عمومی

Pottery Barn در عرض 5 روز 26 ایمیل بازاریابی برای من ارسال کرد. این است کاری که هیچ شرکتی نباید انجام دهد

Pottery Barn در عرض ۵ روز ۲۶ ایمیل بازاریابی برای من ارسال کرد. این است
کاری که هیچ شرکتی نباید انجام دهد

من انبار سفال را دوست دارم. واقعا چیزای خوبی درست میکنن مطمئناً گران است، و گمان می‌کنم می‌توانید این استدلال را مطرح کنید که “همه تولید انبوه است، هیچ چیز معتبر است، و همه به یک چیز ختم می‌شوند.” با این حال، معمولاً به خوبی ساخته شده است و چیزی است که برای آن هزینه می‌کنید. من هیچ شکایتی در مورد چیزی که داریم تا به حال از Pottery Barn خریده اید.

چیزی که من دوست ندارم تعداد ایمیل های بازاریابی Pottery Barn برای من ارسال می کند. در واقع، همین یک روز دیگر، متوجه شدم که بیشتر از حد معمول دریافت می‌کنم – به طور دقیق ۲۶ در پنج روز گذشته.

بنابراین، وقتی متوجه شدید که به این زودی صندلی چرمی ۲۰۰۰ دلاری نمی‌خرید، شروع به انجام کاری کردم که شما انجام می‌دهید. لازم نیست هر بار که صندوق ورودی خود را باز می کنید در مورد آن یادآوری کنید. شما لغو اشتراک می کنید. منصفانه بگویم، حداقل ده ها بار این کار را انجام دادم.

و با این حال، من هنوز ایمیل های زیادی دریافت می کنم — پنج تا بیشتر، همین امروز.

- Pottery Barn در عرض 5 روز 26 ایمیل بازاریابی برای من ارسال کرد. این است
کاری که هیچ شرکتی نباید انجام دهد

هیچ شرکت یا سازمان دیگری وجود ندارد که من تا به حال با آن تعامل داشته باشم که به اندازه Pottery Barn برای من ایمیل ارسال کند. من با Pottery Barn تماس گرفتم، اما پاسخی به درخواست من برای اظهار نظر دریافت نکردم.

به نظر می رسد بخشی از مشکل این است که ایمیل هایی از Pottery Barn، Pottery Barn Kids، Pottery Barn Teens، Pottery Barn Design دریافت می کنم. خدمات و خدمات طراحی نوجوان انبار سفال. من حتی ایمیل‌های West Elm را که متعلق به شرکت مادر، ویلیامز سونوما نیز هست، حساب نمی‌کنم.

من هیچ ایمیلی ندارم. فکر می کنم اگر Pottery Barn هر یک از آن مارک ها را به عنوان لیست های جداگانه تلقی کند (من پرسیدم)، اما من فقط برای ایمن بودن روی دکمه لغو اشتراک روی هر کدام کلیک کنید. به نظر می رسد مهم نیست.

قانونی که ایمیل هایی را تنظیم می کند که مشاغل می توانند به مشتریان ارسال کنند، معروف به CAN-SPAM، می‌گوید که شرکت‌ها باید به انتخاب خود احترام بگذارند. درخواست ها را ظرف ۱۰ روز ارسال کنید. Pottery Barn، در وب سایت خود، می گوید که این کار را ظرف ۲۴ ساعت انجام خواهد داد. این تجربه من نبوده است.

برای اینکه فکر نکنید این فقط یک شکایت است، اجازه دهید دوباره این را بگویم: من مشکلی ندارم با Pottery Barn یا محصولات آن. من و همسرم عاشق قدم زدن در فروشگاه های آنها هستیم. هر پنج تخت خانه ما از Pottery Barn هستند. من خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنم در Pottery Barn پول خرج کرده ام و مطمئن هستم که در آینده پول بیشتری را در Pottery Barn خرج خواهیم کرد. با این حال، در نقطه‌ای هستم که می‌خواهم آن را دوبرابر کنم تا آنها را مجبور به ارسال این همه ایمیل نکنم.

من مطمئن هستم که Pottery Barn استدلال می کند که فقط با ارائه پیشنهادهای مرتبط به نیازهای مشتری می کوشد آنها را برآورده کند. فقط فکر می کنم اگر مجبور نباشم روزی نیم دوجین ایمیل را حذف کنم، ظلم کمتری خواهد بود.

درسی که در اینجا وجود دارد این است که فقط به این دلیل که می توانید این همه ایمیل ارسال کنید، به این معنی نیست که شما باید. فقط به این دلیل که می توانید تا ۱۰ روز طول بکشد تا یک ایمیل را از لیست بازاریابی حذف کنید، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید – به خصوص که دخالت انسان در حذف ایمیل ها به معنای واقعی کلمه صفر است. این یک فرآیند کاملاً خودکار است. فقط ارسال ایمیل را متوقف کنید.

این برای هر شرکتی صادق است. فناوری دسترسی به مشتریان را آسان می کند. من مطمئن هستم که در مورد Pottery Barn، آن ایمیل ها پول زیادی برای شرکت ایجاد می کنند. مسئله این است که مهم نیست چقدر فروش داشته باشید، ارزش این هزینه را ندارد – نه از نظر شهرت نام تجاری شما یا از نظر مشتریان از دست رفته.

به هر حال، اگر به کسی ایمیل های زیادی بفرستید که اشتراکش را لغو کند، توانایی بازاریابی مجدد با ایمیل برای او را از دست داده اید (با فرض اینکه درخواست او را رعایت کنید). این احتمالاً نمی تواند ارزش آن را داشته باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی