عمومیمقالات

عظمت در رکود با مایکل والدز اتفاق می افتد

عظمت در رکود با مایکل والدز اتفاق می افتد

کلاس 88 Michael Valdes s.com  1024x682 - عظمت در رکود با مایکل والدز اتفاق می افتد

مایکل والدز در بزرگ‌ترین شرکت املاک و مستغلات جهان، زمانی که ایمان خود را جهش کرد، شماره ۳ بود. او به عنوان معاون ارشد برندهای Realogy – که شامل Century 21، Coldwell Banker و Sotheby’s می شود – توسعه شرکت را در مجموع به ۱۱۳ کشور رهبری کردند. سپس با شروع همه‌گیری در نوع جدیدی از شرکت، شغل جدیدی گرفت.

eXp Global یک شرکت املاک و مستغلات مجازی مبتنی بر ابر است که به گفته والدز، چند زبانه، چند فرهنگی و چند جغرافیایی است. این هفته، او با تریستان آهومادا، مجری Brilliant Thoughts در مورد اینکه چگونه است صحبت می کند. کار با نمایندگان آنلاین، از جمله داشتن یک دفتر مجازی که هر کسی می تواند وارد شود و مزایای ساخت و ساز در مناطق روستایی. طی چند هفته، eXp به دبی، امارات متحده عربی، بیست و سومین کشور فهرست خود گسترش خواهد یافت. او در مورد اینکه چگونه مدل در هر کشور متفاوت است، در حالی که رشد می کند به گونه ای که عوامل نیز خوشحال هستند، بحث می کند.

والدس همچنین افکار خود را در مورد پیاده‌سازی یک چشم‌انداز توضیح می‌دهد، ویژگی‌هایی که برای رهبری عالی مهم است و چگونه ارتباطات قوی ایجاد کنیم.

مایکل والدز را می‌توانید در michaelvaldesglobal.com پیدا کنید.، در اینستاگرام @michaelvaldesglobal و LinkedIn linkedin.com/in/michaelvaldes1/. او میزبان پادکست مغز متفکر املاک لوکس جهانی.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=100&d=mp&r=g - عظمت در رکود با مایکل والدز اتفاق می افتد

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

← آسیب پذیر شدن آنلاین با برایان فانزو
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی