خبر

درخشش فولاد سنگان در بین صد شرکت برتر

درخشش فولاد سنگان در بین صد شرکت برتر

بازار؛ گروه صنعت: در بیست و ششمین همایش شرکت های برتر ایران که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی، مدیران صنایع و دیگر سازمان های برتر برگزار شد، از شرکت های برتر در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

به گزارش بازار؛ در این مراسم «علی امرایی»، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به واسطه کسب عنوان نخست در بهره وری کل عوامل در گروه اکتشافات، استخراج و خدمات جانبی با اهدای لوح، تقدیر شد. فولاد سنگان پیش از این در سال ۱۳۹۹ توانسته بود این رتبه را کسب نماید. همچنین فولاد سنگان در رتبه بندی پانصد شرکت برتر ایران با در نظرگرفتن آیتم های رقابتی، برای سومین سال پیاپی در جمع صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی که بر اساس عملکرد آن‌ها در سال ۱۴۰۱ تهیه شده است و در آن نام شرکت‌ های بزرگ در حوزه های صنعت و معدن، هلدینگ‌ های صنایع پتروشیمی و پالایش، سرمایه‌گذاری ها، صنایع خودرو و … به چشم می‌خورد.

گفتنی است، ارزیابی IMI-۱۰۰، به عنوان یکی از مهم‌ ترین ارزیابی‌ های شرکت‌ های بورسی و غیر بورسی در ایران، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نتایج این رتبه‌بندی می‌تواند امکان دست یابی به تحلیل‌ های مورد نظر را فراهم سازد و این همایش با چنین کارکردهایی هرساله برگزار می شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی