عمومی

شلوغی دیرهنگام پدر به خاطر او بزرگ می شود فرزند دختر

شلوغی دیرهنگام پدر به خاطر او بزرگ می شود
فرزند دختر

برای سال‌ها، WT Stevens درآمد کارگر خودروسازی خود در دیترویت را با یک کسب‌وکار ساخت‌وساز کوچک تکمیل می‌کرد. اما هیچ چیز کوچکی در مورد تأثیر او بر مردم فلینت، میشیگان وجود نداشت.

زمانی که استیونز، پدر هشت فرزند، در در فوریه ۲۰۰۲، دخترش روندا گریر متوجه شد که “مرد خوب و بدون تقابل” که او می شناخت، جنبه دیگری نیز دارد. او می‌گوید: «از تشییع جنازه‌اش شگفت‌زده شدم، این که او چقدر زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از عزاداران به گرییر گفتند که پدرش آنها را به صورت رایگان آموزش داده است، و در برخی موارد به آنها فرصتی داده است، و در برخی موارد از آنها الهام گرفت تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند. آن داستان ها زندگی گریر را تغییر داد: برای ادامه میراث پدرش، او تجارت جانبی خود را به عنوان شرکت ثبت کرد و شرکت را راه اندازی کرد. a href=”https://www.inc.com/profile/wt-stevens-construction”>WT Stevens Construction در آوریل ۲۰۰۲٫ تا سال ۲۰۱۹، این شرکت Inc. 5000، در شماره ۷۹٫

اما این موفقیت سالها سختی و اشتیاق برای یادگیری را به خود اختصاص داد. به مدت ۱۰ سال، گریر در حالی که WT Stevens را ایجاد می کرد، در شرکت های آمریکایی کار می کرد: او می گوید: “گاهی اوقات شما کسی هستید که دستمزد دریافت نمی کنید.” “شما به فروشندگان و کارمندان خود پول می دهید و آنچه را که باقی مانده است دریافت می کنید.”

بنابراین او درخواست کمک کرد. گریر به انجمن ملی کسب و کار کوچک و برنامه صدور گواهینامه کسب و کارهای کوچک وزارت حمل و نقل میشیگان برای ارائه آموزش های ارزشمند – و انجمن ملی زنان سیاه پوست در ساخت و ساز برای شبکه ای از همتایان اعتبار می دهد.

آن اتصالات و آموزش ها را برای بزرگترین فرصت-و چالش-حرفه ای خود تهیه کرده است ، هنگامی که در سال ۲۰۱۶ WT Stevens یک نقطه در یک برنامه آزمایشی برای جایگزینی لوله های سرب به دست آورد در ۵۰ خانه فلینت. خدمه WT Stevens تجربه حفاری را داشتند. اما آن‌ها نمی‌دانستند چگونه لوله‌های جدید نصب کنند.

گریر که دلسرد نشده بود، یک لوله‌کش استخدام کرد تا به تیم خود بیاموزد که در شهرداری کار کنند. لوله‌های آب، که به WT Stevens کمک کرد تا برنامه آزمایشی را بگذراند و ۲۷ میلیون دلار قرارداد برای جایگزینی ۵۰۰۰ خط آب فلینت بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ منعقد کند.

درآمد و دیده شدن از آن زمان به WT Stevens کمک کرده است تا چندین قرارداد بزرگ را در منطقه بزرگتر دیترویت به دست آورد. و این باعث شد تا گریر با ارائه آموزش به جامعه فلینت از طریق مشارکت و همکاری با تعدادی از موسسات، از جمله کالج جامعه موت و مترو فلینت YouthBuild، یاد و خاطره پدرش را به طور عمده گرامی بدارد: “ما افرادی را استخدام کرده‌ایم که هرگز نداشتند. گریر می گوید که قبلاً شغلی بود که حتی نمی دانستند قرار است با زندگی خود چه کنند. “و در نتیجه، آنها خانه‌ها و ماشین‌هایی خریده‌اند – حتی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اند.”

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شلوغی دیرهنگام پدر به خاطر او بزرگ می شود
فرزند دخترمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی