خبر

بورس در حال پیشخور کردن تورم سال ۱۴۰۱

بورس در حال پیشخور کردن تورم سال ۱۴۰۱

346817 930 - بورس در حال پیشخور کردن تورم سال ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴– مهدی حاجی‌وند در گفتگو با رادیو ایران در بررسی شرایط این روز‌های بازار سرمایه گفت: روند متعادل و مثبت شاخص بورس و کلیت این بازار در حالی از ابتدای امسال تا کنون ادامه‌دار بوده، که علاه بر صعود شاخص بورس به نیمه ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد، دادوستد‌های این بازار از حجم و ارزش قابل قبولی برخوردار است.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: بررسی شاخص‌های این بازار از ابتدای امسال حکایت از این دارد که رشد شاخص هموزن بیش از شاخص کل بوده که این موضوع بیانگر این مطلب می‌باشد که علاوه بر شاخص کل و شاخص‌سازها، کلیت بازار سرمایه نیز از روند متعادل و رو به رشدی برخوردار بوده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۸ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت


وی با اشاره به این که روند، متعادل، خوب و مثبت شاخص بورس و کلیت بازار سرمایه به نوعی در حال پیشخور کردن تورم سال ۱۴۰۱ است، اضافه کرد: به طور معمول در بورس سهامداران خبر‌ها را می‌خرند و خبر و اتفاقات آینده را پیشخور می‌کنند؛ و به همین دلیل هم از ابتدای امسال به دلیل شرایط تورمی اقتصاد شاهد این هستیم که شاخص بورس و کلیت بازار سرمایه روند متعادل و مثبتی برخوردار شده‌اند.
این کارشناس بازار سرمایه اظهار امیدواری کرد: روزی برسد که به دلیل افزایش بهره‌وری و کارایی در بنگاه‌های تولیدی و همچنین رشد و رونق اقتصاد کشور شاهد افزایش شاخص بورس و روند صعودی کلیت بازار سرمایه باشیم.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی