عمومی

سیاست پر کردن مجدد رایگان استارباکس یک برند نابغه است استراتژی – حتی اگر تعداد کمی از آن اطلاع داشته باشند

سیاست پر کردن مجدد رایگان استارباکس یک برند نابغه است
استراتژی – حتی اگر تعداد کمی از آن اطلاع داشته باشند

خیلی قبل از روزگار Google و کشف بهترین نقاط بر اساس نظرات، کیفیت درک شده را ارزیابی کردیم یک رستوران بر اساس تعداد ماشین های موجود در پارکینگ. به دنبال بارهای شلوغ، کلوپ‌های شبانه با صف‌های طولانی، و کافی‌شاپ‌های پر از زندگی ناشی از کافئین گشتیم.

فرض می‌کردیم که اگر مؤسسه‌ای شلوغ بود، مکان خوبی برای رفتن است. این “اثبات اجتماعی” اولیه بود که مدت ها قبل از اینترنت وجود داشت. استارباکس که تقریباً سه دهه قبل از راه اندازی گوگل درهای خود را باز کرده بود، نمی توانست به یافتن آنلاین از طریق جستجوهای محلی و بررسی های درخشان وابسته باشد.

چالشی که استارباکس با آن روبرو شد، تنها این واقعیت نبود که هیچکس رستوران مرده را دوست ندارد. مانند بسیاری از مشاغل، با تعدادی از مشکلات (عمدتاً به هم مرتبط) مواجه بود که اگر حل نشود، می‌تواند به موفقیت بلندمدت آن آسیب برساند.

اما استارباکس–در اواسط دهه ۱۹۹۰ یک برند فرقه ای به حساب می آمد–از آن زمان یکی از قوی ترین و با ارزش ترین مارک های جهان. شرکت ۱۳ میلیارد دلاری یک شبه ساخته نشد و بدون آن ساخته نشد استفاده از یک لیست طولانی از استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی نابغه.

از ترفند خدمات مشتری ۴ دلاری به کمپین های برند جهانی، موفقیت استارباکس در ساخت برند اوج بسیاری از چیزها است. اما آنچه بسیاری از آنها به آن خلاصه می شوند توانایی آن در تبدیل مشکلات به راه حل های تقویت کننده برند است. خط مشی شارژ مجدد رایگان آن نمونه ای از آن است.

خط‌مشی پر کردن مجدد رایگان استارباکس 

برای ایجاد یک کافه شلوغ و پر از زندگی، باید افراد را در داخل خود جذب کنید و آنها را به ماندگاری درآورید. اما چه در یک کافه یا یک بار، برای اینکه مردم را روی صندلی نگه دارید، باید یک نوشیدنی در دست آنها داشته باشید. با ارائه شارژ مجدد رایگان، به مشتریان این فرصت را می دهد که مدتی طولانی تر بمانند. اما این تنها مزیت آن نیست.

همچنین مزیت تازه نگه داشتن قهوه را نیز دارد. قهوه را خوب نگه می دارد در عوض، مشتریان را راضی نگه می دارد، در حالی که قیمت را توجیه می کند و تجربه خوبی برای مشتری ایجاد می کند. که البته برای ساختن یک برند معتبر کلیدی است.

خط مشی شارژ مجدد رایگان استارباکس به شرح زیر است: 

در فروشگاه‌های شرکت‌کننده، می‌توانید از Starbucks Card یا برنامه Starbucks ثبت‌شده خود برای خرید یک نوشیدنی استفاده کنید و سپس همان Starbucks Card یا استارباکس در برنامه حساب می‌کند تا بدون توجه به نوشیدنی اصلی، قهوه دم‌شده (گرم، قهوه سرد یا دم سرد)، و چای (گرم یا سرد) را در طول بازدید از فروشگاه دریافت کند.

در مواردی که مشتریان حساب ثبت شده ندارند، امکان خرید وجود دارد. پر کردن مجدد با قیمت کاهش یافته حدود ۵۰ سنت.

برندینگ یک استراتژی بلند مدت حیاتی است 

برندسازی تصمیمات خرید ما را – اغلب در سطح ناخودآگاه – آگاه می‌کند. این چیزی است که باعث می شود مصرف کنندگان یک تجارت را به جای رقبای خود انتخاب کنند. و در مقابل، این چیزی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار در سال های آینده کمک کند.

در مورد استارباکس، به همین دلیل است که مصرف کنندگان فراوانی فروشگاه های جایگزین برای خرید قهوه در حال حرکت را نادیده می گیرند. ، خواه یک کافی شاپ محلی باشد، دانکین، مک دونالد یا پمپ بنزین نزدیک. مردم در صف‌های طولانی‌تری منتظر می‌مانند، قیمت‌های بالاتری می‌پردازند و حتی ممکن است محصول کمتری برای قیمت دریافت کنند. اما آن‌ها طوری به سمت زنجیره قهوه می‌کشند که گویی در حالت خلبان خودکار هستند، زیرا به لطف نام تجاری.

به همین دلیل است که به عنوان یک مصرف کننده هنگام خرید لپ تاپ جدید، هیچ برندی را فراتر از اپل در نظر نمی گرفتم. . بقیه ممکن است ارزان تر باشند و به همان اندازه کار کنند، اما من حوصله ریسک کردن آن را نداشتم. همچنین به همین دلیل است که که چرا M2 Air جدید من در جعبه نشست آمده است برای هفته ها پس از ورود

حل موثر مسئله یک استراتژی ساخت برند است

اما برندسازی موثر به سادگی متقاعد کردن عموم نیست که کسب و کار شما بر اساس پیام های تبلیغاتی یک چیز خاص است. برندسازی موثر، شهرت و وفاداری مشتری را ایجاد می‌کند، نه از طریق آنچه می‌گوید، بلکه از طریق کاری که انجام می‌دهد. اگر مکان‌های شلوغ و قهوه خوب آن که باعث شده مصرف‌کنندگان آن را با کیفیت بالا مرتبط کنند، فاکتور “خوب” را نداشت. که در مقابل، برچسب قیمت آن را توجیه می کند.

ایجاد یک برند میلیون دلاری با پنی  

هر کسب‌وکاری باید فعالانه به دنبال راه‌حل‌هایی برای مشکلات ذاتی خود باشد و راه‌حل‌های آن می‌تواند در تلاش‌هایی باشد که به‌طور مؤثری به ایجاد برند آن کمک می‌کند. بنابراین در حالی که برندسازی می‌تواند یک تلاش بسیار پرهزینه برای کسب‌وکارها باشد، لزومی ندارد. به هر حال، هر مشکل بازار فرصتی بالقوه برای برجسته شدن در آن بازار ایجاد می‌کند – اگر راه‌حل‌های هوشمندانه‌ای مانند قوی‌ترین برندهای جهان مانند استارباکس ارائه دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی