خبر

صف خرید و فروش سهام در ۱۷ خرداد

صف خرید و فروش سهام در ۱۷ خرداد

356533 301 - صف خرید و فروش سهام در ۱۷ خرداد
اقتصاد۲۴- امروز سه شنبه (۱۷ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۹۸۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۳۲۶ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد هزار و ۹۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵۲۰ واحد در ارتفاع ۴۱۹ هزار و ۴۸۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد شپنا، حکشتی و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

شستا، آساتک و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بوده اند. شاخص کل فرابورس با اُفت ۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۴۳ واحد قرار دارد.

آریا، ددانا و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس دارد. ددانا، زاگرس و کرمان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند. گروه خودرو نیز در این دقایق برترین گروه صنعتی بورس است.


بیشتر بخوانید: عاملی جدید برای سرخ پوش شدن بورس


در ساعت ۱۱:۲۵ شاخص کل بورس با رشد هزار و ۶۷۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۶۱ واحد در ارتفاع ۴۱۹ هزار و ۶۴۵ واحد قرار گرفت.

سه نماد شپنا، حکشتی و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۰.۴۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۵۴ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، ددانا ئ سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد فرابورس در این دقایق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی