عمومی

عادت ساده ای که به شما کمک می کند از هر کاری بیشتر بهره ببرید ملاقات

عادت ساده ای که به شما کمک می کند از هر کاری بیشتر بهره ببرید
ملاقات

۳۵٫۶۵۹۸۴۲۵۱۹۶۸۵″> صبح معمولی دوشنبه در شرکت های بزرگ آمریکا. یک فنجان قهوه می خورید و به سمت میز خود می روید تا برای آن روز وارد شوید. قبل از اینکه تقویم خود را باز کنید تا ببینید چه جلساتی در دستور کار هستند، به صندوق ورودی خود نگاهی می اندازید تا ببینید آیا چیزی حساس به زمان وجود دارد یا خیر. و طبق معمول، پشت سر هم می باشد جلسات. شما در ساعت ده با یکی از فروشندگان خود جلسه ای دارید تا در مورد مسائل عرضه صحبت کنید. یک جلسه بازاریابی در ساعت یازده برای بررسی خلاقیت های تبلیغاتی جدید. ۱-on-1 با عضو اصلی تیم در ظهر …. و غیره و غیره. در واقع شما آنقدر رزرو شده اید که ممکن است مجبور شوید ساعت یک خود را به یک ناهار کاری تبدیل کنید. بنابراین در مجموع یک دوشنبه معمولی.

تنها چیز بدتر از صرف تمام وقت خود در جلسات، این است که متوجه شوید که در پایان آن جلسات واقعاً ارزش زیادی برای کسب و کار یا تیم شما ایجاد نکردند. بحث‌های زیادی وجود داشت، چند نکته مهم، اما در نهایت در نهایت چند روز دیگر دوباره ملاقات خواهید کرد تا به همان مطالبی که اخیراً به آن پرداخته‌اید، با سرعت بسیار کمی بپردازید.

آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، من می‌خواهم یک عادت ساده را با شما به اشتراک بگذارم که به شما کمک می‌کند از هر جلسه‌ای که میزبان یا شرکت می‌کنید بیشترین بهره را ببرید.

آن را به صورت مکتوب دریافت کنید.

شما فقط چهره به چهره (یا تماس زوم) عالی داشتید و حدود پنج دقیقه قبل از پایان جلسه فرصت دارید. کاری که در این پنج دقیقه انجام می‌دهید می‌تواند بین یک جلسه بیهوده و یک جلسه فوق‌العاده موفق تفاوت ایجاد کند.

هر بار که جلسه ای را پایان می دهم، موارد زیر را می گویم:

“بنابراین جمع بندی بالا، من در اینجا سه ​​مورد اقدام دارم. مورد یک… مورد دو… و مورد سه…” و سپس منتظر تایید سایرین در جلسه باشید. من همچنین برای روشن شدن بیشتر توضیح خواهم داد که مالک هر یک از این موارد اقدام است. سپس آن را در دفترچه‌ام می‌نویسم و ​​با ایمیلی که خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده از جلسه ما بود، پیگیری می‌کنم.

و من هر بار که جلسه ای را اجرا می کنم این کار را انجام می دهم. وقتی تیم شما می بیند که شما به طور مداوم مراحل اقدام را جمع بندی و یادداشت می کنید و بعد از هر جلسه چه کسی مالک آنها (و تا چه زمانی) است، از اینکه چقدر سریع بازی خود را بالا می برند و شروع به پیروی از همان رفتار می کنند شگفت زده خواهید شد. این عادت نه تنها دور زدن با تیم را بسیار آسان‌تر می‌کند، بلکه در صورت لزوم به حفظ حرکت رو به جلو برای جلسه بعدی شما کمک می‌کند.

وقتی هیچ مورد اقدامی وجود ندارد.

این عادت ساده به شما کمک می کند تا ارزش و شتاب بیشتری از هر جلسه ای که در آن شرکت می کنید به دست آورید. همچنین به جلساتی که در پایان جلسه هیچ اقدامی ارائه نمی شود، روشن می شود. زیرا این احتمال وجود دارد که اگر یک جلسه بدون گام بعدی قابل اجرا باشد، احتمالاً ارزش وقت گذاشتن برای ملاقات در مورد موضوع را ندارد. در حالی که همیشه اینطور نیست، نوشتن موارد اقدام شما به روشن کردن این جلسات کمک می کند و احتمالاً جلسات آینده را که برای کسب و کار شما ارزشی ندارند حذف می کند.

که می تواند به شما کمک کند برخی از این جلسات را با هم حذف کنید و زمان بیشتری را برای کار روی کسب و کار خود آزاد کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه موارد مربوط به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی