عمومی

شعله باش: 6 اصل برای پیشروی در مسیر دشوار بار

شعله باش: ۶ اصل برای پیشروی در مسیر دشوار
بار

رئیس جمهور وودرو ویلسون زمانی گفت: “شما فقط برای گذران زندگی اینجا نیستید.” «شما اینجا هستید تا دنیا را قادر به زندگی گسترده‌تر، با بینش بیشتر، با روحیه امید و موفقیت کنید. شما اینجا هستید تا دنیا را غنی کنید و اگر این کار را فراموش کنید، خود را فقیر می کنید.»

همه ما با مجموعه ای از اصول کار می کنیم. این اصول اصولی نیستند که ما اغلب در نوشتن به کار می بریم یا حتی با صدای بلند صحبت می کنیم، اما به ما کمک می کنند در زمان هرج و مرج انعطاف پذیر باشیم یا سردرگمی—برای مثال، تغییر صنایع در اواسط شغل. اما تأمل در آنها و یادداشت آنها ارزش دارد. آنها قدرتمندتر و دائمی تر می شوند.

من اخیراً از دو مولتی میلیونر دیدن کردم که اتفاقاً با یکدیگر ازدواج کرده اند. ما چهار ساعت وقت صرف کردیم تا پس‌زمینه‌ها و چیزهایی که برای رساندن آن‌ها به جایی که امروز هستند را عوض کنیم. مانند بسیاری از داستان‌های پردرآمد، این شامل فداکاری عظیم، پشتکار و زمان‌بندی بی‌عیب و نقص بود. شوهر سال ها پیش بخش ضمانت خانه را برای املاک و مستغلات ایجاد کرد، و همسرش یک شرکت حراج آنلاین را در طول بحران اقتصادی ۲۰۰۸ ایجاد کرد.

مانند هر مهمان در Brilliant Thoughts، پرسیدم که آنها راز موفقیت خود را چه می دانند. مثل اینکه تمرین کرده باشند، هر دو پاسخ دادند: «مقاومت».

در چند روز بعد، وقت گذاشتم تا به گفتگو و موضوع اصلی آن یعنی انعطاف‌پذیری فکر کنم. نکته اینجاست: زنده بودن شما را تضمین می کند که با چالش ها، ناامیدی ها و شکست ها روبرو شوید. چگونه به آنها پاسخ می دهید کیفیت زندگی شما را تعیین می کند. به همین دلیل است که انعطاف پذیری بسیار مهم است. ظرافت، خام بودن و ماهیت انعطاف پذیری چیزی است که داستان های موفقیت بزرگی را می سازد. ما را به جایی می‌برد که می‌خواهیم برویم و چه کسی می‌خواهیم باشیم.

من فکر می‌کنم دیدن یک رهبر با قاطعیت و پشتکار به سختی‌ها پاسخ می‌دهد زیباست. اما انعطاف پذیری به تنهایی کافی نیست، به همین دلیل است که من شش اصل رهبری را ایجاد کردم – ترکیبی از مهره ها و پیچ های رهبری با کیفیت که از سال ها مصاحبه با رهبران بزرگ، خواندن صدها کتاب در مورد رهبری و میزبانی از افراد باورنکردنی در پادکست ایجاد شده است. /p>

ispark 1024x682 - شعله باش: 6 اصل برای پیشروی در مسیر دشوار
بار

امیدوارم اینها به عنوان یک راهنما عمل کنند، چه شما یک رهبر برای اولین بار باشید یا یک مدیر کهنه کار C-Suite.

۱٫ نوآوری: یک رهبر بزرگ به دنبال فرصت‌هایی برای تأثیرگذاری در جهان است – چه راهی برای انجام کارها متفاوت باشد و چه ایجاد بخش‌های کاملاً جدید.

۲٫ سیستم‌ها: هر رهبر اهمیت سیستم ها و فرآیندها. بدون آنها، پوسته پوسته شدن وجود ندارد. بدون پوسته پوسته شدن، رشد عظیمی وجود نخواهد داشت. سیستم ها همه در مورد ایجاد مراحلی هستند که به راحتی قابل تکرار هستند.

۳٫ اول افراد: همه رهبران بزرگ بیش از هر چیز برای مردم ارزش قائل هستند. سام والتون را در نظر بگیرید: “اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید، افراد شما باید احساس کنند که شما برای آنها کار می کنید نه اینکه آنها برای شما کار می کنند.” بدون افراد مناسب و بدون رفتار درست با مردم، سریع به جایی نخواهید رسید.

۴٫ آگاهی: اسم آن را هوش هیجانی، آگاهی اجتماعی یا آگاهی ساده بگذارید—در پایان، شما به آن نیاز دارید. آگاهی به این معنی است که رهبران عواقب اعمال و گفتار خود را درک می کنند. در محیط کنونی ما، این چیزی است که به طور گسترده در میان بسیاری از رهبران به اصطلاح گم شده است.

۵٫ تاب‌آوری: با همه چیزهایی که در کسب‌وکار و زندگی‌تان اشتباه می‌کنند، باید مشتاق باشید و به اندازه کافی سنگدل که بتوان از آن عبور کرد. یک رهبر عالی بودن مستلزم انعطاف پذیری است زیرا همه چیز سخت می شود و روزهایی وجود خواهد داشت که آرزو می کنید ای کاش در این راه پیشرو نبودید.

۶٫ مهربانی: با نفرت، خشم و عقاید نابجا، مهربانی می تواند مانند یک اصل گمشده به نظر برسد. من اینجا هستم تا به شما یادآوری کنم که بهترین رهبران مهربان و دلسوز هستند. آنها نفس خود را کنار می گذارند و همدل هستند. آنها با عشق رهبری می‌کنند، با امید رهبری می‌کنند، با لطف رهبری می‌کنند، یعنی با مهربانی رهبری کنید. و رهبری مانند آن دیوارها را فرو می ریزد و مردم را متحد می کند.

این مقاله در اصل در شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. عکس از @rebecca-minkoffekah/Twenty20.

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=100&d=mp&r=g - شعله باش: 6 اصل برای پیشروی در مسیر دشوار
بار

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می‌کند، با شرکت‌های Fortune 500 مشورت می‌کند، یک تیم موفق املاک در کالیفرنیا را اداره می‌کند، تیم‌های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری‌های مختلف)، مالک یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فن آوری و سیستم ها او را وادار می کند تا آخرین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی