عمومی

علم می گوید که چرخاندن این سوئیچ طرز فکر به شما کمک می کند پس انداز کنید پول، از امروز شروع می شود

علم می گوید که چرخاندن این سوئیچ طرز فکر به شما کمک می کند پس انداز کنید
پول، از امروز شروع می شود

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید شروع یک کسب و کار، شما در شرکت خوبی هستید. اکثر مشاغل کوچک از طریق پس انداز تامین می شوند. یکی از هر سه کسب و کار کوچک با کمتر از ۵۰۰۰ دلار سرمایه راه اندازی شده است.

امید به صرفه جویی در پول پس از شروع کسب و کار نیز اهمیت دارد. برخی از کسب‌وکارهای کوچک سال‌ها طول می‌کشد تا به سود برسند، و درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند زیرا پولشان تمام می شود.

امید به صرفه جویی در هزینه برای شروع و ایجاد یک کسب و کار یک چیز است. اگر می‌خواهید شروع به پس‌انداز کردن کنید، دوره، تنها نیستید: یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده پس انداز کافی برای پوشش هزینه غیرمنتظره ۱۰۰۰ دلاری ندارید.

مگر اینکه طرز فکر خود را در مورد جدول‌های زمانی تغییر دهید.

بر اساس تحقیقات منتشر شده در علوم روانشناسی، با استفاده از تعداد روزها به عنوان جدول زمانی، به جای ماهها یا سالها،  شروع و سپس تمرکز بر روی دستیابی به یک هدف را بسیار آسان تر می کند.

بگویید هدف شما این است که ۵۰۰۰ دلار پس انداز کنید. اگر بازه زمانی شما «سه سال دیگر» باشد، بعید است که فوراً شروع کنید. سه سال راه زیادی است. تو وقت داری؛ شما می رسی

اما اگر پنجره زمانی شما “در ۱۰۹۵ روز” (سه برابر ۳۶۵) باشد، چهار بار زودتر شروع به صرفه جویی خواهید کرد.

شاید به این دلیل است که فکر کردن در روزها احساس فوریت بیشتری ایجاد می کند. شرکت‌کنندگان وقتی به تعداد ماه‌ها به جای سال‌ها فکر می‌کردند، تقریباً ۳۰ روز زودتر یک رویداد آینده را احساس می‌کردند، و زمانی که به روز به جای سال فکر می‌شد، تقریباً نه ماه زودتر احساس می‌کردند.

در خط آخر، فکر کردن بر حسب روز، آینده را قریب الوقوع تر جلوه می دهد. هر یک از آن روزها مهم تر به نظر می رسد. تاثیرگذارتر گرانبهاتر است.

و سپس این وجود دارد: فکر کردن بر اساس روزها، شما را بهتر به خود آینده‌تان متصل می‌کند.

/div>

آینده ای که می خواهید موفق شوید

خودتان را ۱۰ یا ۲۰ سال آینده تصور کنید. نه از نظر فیزیکی — چون من ۴۰ ساله با من ۶۰ ساله خوشحال نمی شدم — بلکه از نظر اینکه شما چه کسی هستید.

نحوه فکری که در مورد خود دارید در یکی از دو دسته اصلی قرار می گیرد. :

  • شما خود را اساساً یکسان می‌بینید. ممکن است جایی که زندگی می‌کنید، حرفه‌تان تغییر کند. ممکن است تغییر کند، شرایط شما ممکن است تغییر کند … اما در اعماق درون خود را تقریباً یکسان می بینید. همانطور که روانشناسان اجتماعی می گویند، شما تداوم قوی بین امروز شما و ۲۰ سال از اکنون را فرض می کنید.
  • خودتان را با آنچه امروز هستید بسیار متفاوت می‌بینید. ارتباط یا تداوم کمی را پیش‌بینی می‌کنید. شما فرض می‌کنید (یا شاید فقط امیدوار باشید) که روزی خیلی متفاوت خواهید بود.

احتمالاً می‌توانید بگویید این کجاست. در حال رفتن است: افرادی که فکر می کنند آینده آنها بسیار متفاوت خواهد بود، از نظر رفتار فعلی کمتر “مسئولیت پذیر” هستند. (آینده (امکانات) او را جمع خواهم کرد، اما در حال حاضر … c’est la vie.)

در نتیجه، افرادی که “تداوم حال-آینده” بیشتر دارند تمایل به ورزش دارند. بیشتر. آن‌ها از نظر مالی محتاط‌تر هستند و احتمال بیشتری برای پس انداز پول دارند. آنها مایلند اخلاقی‌تر رفتار کنند، چه شخصی و چه حرفه‌ای.

جالب است که ایجاد جدول‌های زمانی روزها به جای سال‌ها این احتمال را افزایش می‌دهد که تداوم بیشتری در حال و آینده احساس کنید: به این فکر می‌کنید که اکنون انجام می‌دهید، امروز، تأثیر بیشتری بر شخصیت شما دارد.

به عنوان محققان می نویسند:

سنجش‌های زمان نه به این دلیل که حس دور یا مهم آینده را تغییر می‌دهند، بلکه به این دلیل که ارتباط و همخوانی خود فعلی و آینده آنها را تغییر می‌دهند.

خود آینده — بنیانگذار استارتاپ ng، صاحب کسب و کار کوچک، کارآفرین من — فقط ۱۰۹۵ روز فرصت دارد تا ۵۰۰۰ دلار برای شروع یک کسب و کار پس انداز کند؟ هر روز یک روز تلف شده است؛ بهتر است از همین الان شروع کنید.

خود آینده — من بهتر، سالم تر، پرانرژی تر — فقط ۳۶۵ روز فرصت دارد تا ۲۰ روز را از دست بدهد. پوند؟ هر روز یک روز تلف شده است؛ بهتر است همین الان شروع کنید.

هرچه بیشتر با خود آینده خود ارتباط برقرار کنید — خط میانی بین آنچه که می‌بینید واضح‌تر می‌شوید. امروز انجام دهید و روزی چه کسی خواهید بود — احتمال بیشتری وجود دارد که اهمیت تصمیمات امروزی را درک کنید.

افق زمانی خود را به روز بیان کنید، نه سال، و احتمال اینکه تصمیماتی بگیرید که اهداف شما را پشتیبانی می کند، بسیار بیشتر باشد. شما در آینده هستید.

زیرا ثبات، نه شدت، چیزی است که نتایج بلندمدت ایجاد می کند.

<. div class="standardText lastItem" readability="34">

و هر چه زودتر دنبال هر هدفی که انتخاب می‌کنید شروع کنید، این ثبات بیشتر می‌تواند نتیجه دهد.

<. class="sc-qOjXG cwFxZQ article__footer">

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی