خبر

شاخص بورس منفی ماند

شاخص بورس منفی ماند

350917 341 - شاخص بورس منفی ماند

اقتصاد۲۴– بورس امروز کاهش ۱۵ هزار و ۲۸۴ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد رسید.

افت شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۵۵ درصد افت داشت و به محدوده ۴۴۰ هزار و ۱۸۳ واحدی رسید. معامله‌گران در این روز ۶۴۳ هزار و ۸۹۱ معامله به ارزش ۵۱ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان انجام دادند.
امروز نماد‌های پارس، کچاد، فولاد، نوری، شستا، تاپیکو، کگل و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد‌های وبملت، وتجارت، کرماشا، وبصار و ومشبریزهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نزولی شد

در روز شنبه شاخص فرابورس با کاهش ۱۰۴ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۵۳۹ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۹۴ هزار ۱۳۳ معامله بود. امروز نماد‌های آریا، شگویا، صبا، ومهان، سمگا، شبصیر و غصینو بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های ددانا، وملل، حگهر و شجم نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.


بیشتر بخوانید:۲ سیگنال مهم برای بازار سهام در سال ۱۴۰۱


نماد‌های کرمان، ددانا، آریا، شاروم، تلیسه، فرابورس و افرا نیز لقب نماد‌های پرتراکنش فرابورس را گرفتند. آخرین قیمت ۴۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۵ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.  ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود شش هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی