عمومی

شاید شما مهارت های لازم برای مدیریت خود را ندارید نیروی کار از راه دور

شاید شما مهارت های لازم برای مدیریت خود را ندارید
نیروی کار از راه دور

اگر هنوز از تیم خود می خواهید که هر روز در دفتر ظاهر شوند، ممکن است مشکل تجاری داشته باشید که ربطی به کار از راه دور ندارد.

شاید شما از تغییر بیزارید. شاید شما در فرهنگی فعالیت می‌کنید که فرآیند را بیشتر از محصول ارزشمند می‌داند.

یا شاید شما فقط مهارت های یک نیروی کار از راه دور را مدیریت کنید.

هیچ شرمی در این کار وجود ندارد. به هر حال، اکثر برنامه‌های درسی MBA امروزه احتمالاً شامل کلاس‌های مدیریت کارمندان از طریق صفحه‌نمایش رایانه در مناطق زمانی نمی‌شوند — اگرچه به دلیل تجربه همه‌گیر ما احتمالاً به زودی تغییر خواهد کرد.

یکی از هر چهار شغل حرفه ای در آمریکای شمالی تا پایان سال جاری از راه دور خواهد بود . در آینده ای نه چندان دور، احتمالاً آن را کار از راه دور هم نخواهیم خواند. این فقط کار خواهد بود، زیرا احتمالاً یک هنجار خواهد بود، نه استثنا. اگر با این واقعیت جدید موافق نیستید، ممکن است دقیقاً دایناسور نباشید. اما ممکن است با انقراض معاشقه کنید.

مطمئناً، برخی مشاغل حرفه ای وجود دارند که احتمالاً از راه دور نمی رود، به ویژه در زمینه های مراقبت های بهداشتی، تولید، خرده فروشی، و ساخت و ساز.

اما اشتباه نکنید. کنترل از راه دور اکنون محل کار پیش فرض برای حرفه ای ها است.

مدیریت یک تیم راه دور نیاز به مجموعه مهارت خاصی دارد. این فقط این نیست که افراد خود را با رایانه و دسترسی به زوم به خانه بفرستید و به بهترین ها امیدوار باشید.

Remote یک ابزار جدید است. فضای کار، و این به شما بستگی دارد که با آن سازگار شوید.

با تعیین انتظارات واضح شروع کنید و مطمئن شوید که آنها سازگار هستند و عادلانه برای همه کار از راه دور، و انعطاف‌پذیری ناشی از آن، نمی‌تواند امتیازی باشد که برای تعداد کمی از افراد ممتاز تیم شما محفوظ است. این باید در بین تیم منصفانه باشد.

بدون هیچ کولر آبی برای جمع شدن، باید در تقویت رفاقت خلاق باشید. . در روزهای دور اولیه تیم من، ساعت‌های شاد زوم و شب‌های چیزهای بی اهمیتی داشتیم که تمام خانواده‌ها در آن شرکت می‌کردند.

من تمرینی را ایجاد کردم. چت یک به یک بین اعضای تیم – نه لزوماً در مورد کار و ترجیحاً با یک همکار که در غیر این صورت به طور منظم با آنها ارتباط برقرار نمی کنند. ممکن است کاملاً شبیه کولر آبی نباشد، اما یک شروع است.

در Harvard Business Review، Prithwiraj (Raj) Choudhury سازمان هایی را تشریح می کند که “از راه دور” ایجاد می کنند. اجتماعات تمرینی” بنابراین کارگران از نظر جغرافیایی نزدیک می توانند به صورت دوره ای دور هم جمع شوند و “غذاهای مجازی” با مدیرانی که همزمان پیتزا را به خانه اعضای تیم دوردست تحویل می دهند.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که بیماری همه گیر به ما آموخت، این است که در نهایت، همه ما آرزوی تعامل انسانی را داریم. بنابراین، هنگامی که در نهایت ممکن شد، من تمام تیمم را در مقر خود جمع کردم. حس بازگشت به خانه را داشت. اعضای تیم را دیدم که به مدت دو سال به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کرده بودند، وقتی بالاخره شخصاً ملاقات کردند یا دوباره وصل شدند، گریه می‌کردند و در آغوش می‌گرفتند.

مفهوم کاری که می‌توان از راه دور انجام داد، همراه با ایده‌هایی درباره مشت زدن به ساعت، خم شدن روی میز در یک اتاقک اختصاص‌یافته برای مجموعه‌ای از ساعت‌های تعیین‌شده، در حال تکامل است. اگر کار انجام شود، همه چیز بی ربط است. اگر یکی از اعضای تیم باید بچه‌ها را ساعت ۳:۳۰ از مدرسه بیاورد، یا یکی دیگر باید بچه‌های خزدار را در ساعت ۹:۳۰ در مهدکودک سگ‌ها رها کند، اما آنها کارشان را انجام می‌دهند، آسیب کجاست؟ این نگرش را اتخاذ کنید تا فرهنگی بسازید که در آن مردم بیشتر از مدیریت خرد احساس قدرت کنند و بهره وری افزایش یابد.

وقتی من در شرکت من شروع شد، در تاریک ترین روزهای همه گیری، تیم من متشکل از شش نفر بود. حالا ما ۳۵ ساله هستیم. ما رشد کردیم چون وقتی کاملاً از راه دور رفتیم، کار لطمه نخورد. کاملا مخالف. و با جذب آن ۲۹ نفر دیگر، به جای محدود شدن به منطقه جغرافیایی، توانستیم از یک استخر استعداد در سراسر کشور استخدام کنیم.

همه‌گیری، جنبش کار از راه دور را آغاز نکرد. فقط پا را روی گاز گذاشت و ما را دورتر و سریعتر از آنچه که کسی تصور می کرد در آن جاده به دوش کشید. در این فرآیند، مزایای کار از راه دور را به ما نشان داد. این به ما آموخت که کار در خارج از دفتر می تواند برای کارگران و شرکت ها مفید باشد.

زیرا در پایان روز، این مربوط به کار است، نه مکان کار.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی