عمومی

کسب و کارهای فروش در اوایل سال 2023 به بازار بازگشتند

کسب و کارهای فروش در اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار بازگشتند

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

جدیدترین BizBuys first-20>گزارش اول خرید کسب‌وکارهای کوچک سه‌ماهه پس از سه کاهش متوالی سه‌ماهه نسبت به سه ماهه قبل ۴٫۸ درصد افزایش یافت. اگرچه معاملات ۱۰ درصد کمتر از سال قبل باقی مانده است، قیمت متوسط ​​فروش ۱٫۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است – ۱۱ درصد بیشتر از سه ماهه قبل.

در میان عدم اطمینان اقتصادی فعلی، تقریباً یک سوم قیمت های کوچک است. دارندگان کسب و کار در حال افزایش زمانبندی خروج خود هستند. بعلاوه، هزینه‌های خرید بالاتر منجر به سودهای اهرمی برای خریداران شده است.



خریداران تجاری اهرمی به دست می آورند

افزایش نرخ بهره خریدها را پرهزینه تر کرده است و خریداران را به مذاکره با قیمت های پایین تر و اعمال فشار سوق داده است. در مورد ارزش های تجاری میانگین قیمت فروش مشاغل فروخته شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ تنها ۱٫۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است، در حالی که میانگین درآمد و چند برابر جریان نقدی به ترتیب ۵٫۷ درصد و ۳٫۹ درصد کاهش یافته است.

اخیراً گزارش شده است. نظرسنجی از کارگزاران تجاری نشان داد که ۴۲٪ معتقدند بازار به نفع خریداران است، در حالی که ۲۹٪ احساس می کنند متعادل است و ۱۷٪ فکر می کنند که به نفع فروشندگان است. نرخ‌های بهره عامل کلیدی در این پویایی‌ها هستند.

براساس نظرسنجی کسب‌وکارهای کوچک BizBuySell، ۳۸ درصد از خریداران احساس می‌کنند که می‌توانند ارزش خوبی را با قیمت‌های مطلوب به دست آورند، و فروشندگان ممکن است تمایل بیشتری به مذاکره داشته باشند تا اینکه ریسک کنند. موقعیت ضعیف‌تر بعداً.

تغییر بازار به سمت خریداران با افزایش نرخ‌ها در سمت SBA و املاک تجاری پشتیبانی می‌شود که بر تعداد جریان نقدی برای خریداران بالقوه تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، ۴۲ درصد از خریداران می گویند که هزینه های بالای سرمایه، زمان خرید آنها را به تاخیر انداخته است و فرصت ها را برای خریداران غیر نقدی محدود می کند.

svg%3E - کسب و کارهای فروش در اوایل سال 2023 به بازار بازگشتند

سرعت صاحبان کسب و کار خروجشان را بالا ببرند

هم بیماری همه گیر جهانی و هم اختلالات اقتصادی، جدول زمانی خروج را برای ۲۸ درصد از صاحبان مشاغل، که ۴۴ درصد از آنها به بازنشستگی اشاره می کنند، تسریع کرده است. ۳۰٪ از آنها فرسودگی شغلی را بیان می کنند و ۲۱٪ آنها عدم اطمینان اقتصادی را به عنوان دلایل فروش خود بیان می کنند.

اما کارشناسان انتظار بیشتری دارند فروشندگان برای ورود به بازار، زیرا بر اساس عملکرد سال ۲۰۲۲ قیمت های بهتری را پیش بینی می کنند. صاحبان مشاغل تورم، رکود، افزایش نرخ بهره، نگرانی های مالی و چالش های استخدام را به عنوان عوامل کلان اقتصادی که بر برنامه های خروج آنها تأثیر گذاشته است، شناسایی می کنند.

در واقع، بیش از ۴۰ درصد از صاحبان مشاغل کوچک مورد بررسی معتقدند که اقتصاد در حال حاضر وجود دارد. در یک رکود قرار دارد و ۳۶ درصد فکر می کنند که امسال وارد رکود خواهد شد و بسیاری را بر آن داشت که اکنون به جای اینکه منتظر بهبود یا بدتر شدن شرایط باشند، از آن خارج شوند.

صاحبان کسب و کار می گویند تورم همچنان چالش برانگیز است

تورم در حال کاهش است. شاخص قیمت مصرف کننده در ماه مارس تنها ۵ درصد افزایش یافت که کمترین افزایش سالانه از ماه مه ۲۰۲۱ است. با این حال، کسب و کارهای کوچک همچنان با چالش هایی مواجه هستند و ۷۳ درصد از مالکان گزارش دادند که تورم در حال کاهش نیست.

به‌ویژه رستوران‌ها با افزایش ۸٫۵ درصدی قیمت غذا نسبت به مدت مشابه سال قبل دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که هزینه غذا خوردن در بیرون از خانه ۸٫۸ درصد در مدت مشابه افزایش یافته است، که نشان می‌دهد رستوران‌های غیررسمی سریع و سریع می‌توانند هزینه‌های بالاتری را تحمل کنند. برای مصرف کنندگان.

کسب و کارهای کوچک نیز با چالش هایی با نرخ بهره بالاتر و مشکلات استخدام کارگران واجد شرایط روبرو هستند. با این حال، پس از کمپین یک ساله افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، نشانه هایی از کاهش تورم و بازار کار سردتر مشاهده شده است. به همین ترتیب، در حالی که قیمت کالاها همچنان بالاست، تقریباً نیمی از صاحبان مشاغل گزارش می‌دهند که مشکلات زنجیره تأمین در حال کاهش است.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-4-0" ezaw="580" ezah="400" class="ezoic-ad"/>

تعاملات تجاری با ارزش بالاتر در بازار برای مدت طولانی تر

در طول سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، مشاغلی که که به قیمت ۱ میلیون دلار یا بیشتر فروخته شد، میانگین جریان نقدی ۵۶۰,۴۷۳ دلاری داشت و به طور متوسط ​​۲۱۱ روز در بازار بود، در مقایسه با ۱۲۵,۳۴۸ دلار و ۱۷۶ روز، به ترتیب، برای مشاغل با اندازه معامله کمتر از ۱ میلیون دلار. میانگین ۲۱۱ روز در بازار نشان‌دهنده افزایش جزئی نسبت به سه ماهه قبل است و سومین سه ماهه متوالی دوره‌های زمانی طولانی‌تر فروش برای این مشاغل با ارزش بالاتر را نشان می‌دهد.

گروه معاملات بزرگ‌تر نیز درآمد بیشتری داشتند. و جریان نقدی چند برابر از معاملات کوچکتر است. تقریباً نیمی از این خریدهای با ارزش بالاتر در صنعت خدمات و پس از آن در بخش‌های خرده‌فروشی، تولید و رستوران اتفاق افتاد.

بازار. Outlook

انتظار می‌رود بازار کسب‌وکارهای کوچک به دلیل تورم و نرخ‌های بهره بالاتر، در دو سه ماهه آینده با چالش‌های مداومی روبرو شود. با این حال، فعالیت های اخیر نشان می دهد که بازار شروع به تطبیق با شرایط اقتصادی فعلی کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ‌های بالا ادامه خواهد داشت و فروشندگان انگیزه خواهند داشت تا کسب‌وکار خود را قبل از اینکه رکود بالقوه سود و ارزش‌گذاری‌شان را کاهش دهد، بفروشند.

در حالی که انتظار می‌رود بازار کار تا حدودی کاهش یابد، خرید یک کسب‌وکار و تلاش برای آن‌ها انجام می‌شود. ممکن است یکی از معدود پناهگاه های امن برای ایجاد بازده مثبت در بازار امروز باشد. درعوض، خرید یک کسب و کار پر رونق یا ثابت، گزینه مطمئن‌تری نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار سهام یا املاک است، که بسته به موقعیت مکانی می‌تواند خطرآفرین باشد.

خریداران با انگیزه فرصت های نوظهور

به عنوان بازار کار نرم می‌شود و سرمایه‌گذاران خود را با نرخ‌های بهره بالاتر تطبیق می‌دهند، انتظار می‌رود که تقاضا همچنان قوی بماند زیرا خریداران به دنبال فرصت‌های جدید هستند. برخی از سرمایه‌گذاران می‌توانند تمرکز خود را به حالت اکتساب تغییر دهند که منجر به افزایش اندکی فعالیت خریدار در طول سال ۲۰۲۳ شود.

اگرچه نرخ‌های بهره بالا چالش‌هایی را ایجاد کرده است، ۳۸ درصد از خریداران همچنان معتقدند که می‌توانند ارزش خوبی را با قیمتی مطلوب به دست آورند. . علاوه بر این، ۴۵٪ از خریداران انگیزه دارند تا دنیای شرکت را ترک کنند و آینده خود را تحت کنترل داشته باشند، در حالی که ۴۸٪ مشاغل پایدار و مقاوم در برابر رکود را ترجیح می دهند.

بسیاری از خریداران همچنین به دنبال تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود هستند. خرید یک کسب و کار علاوه بر شغل فعلی. ۳۰ درصد از خریداران به جای منتظر ماندن برای بهبود شرایط، انتظار دارند فرصت‌های منحصربه‌فردی بیابند، از جمله صاحبان مشاغلی که به دنبال بازنشستگی هستند و یا فرزندانی برای تصدی این کسب‌وکار ندارند یا فرزندانی دارند که علاقه‌ای به آن ندارند.

بیبی بومرزهای بیشتری برای تقویت بازار با کسب و کارهای موجود انتظار می رود>> > از آنجایی که بیبی بومرهای پیر از حاشیه خارج می شوند، انتظار می رود عرضه مشاغل موجود در طول سال افزایش یابد. برای بسیاری، این فرصت برای پیدا کردن خریدار و دریافت قیمت مطلوب پس از عبور از همه‌گیری است. با این حال، حمل بخشی از تامین مالی ممکن است بهترین گزینه برای دستیابی به اهداف آنها باشد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که بسته به این موضوع، موجودی بیشتری در اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماهه سوم وارد بازار شود. شرایط وام دادن خریداران با انگیزه زیادی در هر لحظه آماده امضای قرارداد هستند، بنابراین امیدواریم فروشندگان این فرصت را تشخیص دهند و از شرایط فعلی بازار استفاده کنند.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی