عمومی

KFC حق رای دادن برای خلاص شدن از شر مرغ پاپ کورن

KFC حق رای دادن برای خلاص شدن از شر مرغ پاپ کورن

طرفداران مرغ ذرت بو داده از دانستن این موضوع ناامید خواهند شد “>غذا توسط KFC متوقف شده است.



فرانچایزهای KFC برای خلاص شدن از شر مرغ پاپ کورن

همچنین موارد دیگری وجود دارد که KFC به محض تمام شدن موجودی فعلی از منوی خود حذف می کند. طبق گزارش The Takeout، سایر اقلامی که باید متوقف شوند عبارتند از: بال مرغ سرخ شده کنتاکی، کوکی های چیپ شکلاتی، سس داغ نشویل و لیموناد توت فرنگی.

svg%3E - KFC حق رای دادن برای خلاص شدن از شر مرغ پاپ کورن

منوهای جدید برای KFC فرانشیزها

این همه خبر بدی برای طرفداران مرغ پاپ کورن نیست، همانطور که خط رسمی از KFC این است که تغییرات منو با هدف تازه کردن منوها و ارائه “اضافات جدید و هیجان انگیز” در طول سال ۲۰۲۳ است.

< span id="ez-clearholder-medre ctangle-3"/>

The Takeout همچنین اشاره می کند که بسیاری از حق رای دادن رستوران ها به دلایل مختلفی، از جمله فروش ضعیف و مشکلات زنجیره تامین، مانند مواردی که در طول همه گیری کووید-۱۹ رخ داد، منوهای خود را تغییر می دهند. برای مثال، «تغییرهای عملیاتی مرتبط با بیماری همه گیر» مسئول حذف ۱۳ مورد از منوی زنگ تاکو در سال ۲۰۲۰ بود، از جمله بوریتو محبوب ۷ لایه.

ساده سازی منوی استراتژیک

مدیر KFC ایالات متحده، بریتنی ویلسون، بیانیه ای را در مورد توقف آیتم های منو به بیرون‌بر، گفت: «ما از نظر استراتژیک برای ساده‌سازی تابلوهای منو کار کرده‌ایم تا سفارش را آسان‌تر کنیم. میهمانان و ایجاد کارایی عملیاتی برای اعضای تیم رستوران ما.

«ما نگاهی عمیق به ترکیب منو انداختیم تا ببینیم ادغام کجا منطقی است، و در نوامبر ۲۰۲۲ تابلوهای منوی جدیدی را عرضه کردیم. ما در حال حذف چند مورد هستیم، این به ما این امکان را می‌دهد تا در سال ۲۰۲۳ فضا را برای افزودن‌های جدید و هیجان‌انگیز به منو باز کنیم.”

شایعات جدید ناگت سرعت جمع می کنند

شایعات مربوط به مرغ پاپ کورن مرگ در اوایل امسال آغاز شد، زیرا برخی از مشتریان متوجه ناپدید شدن آنها از منوها شدند. در همان زمان، آزمایش یک محصول جدید ناگت در مکان‌های KFC در شارلوت، کارولینای جدید آغاز شد. به طور گسترده ای توسط طرفداران KFC فرض می شود که این محصول جدید ناگت جای مرغ پاپ کورن را در منو خواهد گرفت، اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی