خبر

هر سهم دسانکو ۹ ماهه چقدر سود ساخت؟

هر سهم دسانکو ۹ ماهه چقدر سود ساخت؟

بازار؛ گروه بورس: شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی با نماد دسانکو در عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۴۰ تومان سود ساخته و طبق برآوردها تا پایان سال شرکت بیش از ۵۲ تومان سود خواهد ساخت.

در واقع طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۲ معادل ۱۹.۵ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افت داشته است.
دسانکو با سرمایه ثبت شده ۱۶۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۵۶۹.۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد داشته است.
این نماد در سه ماهه اخیر بازدهی منفی ۷ درصدی داشته اما در یکساله سهام شرکت رشدی ۳۶ درصدی داشته است و با توجه به روند کوتاه مدتی که اخیرا داشته محدوده حمایتی قوی برای سهم ساخته است، بر همین مبنا پیش بینی می شود که در روند صعودی که آغاز کرده به قله سال ۱۴۰۲ دوباره پست پیدا کند.
در حال حاضر سرمایه دسانکو ۱۶۱ میلیارد تومان است و هیات مدیره شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۹ درصدی داده اند که با اجرای آن مبلغ افزایش سرمایه به ۱۹۱ میلیارد تومان می رسد. محل تامین افزایش سرمایه مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد بود و در راستای حفظ و تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و جانبی محصولات تولیدی خواهد بود.
با توجه به اینکه سبحان آنکولوژی پروانه ۲۱ محصول جدید را دریافت و ۱۴ محصول جدید اخذ کرده و در سال مالی مورد گزارش ۱.۷ میلیون دلار صادرات به عراق و سوریه داشته از این رو درآمد خود را جبران کرده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی