عمومی

صاحبان مشاغل کوچک از خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده استقبال می کنند امنیت سایبری اعتماد

صاحبان مشاغل کوچک از خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده استقبال می کنند
امنیت سایبری اعتماد

طبق نظرسنجی اخیر که توسط Cox Business انجام شده است، ۹۰ درصد از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل پشتیبانی از خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، به توانایی خود در جهت یابی خطرات امنیت سایبری اطمینان دارند. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که امنیت سایبری یک محرک کلیدی برای کسب‌وکارهایی است که در این خدمات سرمایه‌گذاری می‌کنند، به طوری که ۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان ترجیح می‌دهند نیازهای فناوری اطلاعات خود را برون‌سپاری کنند.

با افزایش تهدیدات سایبری، کسب‌وکارهای کوچک به اهداف اصلی برای عوامل مخرب تبدیل شده‌اند. . جف بروکس، معاون اجرایی Cox Business می‌گوید: «واقعیت این است که کسب‌وکارهای کوچک بزرگترین هدف برای عوامل بد امنیت سایبری هستند. محافظت در برابر تهدیدات بسیار کم‌هزینه‌تر از واکنش پس از آن است.» سرویس‌های فناوری اطلاعات مدیریت‌شده رویکردی فعال برای محافظت از کسب‌وکارها در برابر خطرات سایبری بالقوه ارائه می‌دهند.

در میان نگرانی‌های اصلی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، ویروس‌های دستگاه (۴۲%)، پشتیبان‌گیری و بازیابی فاجعه (۳۸%)، و حملات فیشینگ (۳۵%). این نظرسنجی نشان داد که ۴۲ درصد از پاسخ دهندگان در خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنند و ۷۱ درصد برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ دارند. .

فراتر از امنیت سایبری، خدمات ابری به عنوان سودمندترین پیشنهاد فناوری اطلاعات مدیریت شده ظاهر شدند. در میان صاحبان مشاغلی که از خدمات ابری استفاده می کنند (مانند دسکتاپ به عنوان یک سرویس، مهاجرت، نظارت یا زیرساخت به عنوان یک سرویس)، ۸۴٪ نسبت به شبکه شرکت خود اطمینان بیشتری داشتند، در حالی که ۸۶٪ در ذخیره سازی داده های خود اطمینان بیشتری داشتند.

این نظرسنجی که شامل بیش از ۵۰۰ مالک کسب‌وکار کوچک مستقر در ایالات متحده بود، نشان داد که ۷۴ درصد از افرادی که دارای خدمات فناوری اطلاعات مدیریت‌شده بودند، به دلیل پشتیبانی ارائه‌شده، نسبت به توانایی شرکت خود در جهت‌یابی امنیت سایبری «اطمینان» یا «بسیار مطمئن» داشتند. جف بروکس تاکید کرد که هنوز فرصت‌های آموزشی برای از بین بردن باورهای غلط در مورد خدمات مدیریت‌شده فناوری اطلاعات وجود دارد. برخی از صاحبان مشاغل ممکن است فکر کنند که کسب و کار آنها بسیار کوچک است یا اینکه سرمایه گذاری بسیار پرهزینه است. با این حال، با شریک مناسب، راه‌حل‌های فناوری اطلاعات مدیریت شده می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا راه‌هایی را برای بهبود کارایی و رشد عملیاتی باز کنند.

Cox Business، که شامل Rapidscale به عنوان بخشی از مجموعه خود، با هدف ساده سازی فناوری اطلاعات برای مشاغل کوچک است. Rapidscale به تیم‌های ناب فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا فناوری حیاتی برای اجرای عملیات روزانه را مدیریت کنند و آنها را قادر می‌سازد بر رشد محرک تمرکز کنند. با گزینه‌های مدیریت انعطاف‌پذیر، این پلت‌فرم فناوری را از طریق پورتال مدیریتی پیشرو در صنعت خود در دسترس قرار می‌دهد و به کسب‌وکارها قدرت می‌دهد تا در صورت نیاز مقیاس شوند.

نبض کسب‌وکار کوچک Cox 2023 در خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، بینش‌های ارزشمندی را در مورد آگاهی کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند. درک و سرمایه گذاری در خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه این خدمات بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارند و مرز بعدی را در فناوری کسب‌وکار متحول شناسایی می‌کنند. با استقبال بیشتر صاحبان مشاغل کوچک از خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، می توانند برای رویارویی با چشم انداز امنیت سایبری در حال تحول و دستیابی به کارایی عملیاتی بیشتر مجهز شوند.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی