خبر

صف خرید و فروش سهام در یکم تیر

صف خرید و فروش سهام در یکم تیر

361763 887 - صف خرید و فروش سهام در یکم تیر

اقتصاد۲۴–  امروز چهارشنبه (یکم تیر) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۶۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۵۷۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۵۰۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۲۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۹۲ واحد در ارتفاع ۴۳۲ هزار و ۳۶۴ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، میدکو، حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس با اُفت ۸۵ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۴۸ واحدی ایستاد.

آریا، شاوان و دی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. دی، ددانا و شاوان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در ساعت ۱۰:۵۵ شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۹۳۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۶ هزار و ۹۶۹ واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: صنایع بانکی بورس رشد می‌کنند؟


شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲۱۴ واحد در ارتفاع ۴۲۳ هزار و ۲۴۳ واحدی قرار گرفت. فولاد، فملی و میدکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

سابیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۹۸ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۳۴ واحدی قرار گرفت. آریا، شاوان و دی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۳۸ نماد در صف خرید و ۵۴ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی