خبر

صف خرید و فروش سهام در ۱۳ تیر

صف خرید و فروش سهام در ۱۳ تیر

365236 617 - صف خرید و فروش سهام در ۱۳ تیر

اقتصاد۲۴– امروز دوشنبه (۱۳ تیر) شاخص کل بورس با رشد ۶۵۹ واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۴۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص بورس با رشد ۳ هزار و ۵۶۹ واحدی در اتفاع یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۵۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۷۴۹ واحدی در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۱۱۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، خودرو و خساپا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد شستا، خزامیا، سآبیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس با رشد ۷۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۶۶ واحدی قرار گرفت. دماوند، آریا و بمپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.


دی، ددانا و قچار پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند. در این لحظات ۶۲ نماد در صف خرید و ۳۲ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۵۰ شاخص کل بورس هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۴ هزار و ۴۰۸ واحد در تراز یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۵۶ واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۱۹ واحد در تراز ۴۲۰ هزار و ۶۸۴ واحدی ایستاد.

سه نماد شستا، کگل و بفجر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سآبیک، شستا و خزمیا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۵۷ هزار واحدی قرار گرفت. دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. تاکنون بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نماد‌های شستا، دی و خودرو متعلق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی