عمومی

علوم اعصاب می گوید این همان چیزی است که برای مغز شما اتفاق می افتد وقتی به اندازه کافی نمی خوابید

علوم اعصاب می گوید این همان چیزی است که برای مغز شما اتفاق می افتد
وقتی به اندازه کافی نمی خوابید

بیایید با یک داستان شروع کنیم. ببین آشنا میاد یا نه اما، از قبل هشدار دهید: یک تغییر شگفت انگیز وجود دارد. /a> در پایان.

این در مورد یک کارآفرین است. ما او را سالی صدا می کنیم. مانند بسیاری از کارآفرینان، سالی گاهی اوقات بیش از حد متعهد می شود و بیش از حد تحت فشار قرار می گیرد.

به عنوان مثال، یک هفته، یک ارائه مشتری مهم، به علاوه عرضه محصول جدید، و یک ضرب الاجل بزرگ برای یک پروژه دارد. که واقعا می تواند برای شرکت او تفاوت ایجاد کند.

در عین حال، او در حال متعادل کردن زندگی است: خانواده، تناسب اندام، دوستان، سلامتی و مراقبت از خود.

/div>

چیزی باید بدهد، و این برنامه خواب او است که اول از همه پیش می رود. او تا دیروقت بیدار می‌ماند، زود بیدار می‌شود، شمع را از دو طرف می‌سوزاند تا کارها را انجام دهد.

سپس آخر هفته می آید، و او تصادف می کند: می خوابد، شاید زود به رختخواب می رود. تا عصر یکشنبه، او احساس استراحت، سرحال و شادابی می کند — آماده مقابله با هفته جدید است.

اکنون برای تغییر شگفت انگیز.

این مقاله برگرفته از یک مقاله جدید چشمگیر در مجله روندها در علوم اعصاب، که دهه‌ها تحقیق را در مورد اینکه وقتی بدهی خواب انباشته می‌کنیم چه اتفاقی برای مغز ما می‌افتد و سپس تلاش می‌کنیم ترکیب کرد. برای جبران آن

به طور خلاصه، این چیزی نیست که ما فکر می کنیم اتفاق می افتد — و نه آن چیزی که در طول سال ها به ما آموخته اند فکر کنیم.

در عوض، به گفته نویسندگان Zachary Zamore و Sigrid C. Veasey از Chronobiology and Sleep Institute در دانشگاه پنسیلوانیا، حداقل سه چیز حیاتی که باید بدانیم:

  • اول، وقتی بدهی خواب انباشته می‌شویم، بخشی از توانایی ذهنی برای قضاوت در مورد چگونگی آن را از دست می‌دهیم. کمبود خواب روی ما تاثیر می گذارد
  • دوم، اگرچه ما متوجه آن نیستیم، اما آزمایش‌های عینی نشان می‌دهند که ما همچنان «نقص… در هوشیاری و حافظه اپیزودیک» را حتی پس از «۲ تا ۳ شب خواب بهبودی» داریم. کلید: کسری‌ها ادامه می‌یابند حتی اگر بعد از خواب بهبودی احساس «خستگی کمتری» کنیم.
  • در نهایت، و شاید نگران‌کننده‌ترین آن، مطالعات نشان می‌دهند که این کم‌خوابی مداوم – حتی زمانی که سعی می‌کنیم به آن برسیم – – می تواند منجر به “افزایش حساسیت به اختلالات عصبی، از جمله بیماری آلزایمر … و بیماری پارکینسون (PD) شود.”

این یک مقاله ژورنالی واقعاً جالب و هشداردهنده است که تقریباً ۱۰۰۰۰ کلمه دارد. از جمله، این موضوع نشان می‌دهد که چقدر دشوار و حیاتی است که بفهمیم وقتی افراد دچار کم‌خوابی می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد:

  • مشکل، به دلیل ملاحظات اخلاقی و عملی (چگونه می‌توانید کمبود خواب را بدون ایجاد آن اندازه‌گیری کنید، و چگونه می‌توانید آن را علیرغم تشخیص اثرات منفی قابل توجه آن ایجاد کنید؟)
  • مهم است، زیرا همانطور که Zamore و Veasey اذعان می‌کنند، «اختلال در خواب یک اتفاق اجتناب‌ناپذیر در مدرن است. جوامع.” (فقط دانستن این موضوع که کمبود خواب برای شما مضر است، این واقعیت را تغییر نمی دهد که گاهی اوقات ساعات کاری ما در روز کم می شود و مجبوریم انتخاب های سختی داشته باشیم.)

برای این موضوع، انجام بسیاری از مطالعات دیگر که اثرات منفی اضافی محرومیت از خواب را توصیف می کنند، چالشی نیست. من در مورد بسیاری از این موارد نوشته ام:

با این حال، به همان اندازه که از اعتراف آن متنفرم، حتی اگر من کسی که همه این مقاله ها را نوشته است، من نیز کسی هستم که در حال حاضر برای نوشتن این مقاله خواب را رها می کنم، زیرا نتوانستم زمانی را برای انجام همه کارها در طول روز پیدا کنم.

ببینید، بسیاری از ما کارهایی را می دانیم که باید انجام دهیم تا در حد معقولی سالم شویم و به اندازه کافی عمر کنیم تا بتوانیم چیزهایی را که در زندگی آرزوی آنها را داریم انجام دهیم.

و همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، علوم اعصاب: ۱۳ راه برای درک و آموزش مغز برای زندگی، هیچ چیز جذاب تر از مغز انسان و روش های غیرمنتظره ای که در آن کار می کند وجود ندارد. خواب همیشه در بالای لیست است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی