عمومیمقالات

شجاعت: این راز رسیدن به هر چیزی است که می خواهید زندگی

شجاعت: این راز رسیدن به هر چیزی است که می خواهید
زندگی

وقتی کلاس هفتم بودم، توسط یک دختر کوچک لاغر با چتر مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

برای اینکه آن تصویر کاملاً واضح باشد، می‌گویم دختری تقریباً سه‌هشتم اندازه من چتر خود را برداشت و با آن مزخرفات همیشه زنده‌ام را شکست داد. جلوی مردم. این یک چتر هلو کیتی بود تا به جراحات جزئی توهین شود. آوردن چتر Hello Kitty به مدرسه در آن سن کمی نابالغ به نظر می رسید، اما من در موقعیتی برای قضاوت نبودم.

وقتی در دبیرستان بودم، توسط یک دانش آموز کلاس پنجم کتک خوردم. بد من توسط یک دانش آموز کلاس پنجمی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. مثل خون و سیاهی چشم بد. ای کاش این یک شوخی بود، اما اینطور نیست. این تاریخ است—تاریخ شخصی و رقت انگیز من.

من شجاع نبودم و این نشان داد.

در تمام دوران مدرسه هر کاری از دستم بر می‌آمد برای جلوگیری از دعوا انجام دادم. منظورم این است که اگر یک دختر بچه لاغر کلاس هفتم می توانست با یک چتر پلاستیکی هلو کیتی این همه آسیب وارد کند، فقط تصور کنید که یک پسر معمولی هم سن و سال من با یک جسم معمولی و سنگین تر چه بلایی سر من می آورد! پیچش کن، پایین گذاشتم. اگر کسی می خواست با من دعوا کند، فقط به او پول می دادم. شوخی نمی کنم. من این کار را چند بار انجام دادم.

اکنون سوالی که از خود می‌پرسید و می‌خواهم در اسرع وقت به آن پاسخ دهم تا بتوانم به قسمتی از داستان برسم که در آن هنرهای رزمی ترکیبی را یاد گرفتم و با مبارزان حرفه‌ای UFC مبارزه کردم، این است: /p>

«چرا انقدر دوست داشتنی بودی، پرستون؟ من در واقع هرگز نشنیده ام که کسی به اندازه ای که خودت را توصیف کردی، دوست داشتنی باشد.”

سوال عالی. پاسخ این است که ناتوانی جسمانی من تجلی بیرونی فقدان شجاعت درونی من بود، توانایی ریسک کردن و عمل در مواجهه با خطر بدون ترس یا علی رغم ترس. به هر دلیلی، من نداشتم.

فقدان شجاعت من به زندگی بزرگسالی من سرایت کرد و منجر به روابط ناکارآمد، هرج و مرج مالی، بی ثباتی عاطفی و یک سری چیزهای دیگر شد. و دلیل آن این است که شجاعت می خواهد در زندگی موفق باشید. من وسوسه می شوم که بگویم این دلیل اصلی موفقیت است، اما هر بار که فکر می کنم ریشه موفقیت را کشف کرده ام، چیزی ریشه دارتر را پیدا می کنم. بیایید بگوییم این یکی از اصول اساسی است. از این گذشته، همانطور که محمد علی گفته است، “کسی که آنقدر شجاع نباشد که ریسک کند، هیچ کاری در زندگی به دست نخواهد آورد.”

چگونه شجاع تر باشیم

در نهایت شروع به کار سختی برای توسعه این ویژگی گمشده کردم. وقتی آن را محکم در جای خود قرار دادم، همه چیز تغییر کرد. اکنون با سرم بالا، کیف پول کلفت و قلبم شاد راه می روم. هر کسی که دوباره آن حیله چتر را روی من بکشد، مشکل جدی خواهد داشت.

در سه مرحله آسان می‌توان از کیسه‌بازی به شجاعت رسید:

۱٫ بفهمید وقتی می میرید چه اتفاقی می افتد.

روز پیش در مطب دکتر بودم و یک کارآموز جوان از من سوال می پرسید. می توانم بگویم چیزی اشتباه است.

“خوبی؟” من پرسیدم.

او پاسخ داد “مطمئنا”. “فقط کمی نگران مدرسه.”

“آیا در مورد چیزی ترس دارید؟” من سوال کردم.

“البته. همه انجام میدهند. اینطور نیست؟»

“نه، من این کار را نمی کنم. اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. بدترین چیزی که ممکن است در هر روز برای شما اتفاق بیفتد چیست؟»

او پاسخ داد: “می‌توانم بمیرم.”

«درسته. خوب، اگر می‌دانید وقتی این اتفاق می‌افتد به کجا می‌روید، و آن مکان اتفاقاً بهتر از این مکان است… پس واقعاً چه چیزی برای ترس وجود دارد؟»

او گفت: “آقا، شما همین الان روزم را درست کردید”.

“خب، من روز شما را درست کردم روزم را ساختم. بنابراین یک روز عالی است. با آرزوی موفقیت برای شما.

به جای اینکه اجازه دهید ترس از مرگ شما را کنترل کند یا مانع شما شود، به شما پیشنهاد می کنم از شر آن خلاص شوید.

۲٫ با افراد شجاع معاشرت کنید.

نه.

۳٫ لیستی از تک تک چیزهایی که از آن می ترسید بنویسید. همه آنها را انجام دهید.

از اینکه از مردم برای قرار ملاقات بخواهید می ترسید؟ به مرکز خرید بروید و از تک تک افرادی که در طول روز می بینید بپرسید. آنها فقط مردم هستند، نه خون آشام. معمولا. احتمالاً با رد دهم یا بیشتر ترس خود را از بین خواهید برد. در اینجا یک خط انتخاب خوب است که من درست کردم: «ببخشید، آیا شما مسیرهایی برای ساختن خرس دارید؟ قطب نمای من شکسته است. در واقع، من این را برای یک کودک بی‌خانمان می‌سازم که دولت بنا به دلایلی نادیده می‌گیرد. حتما باید به من در ساختن آن کمک کنید. بیا.» سپس فقط دست آنها را بگیرید و به فروشگاه بروید. به من اعتماد کنید، این کار خواهد کرد. من احساس خوبی در مورد آن دارم.

از ارتفاع می ترسید؟ به بانجی جامپینگ در نمایشگاه کانتی بروید. شما شانس بیشتری برای تیراندازی توسط اعضای باند در آن نمایشگاه دارید تا اینکه قربانی یک پرش غم انگیز شوید.

از سخنرانی در جمع می ترسید؟ به Toastmasters بپیوندید.

از خواندن بهترین، سرگرم کننده ترین و در عین حال بسیار آموزشی مقالات در اینترنت می ترسید؟ شما در همین لحظه با این ترس روبرو هستید! تبریک می گویم!

تا زمانی که به سن بلوغ رسیدم متوجه شدم که هنوز از جنگیدن می ترسم. من ثروتمند، شاد و سالم بودم، اما تصمیم گرفتم هنوز باید با بزرگترین ترسم روبرو شوم. .

بنابراین من کاری را انجام دادم که هر فرد غیرعادی در آن موقعیت انجام می دهد. من به یک مبارز حرفه ای UFC پول دادم تا مرتباً مرا کتک بزند – به معنای واقعی کلمه. به او گفتم اگر در پایان هر جلسه خونریزی یا کبودی قابل توجهی نداشتم، پول او را متوقف می‌کنم.

او کاری را که من خواستم انجام داد. من حداقل هفته ای یک بار چشمانم سیاه می شود، بینی شکسته ای که اکنون به سمت چپ متمایل شده و دنده هایم شکسته است. مبارز UFC آنقدر کتک زد که من به معنای واقعی کلمه مثل یک بچه یک بار گریه کردم – جلوی مردم.

اما من هم شجاع تر شدم.

نکته جالب در مورد شجاعت این است که اگر آن را در یک زمینه به دست آورید، به هر بخش دیگری از زندگی شما نفوذ می کند. از زمانی که یاد گرفتم چگونه یک مرد را با دست خالی بکشم، چیزهایی مانند “صحبت کردن در مقابل مردم” بسیار آسان تر شده اند.

این مقاله در جولای ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس از insta_photos/Shutterstock

d82520efbd0944b6fbe5e50b279e139f?s=100&d=mp&r=g - شجاعت: این راز رسیدن به هر چیزی است که می خواهید
زندگی

Preston Ely موسس و مدیر عامل RealEstateMogul.com، مجله Inc. “سریعترین شرکت در رشد” است. او چندین کسب و کار ساخته و فروخته است و اخیراً به عنوان یکی از Fast Company “تأثیرگذارترین افراد در اینترنت” انتخاب شد. او در تدریس اصول موفقیت سالانه ۰ دلار درآمد دارد. او با استفاده از آنها در زندگی و تجارت خود سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کند. او مقالاتی را برای SUCCESS.com می نویسد تا سرگرم شود. او را در PrestonEly.com، در  Facebook و در تویتر.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی