کسب و کار

شغل صافکاری و نقاشی خودرو چه وظایف و نیازهایی دارد؟

آبرند: در شغل صافکاری و نقاشی خودرو وسایل نقلیه را برای رنگ‌آمیزی آماده می‌کنند و از کت‌های رنگی برای تعمیرات لمسی یا فقط برای برآوردن میل مشتری به تغییر رنگ خودرو استفاده می‌کنند. در دوره کارآموزی یا دوره کار حرفه‌ای در شغل صافکاری و نقاشی خودرو می توان تجربه و توانمندی مورد نیاز را کسب کرد.

اطلاعات ضروری شغل صافکاری و نقاشی خودرو

نقاشان بدنه اتومبیل تعمیرات لوازم ظاهری را در وسایل نقلیه انجام می دهند و غالبا آنها را پس از آسیب دوباره رنگ می کنند. اکثر موقعیت های نقاشی بدنه خودرو نیاز به سطح خاصی از آموزش فراتر از سطح تحصیلات دبیرستان ندارند. با این حال، آموزش رسمی در این زمینه در دسترس است و بیشتر مورد نیاز است. در شغل صافکاری و نقاشی خودرو، نقاشان بدنه باید بدانند که چگونه تجهیزات مورد استفاده خود را حفظ و کار کنند و ممکن است در ترمیم خودکار بدنه به مهارتهایی نیاز داشته باشند. در برخی از امکانات، آنها باید مهارت های لازم برای ایجاد نقاشی های تخصصی رنگ را یاد بگیرند.

توضیحات شغل برای یک نقاش بدنه خودرو

نقاشان بدنه اتومبیل باید برای برنامه ریزی و اجرای مشاغل تعمیر و نقاشی روی انواع وسایل نقلیه از جمله اتومبیل، کامیون و اتوبوس با مشتریان، کارفرمایان و سایر کارمندان ارتباط برقرار کنند. بسته به کارفرمایان خود، ممکن است نقاشان بدن نیاز به دانش در مورد تکنیک‌های تخصصی نقاشی داشته باشند. ممکن است برخی از نقاشان بدن نیز به تجهیزات ترمیم برخورد نیاز داشته باشند.

وظایف کاری در شغل صافکاری و نقاشی خودرو

در آماده سازی برای یک پروژه نقاشی، نقاشان بدنه اتومبیل زنگ و سایر مواد باقی مانده را از روی سطح رنگ می کنند، حفره ها و چاله ها را در وسایل نقلیه پر می کنند تا یک سطح، یا نوار را از جزئیات و اجزای یکدست ایجاد کنند تا از آلودگی جلوگیری کرده و رنگ ها و مواد مناسب را انتخاب کنند. پروژه فرآیند نقاشی شامل استفاده از سمپاش و برس برای اعمال رنگ بر روی وسیله نقلیه، تعیین کاربرد لازم رنگ برای یک کت کامل و چک کردن تیرها یا کیسه های موجود در رنگ برای اطمینان از یک محصول باکیفیت است.

آموزش صافکاری و نقاشی خودرو و نیازهای شغلی

بیشتر کارفرمایان نیاز دارند که داوطلبان مشاغل نقاش بدنه حداقل دارای مدرک دیپلم دبیرستان باشند. نقاشان بدنه اتومبیل نیز ممکن است به یک گواهینامه معتبر راننده، یک سابقه رانندگی تمیز و امکان رانندگی وسایل نقلیه با گیربکس دستی و اتوماتیک نیاز داشته باشند. علاوه بر این، برخی از مشاغل نیاز به تجربه قبلی در نقاشی خودکار بدنه دارند.

نقاشان بدنه آینده نگر که فاقد این تجربه هستند، ممکن است تکمیل یک مدرک تحصیلی یا مدرک تحصیلی کاردانی در بدنه سازی و فناوری رنگ از طریق یک دانشکده فنی یا کالج جامعه را در نظر بگیرند. این برنامه ها در مورد کلیه جنبه های نقاشی بدن از طریق سخنرانی و دوره های آزمایشگاهی در مورد موضوعاتی مانند آماده سازی رنگ، پالایش لکه و تابلو، اتمام های سفارشی، روشهای ایمنی و روشهای تفصیلی به دانش آموزان می آموزد. دانش آموزان فن آوری بدنه و رنگ اتومبیل همچنین به طور معمول کلاس هایی را در زمینه ارتباطات، اخلاق تجاری، ریاضیات عمومی، هندسه و علوم رایانه می گذرانند.

و همچنین بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی