابزارهای مختلفی مانند AutoHotKey، که می تواند منجر به اتوماسیون قدرتمندی شود که برای همه قابل دسترسی است. با این حال، بسته به وظیفه ای که می خواهید خودکار کنید، پیدا کردن یک پلت فرم مناسب یا استخدام یک توسعه دهنده برای ایجاد ابزارهای داخلی ممکن است بهترین گزینه باشد.

راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می‌توان از قدرت هوش مصنوعی برای کاهش هزینه‌ها استفاده کرد و زندگی را برای صاحبان مشاغل و کارمندان آسان‌تر کرد. این ابزار قدرتمندی است و محدودیت‌ها عمدتاً بر اساس خلاقیت در این مرحله است. چه بخواهید از پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی فعلی استفاده کنید یا روی توسعه ابزارهای شخصی سرمایه‌گذاری کنید، هوش مصنوعی را نمی‌توان نادیده گرفت.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی