عمومی

به عنوان یک رهبر، باید شروع به مالکیت اشتباهات خود کنید و شکست ها

به عنوان یک رهبر، باید شروع به مالکیت اشتباهات خود کنید و
شکست ها

رهبر می شود، فشار زیادی برای درست کردن همه چیز در بار اول وجود دارد. شما دارای سهامداران، مشتریان و تیم شما هستید که همه آنها را تماشا می کنند و اعتراف به اشتباه یا شکست در کاری که قصد انجام آن را داشته ایم می تواند دشوار باشد. اما این اتفاق می افتد. در واقع، در تجارت زیاد اتفاق می افتد و نحوه برخورد ما با اشتباهات و شکست هایمان می تواند تفاوت بین رهبر خوب یا زیرمجموعه. بنابراین، امروز می‌خواهم در مورد بهترین راه برای رسیدگی به یک اشتباه یا شکست و استفاده از آن برای رشد کسب‌وکارتان صحبت کنم.

مسئولیت را به‌طور علنی بر عهده بگیرید.

این موردی است که بسیاری از رهبران با آن دست و پنجه نرم می کنند، اما یکی از حیاتی ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. کمک به پرورش فرهنگ شرکت سالم. اگر اشتباهی مرتکب شدید، آن را قبول کنید. تو انسان هستی، همه ما هستیم، پس به هم خواهی ریخت. مطمئناً شما چنین خواهید کرد، فکر کردن در غیر این صورت واقع بینانه نیست. شاید شما یک ضرب الاجل را از دست داده اید یا وعده تحویلی را داده اید که قادر به تکمیل آن نیستید. شاید فروشنده ای را انتخاب کردید که مناسب نبود و ضرب الاجل را از دست داد. هر چه بود، اولین قدم این است که علناً مسئولیت اشتباه یا اشتباه را بپذیریم. خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید، بهانه نیاورید، فقط مسئولیت را بپذیرید.

آنچه را یاد گرفتید به اشتراک بگذارید.

زمانی که مسئولیت اشتباه خود را به عهده گرفتید، اکنون می توانید از اشتباه درس بگیرید و از آن رشد کنید. آی تی. فرض کنید سه ماهه گذشته فروشنده جدیدی را وارد کرده اید که ویجت ها را به مشتریان شما عرضه می کند. در ابتدا آنها سفارشات را دنبال می کردند، اما اخیراً نتوانسته اند تقاضای فزاینده برای محصولات شما را برآورده کنند و شما مجبور هستید روابط خود را قطع کنید و فروشنده دیگری پیدا کنید. شما اشتباه کردید و اشتباه انتخاب کردید. شما سؤالات درستی نپرسیدید یا فروشنده را به درستی بررسی نکردید، و اکنون باید مسیر خود را برای جبران آن تصمیم تنظیم کنید. درسی که در اینجا وجود دارد این است که قبل از انتخاب یک فروشنده جدید، زمان بیشتری صرف کنید و سؤالات درست بپرسید.

این آموخته ها را به کار ببرید.

با حرکت رو به جلو، جزئیات را با تیم خود به اشتراک خواهید گذاشت. شما سوالاتی را که در طول فرآیند بررسی پرسیده اید به اشتراک می گذارید و سوالاتی را که دوست دارید می پرسیدید به آن اضافه می کنید. شاید می پرسیدید که در چه نقطه ای از منحنی رشد بدون تغییر در زیرساخت ها قادر به پاسخگویی به تقاضا نیستند؟ اگر می دانستید نقطه شکست آنها کجاست، می توانستید مهلت از دست رفته را پیش بینی کنید؟ آیا شما برای مراجع درخواست می کردید؟ آیا اطلاعاتی در مورد سایر مشتریان آنها می‌خواستید تا بتوانید پیش‌بینی کنید که در لیست اولویت‌های فروشنده کجا قرار گرفته‌اید؟ هر بینشی که از اشتباه خود به دست می آورید، این اطلاعات را با تیم به اشتراک بگذارید تا بتوانید این آموخته ها را برای تصمیمات تجاری آتی به کار ببرید.

اشتباهات اتفاق می افتد. اما اینکه چگونه آنها را مدیریت می کنیم و چگونه آنها را به بینش سودآور تبدیل می کنیم، چیزی است که یک رهبر خوب را از یک رهبر متوسط ​​جدا می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی