عمومی

سیاه پوستان در بوفالو لاست هدف قرار گرفتند و قتل عام شدند تعطیلات آخر هفته. این هفته طبق روال معمول نیست

سیاه پوستان در بوفالو لاست هدف قرار گرفتند و قتل عام شدند
تعطیلات آخر هفته. این هفته طبق روال معمول نیست

این آخر هفته، یک مرد ۱۸ ساله سفیدپوست چندین ساعت رانندگی کرد تا به یک فروشگاه مواد غذایی در محله ای عمدتاً سیاهپوست در بوفالو برسد. نیویورک، و با استفاده از یک تفنگ خودکار که کلمه n روی لوله نقاشی شده بود، شلیک کرد. از ۱۳ نفر تیراندازی شده، ۱۱ نفر سیاه پوست بودند. ده نفر از آنها مردند.

اگر روز دوشنبه کار خود را با پرش مستقیم به گزارش وضعیت یا مرور هفته پیش رو شروع کردید، فرصتی حیاتی برای حضور در کنار کارکنان خود را از دست دادند.

مردم شما از امنیت، چه جسمی و چه روانی، ناامید هستند.

در برخی سطوح، همه ما می‌توانیم با ترس مرتبط با احتمال تیراندازی دسته‌جمعی آشنا شویم. شنیدن چنین موقعیت هایی ما را با مرگ و میر خودمان روبرو می کند. و تعداد بسیار زیادی در این کشور وجود دارد.

اما وقتی متوجه می‌شوید که حمله می‌شود، لرز عمیق‌تری را تجربه می‌کنید. مورد هدف قرار گرفت، و این اتفاق در نتیجه نفرت شخصی از شما و همه کسانی که شبیه شما هستند رخ داد.

برای همکاران سیاه پوست شما. منطق به این صورت است: اگر مردی بخواهد اسلحه را به دست بگیرد و ۱۰ غریبه کاملاً غریبه را از روی نفرت ناشی از نژاد بکشد، آیا واقعاً اینقدر سخت است که فرض کنیم افرادی در محل کار خودمان هستند، برخی از که ما هر روز می بینیم، که نوع مشابهی از رنجش را نیز در خود دارند؟ شاید آنها هرگز اسلحه را به سمت من نگیرند، اما آیا من را از دعوت در جلسه کنار می گذارند؟ من را برای ترفیع قبول کنید؟ درباره من با دیگران بد صحبت کنید؟ از نقاط قوت خود بگذرم و بررسی خود را بر روی نقاط ضعفم متمرکز کنم؟

عقل متعارف در لحظاتی مانند این، محکوم کردن این عمل است، و شما را تقویت کنید. ارزش های شرکت، و سپس به کارمندان خود در جوامع تحت تأثیر گوش دهید.

کمی توصیه در مورد دو نکته اول:

شرکت‌ها معمولاً به سمت اظهاراتی گرایش پیدا می‌کنند که «تمام اعمال نفرت‌انگیز را محکوم می‌کند» یا اعلام می‌کند که شرکت شما «تحمل عدم تحمل» را ندارد. در مقابل آن اصرار مقاومت کنید. پرداختن به ناملایماتی که رنگین پوستان در این کشور با آن روبرو هستند نه تنها درست است، بلکه حیاتی است. مبهم نباش برتری سفید اشتباه است و مشخص است. اسمش را بگذارید وگرنه هرگز از بین نخواهد رفت.

و ترفندی برای بخش گوش دادن نیز وجود دارد. همانطور که در Business گفتم خودی پس از قتل جورج فلوید، اکنون زمان ایجاد فضایی برای ایده های همکاران رنگین پوست است، اما نه فشار:

همکاران اقلیت شما دقیقاً در محل کار هستند — اقلیت ها. از آنجایی که در هر اتاق تعداد کمی وجود دارد، آنها دو و سه بار کار می کنند تا دیدگاه هایشان شنیده شود. به تقویت آن صداها کمک کنید، اما آنها را برای داشتن پاسخ تحت فشار قرار ندهید — به خصوص در مورد تنوع.

و فراموش نکنید که اگرچه مهم است که به کارمندان آسیب دیده خود گوش دهید، اما گوش دادنی که به دنبال آن عمل نمی شود، شبیه به سیاستمدارانی است که “افکار و دعا” خود را ارائه می کنند، اما از پرداختن به نوع قانون کنترل اسلحه خودداری می کنند. به جلوگیری از رویدادهایی مانند آنچه در بوفالو در آینده رخ داد کمک کنید.

می توانید بین میزان اعتقاد کارمندان رنگین پوست خود خط مستقیمی بکشید. از آنها حمایت می‌کنید و از اقدامات مرتبطی که آنها می‌بینند در شرکت خودتان انجام می‌دهید، حمایت می‌کنید.

اگر هنوز به آنها می‌گویید که شرکت شما زمانی که صحبت از تنوع به میان می آید راه درازی در پیش دارد: آنها می دانند.

اگر “شورای تنوع” یا “شمول” دارید. وظیفه نیرویی” که به سادگی به متخصصان منابع انسانی و تنوع و شمول توصیه می کند: شما هنوز علامت را از دست داده اید.

به آنچه در آن است فکر کنید. کنترل خود را کنترل نکنید، بلکه به کارکنان خود نشان دهید که در مورد ایمنی، حمایت و موفقیت آنها جدی هستید.

آیا برای رفاه حال مرخصی می دهد؟ مشاوره رایگان برای کسانی که به کسی نیاز دارند تا با او صحبت کنند؟ شاید این ترکیبی از ایجاد برنامه ای شبیه به بازرس است که به کارکنان اجازه می دهد تا نگرانی های مربوط به نژاد در محل کار را به طور ناشناس مطرح کنند و سپس اقدام ملموس و فوری برای رسیدگی به نگرانی های مطرح شده انجام دهند.

هر چه هست، قاطعانه انجامش دهید، اما بدون انتظار ستایش. به یاد داشته باشید که کاری که انجام می دهید برای هیچ کس لطفی نیست، اما گامی کوچک به سوی ایجاد یک زمین بازی یکنواخت برای همه است. اگر این کار را به خوبی انجام دهید، با گذشت زمان، همکارانتان در محل کارتان احساس امنیت و ارزش بیشتری می‌کنند و احتمال ماندن آنها بسیار بیشتر می‌شود.

این کار سخت است. اما این وظیفه رهبری است و ارزشش را دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی