عمومی

چگونه با پول شخص دیگری یک شرکت بخریم؟

چگونه با پول شخص دیگری یک شرکت بخریم؟

بسیاری از کارآفرینان زمانی که به فکر مالکیت شرکت خود هستند، باید تصمیم به ساخت یا خرید بگیرند. آیا آنها می خواهند به عنوان یک موسس از صفر شروع کنند یا برای کسب و کار خود به شخص دیگری پول بدهند؟ با کاهش ارزش‌گذاری شرکت، ممکن است امسال سالی باشد که می‌توانید آن کسب‌وکار کوچک را با قیمتی پایین حتی با پول شخص دیگری خریداری کنید.

در نمایش کسب و کار کوچک این هفته، با جاناتان جی که موفقیت خرید کرده است و فروش کسب و کار برای بیش از ۳۰ سال. گروهی متشکل از ۴۸ خرید که توسط جاناتان در طول همه‌گیری ایجاد شد، به چهارمین گروه بزرگ در بخش مراقبت از کودکان در بریتانیا در طول همه‌گیری تبدیل شد. جاناتان اکنون مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربه زندگی خود است تا به دیگران کمک کند تا از طریق مشاوره خود، Dealmakers، کسب و کارها را با موفقیت بخرند.

buying a company with someone elses money - چگونه با پول شخص دیگری یک شرکت بخریم؟

در مصاحبه رادیویی با جاناتان بحث کردم:

چرا، به نظر او، خرید یک تجارت سریعتر از شروع یک تجارت از خراش. (نکته: جاناتان معتقد است که رفتن از هیچ به ۱ میلیون دلار سخت تر از ۱ میلیون دلار به بعد است.)

رازهای جاناتان برای یافتن بهترین ها کسب و کاری برای خرید که بیشترین احتمال موفقیت در آینده را دارد. (نکته: شرکتی که در حال حاضر یک تیم مدیریتی دارد.)

چرا هرگز نباید کسب و کاری را خریداری کرد که صرفاً حول محور بنیانگذار ساخته شده است، جایی که او همه تصمیمات را می گیرد. (نکته: به گفته جاناتان، شما فقط یک شغل خریده اید و نه یک تجارت؛ به علاوه، جایگزین کردن یک بنیانگذار سخت است!)

چگونه یک کسب و کار بخرید که پول نقد خود را به حداقل می رساند. (نکته: به فروشنده تا حد زیادی برای عملکرد آینده، یعنی درآمدها، و نه زمانی که برای اولین بار معامله را می بندید، بپردازید.)

چگونه جاناتان ۴۸ خرید را در کمتر از ۳ سال در طول همه گیری در صنعتی انجام داد که هیچ چیز نمی دانست. در باره. (نکته: داشتن یک تیم با تجربه در آن صنعت کمک می کند.)

اگر علاقه مند به خرید کسب و کار در سال جاری هستید، به کل مصاحبه رادیو تجارت کوچک شویو با جان جی گوش دهید.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: جاناتان جی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی