وقتی همه فناوری های بزرگ در اتاق بودن چگونه بود تصمیمات گرفته شد
وقتی همه فناوری های بزرگ در اتاق بودن چگونه بود
تصمیمات گرفته شد
در برخی از بزرگترین لحظات تاریخ فناوری مانند راه اندازی iTunes یا تلاش برای خرید اپل، “در اتاقی که اتفاق افتاده” بودن چگونه است؟ همیشه فکر میکردم که آیا همه شرکتکنندگان میدانستند که این یک لحظه مهم است یا فقط بعداً متوجه آن شدند.
در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته، با بیل رادوچل که بیش از نیم قرن در خط مقدم انقلاب فناوری بود. او با همه آنها به عنوان یک مدیر اجرایی پیشگام برای مکگرو هیل، زیراکس، سان مایکروسیستمز و AOL روبرو شد – جایی که او در پشت صحنه ادغام برجسته با تایم وارنر بود. او نه تنها یک صندلی در ردیف جلو داشت، بلکه یکی از بازیکنان کلیدی در تولد عصر دیجیتال بود. او با اسکات مکنیلی، استیو جابز، استیو کیس، استیو بالمر و دیگر تایتانهای فناوری و رسانه در آنجا بوده است.
او این موارد را توضیح میدهد. تجربیات خود را در کتاب جدیدش، «لبه خونین: شش دهه من در خط مقدم انقلاب فناوری» (از اسکات مکنیلی تا استیو جابز، استیو کیس، استیو بالمر، استیو بالمر و تایتانهای دیگر فناوری).
اینها سوالاتی است که در طول مصاحبه خود پرسیدم:
- آن داستانهایی را درباره حضور در اتاقی که در آن اتفاق افتاده است به ما میگوید. آیا فکر میکنید این یک لحظه بزرگ بود یا فقط یک جلسه تجاری دیگر؟
- چه نکاتی برای کسبوکارهای بیش از نیم قرن پیشرو در انقلاب فناوری دارید؟
- بازاریابی شما چیست؟ مطالب کتاب جدید شما را “مینی MBA” می نامند. آیا با آن موافق هستید؟ و چرا؟
- پشت درهای بسته در برخی از برندهای نمادین فناوری چگونه بود—هر داستانی که مایلید به اشتراک بگذارید؟
- به شما «Zelig» نیز گفته شده است. ” از دنیای فناوری توسط استیو کیس – فکر میکنید روابط شما چقدر در تنظیم موفقیت شما در دنیای تجارت مهم بوده است؟
به مصاحبه کامل در برنامه رادیویی The Small Business Show گوش دهید.
تصویر: Envato Elements