عمومی

اعتماد مدیر عامل پایین است، تورم افزایش یافته است، اما کارگران هستند هنوز در بالا

اعتماد مدیر عامل پایین است، تورم افزایش یافته است، اما کارگران هستند
هنوز در بالا

با نگاهی به آغاز سال ۲۰۲۰، اقتصاد ایالات متحده برای تجارت آماده بود. ما در «روزهای خوب قدیم» زندگی می‌کردیم که با نرخ‌های بهره پایین، تورم پایین تا بدون تورم، و رشد اقتصادی پایدار و پایدار مشخص می‌شد. اما «روزهای خوب گذشته» به پایان رسیده است.

طبق تحقیقات ما در Vistage، اعتماد به نفس مدیر عامل در طول دو سال گذشته هر سه ماهه به طور چشمگیری تغییر کرده است – با افزایش سریع تر و افت ناگهانی نسبت به هفت سال منتهی به همه گیری. افزایش تورم، درگیری ژئوپلیتیک، چالش های طولانی استخدام، کندی زنجیره تامین و قیمت های گزاف نفت. از جمله عوامل ایجاد کننده اعتماد رهبران تجاری ایالات متحده در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به شدت کاهش می یابد. مدیران عامل شروع به پذیرش اختلال به عنوان بخشی از واقعیت جدید خود کرده اند. 

پس از آن، رهبران کسب‌وکار بر روی حوزه‌هایی که کنترل بیشتری روی آن‌ها دارند، مانند استعداد، تمرکز لیزری می‌کنند. اگر وارد رکود اقتصادی شده‌ایم یا در حال حاضر در آن هستیم، از دست دادن مشاغلی را که به طور سنتی با رکود اقتصادی همراه بوده‌ایم، تجربه نمی‌کنیم. بازار کار به طور مداوم انتظارات را شکست داده و بیکاری در پایین ترین سطح خود باقی مانده است. استعداد مناسب وجود دارد، اما استخدام و حفظ چالش های اصلی باقی می مانند. استعدادهای امروزی در نقش ها انتخاب خود را دارند — اگر از دستمزد یا فرهنگ فعلی خود راضی نباشند، می توانند به به روز رسانی بزرگ و پیدا کردن نقشی که متناسب با نیازهای آنها باشد.

برای مقابله با استخدام و نگهداری به روشی معنادار، برای رهبران مهم است که ابتدا کارگر مدرن را درک کنند. همانطور که با تسلط فزاینده Millennials و Gen-Z در محل کار تسریع شده است، کارگر مدرن توانمند می شود. آنها به دنبال شغلی هستند که متناسب با نیازهایشان باشد، در مقابل یافتن شغلی که بتوانند خودشان را در آن جا بدهند. آنها انتظار دارند که سازمانشان با ارزش های آنها هماهنگ باشد و می خواهند کارهای روزانه آنها معنای بیشتری داشته باشد. آنها دیگر حاضر نیستند به شغلی رضایت دهند که به آنها اجازه زندگی نمی دهد یک نظرسنجی اخیر ADP نشان داد که اگر از آنها خواسته شود که تمام وقت حضوری داشته باشند، دو سوم از نیروی کار به دنبال شغل جدید هستند. بیش از نیمی از آنها (۵۲ درصد) گفتند که برای داشتن انعطاف بیشتر، مایل به کاهش حقوق هستند. اکثر مدیران عامل نمی توانند این نبرد را ببازند.

با این وجود، این تغییر با مجموعه های خاص خود همراه است. مسائل برای رهبران مدیران عامل کاهش فرهنگ شرکت و همکاری را در نتیجه کار از راه دور گزارش می دهند. هیچ خط مقدم تیم های خط مقدم را مدیریت می کنند . مدیران عامل به دنبال یک گلوله نقره ای هستند تا به آینده کار انعطاف پذیر کمک کند، اما یافتن فرمول مناسب برای کار حضوری در مقابل کار در خانه تجویزی نیست. هر تیم در هر سازمان باید آنچه را که برای آنها بهترین است را پیدا کند و این مستلزم آزمون و خطای مداوم است. این قلمرو جدید برای همه ما است. اما اگر به درستی از آن استفاده شود، نشان‌دهنده پتانسیل ایجاد موج بعدی بهره‌وری انسانی است.

مدیرعاملی که تسلط دارند. انعطاف‌پذیری – از ارائه برنامه‌های تحقیق و توسعه و مهارت‌های مجدد متناسب با مدیریت تیم‌های مدرن، به‌روزرسانی فناوری برای خدمت‌رسانی بهتر به کارگران ترکیبی، طراحی مجدد فضای اداری مشترک برای تطابق بهتر با نیازهای کار حضوری، تا بررسی ساعات کاری انعطاف‌پذیر برای شرکت‌هایی که می‌توانند t– می‌تواند حفظ را افزایش دهد، تلاش‌های استخدام را افزایش دهد و در برابر بادهای معکوس یک اقتصاد ناپایدار و غیرقابل پیش‌بینی برای سال‌های آینده مقاومت کند. رهبرانی که محیطی ایجاد می کنند که به کارکنان اجازه می دهد به طور یکپارچه بین وظایف مستقل و مشارکتی جابجا شوند، نیاز به نظارت را از بین خواهند برد. درعوض، کارمندان را تشویق کنید تا نقشی فعال در تعیین سطح ترکیبی که آن‌ها را کارآمدترین و پربازده‌تر می‌کند، ایفا کنند.

ممکن است «روزهای خوب قدیم» به پایان رسیده باشد یا، شاید، ما به تازگی وارد آنها شده ایم . با شناخت خواسته ها و خواسته های کارکنان، موج جدیدی از کار را باز می کنیم که کارمندان را در اولویت قرار می دهد. صرف نظر از اینکه اقتصاد چه کاری انجام می دهد یا نمی کند، وجود استعدادها شرکت ها را برای موفقیت بلندمدت آماده می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی