عمومی

سرنا ویلیامز 5 درس در مورد سرسختی ذهنی ارائه می دهد که می توانید برای هر عملکردی استفاده کنید

سرنا ویلیامز ۵ درس در مورد سرسختی ذهنی ارائه می دهد که می توانید
برای هر عملکردی استفاده کنید

ورزش نویسان از سرنا ویلیامز تمجید می کنند که سزاوارانه اوست، زیرا او اظهارنامه انحصاری از طرف تنیستنیستیرگو . بسیاری از این نویسندگان بر روی ۲۳ عنوان انفرادی گرند اسلم و انگیزه شدید و سرسختی ذهنی او تمرکز می کنند.

طبق گفته ویلیامز، این بازی ذهنی ۷۰ درصد از موفقیت او را تشکیل می دهد. او این نظر را در مجموعه ۱۰ قسمتی برای MasterClass بیان کرد. اگرچه ویلیامز اصولی مانند سرویس‌ها و ضربات زمینی را پوشش می‌دهد، کاوش او در جنبه ذهنی عملکرد اوج، درس‌هایی را ارائه می‌دهد که فراتر از این ورزش است.

این پنج درس در مورد سرسختی ذهنی برای هر عملکردی اعمال می شود، مانند ارائه یک سخنرانی یا ارائه در هنگام فشار.

۱٫ مانند یک حرفه ای تمرین کنید.

ورزشکاران حرفه ای در طول تمرین با خود بازی می کنند تا برای فشاری که در روز بازی احساس می کنند آماده شوند. به عنوان مثال، ویلیامز مانند بازی خود تمرین می کند، در خلال استراحت های آبی تنها می نشیند، درست مانند یک تورنمنت واقعی.

ویلیامز همچنین به «تمرین‌های سازگاری» تکیه می‌کند، جایی که خودش را مجبور می‌کند تعداد مشخصی عکس پشت سر هم بزند و اگر از دست می دهد، او باید دوباره شروع کند.

من تمرین های سازگاری را برای ارائه ها نیز توصیه می کنم. ارائه خود را از ابتدا تا انتها بدون توقف ارائه دهید. اگر آنچه را که قصد داشتید در مورد یک اسلاید بگویید را فراموش کردید و مجبور شدید به یادداشت های خود نگاه کنید، خوب است، اما باید دوباره از ابتدای عرشه شروع کنید. با مجبور کردن خود به ارائه مداوم ارائه، کمی به خود فشار می آورید و اعتماد به نفس خود را برای چیز واقعی افزایش می دهید.

۲٫ نوار را بشکنید.

ورزشکاران ویدیوهای زیادی را در روز بازی تماشا می کنند. ویلیامز می‌گوید که در بیشتر دوران حرفه‌ای‌اش، تجربه دردناک تماشای شکست‌هایش را تجربه کرده است. با این حال، او با هر ویدیویی از اشتباهات خود درس گرفت.

شاید شما یک ویدیوی روز بازی نداشته باشید، اما می توانید آن را تکرار کنید. با ضبط کردن خود در ارائه یک ارائه تجربه کنید. بدترین منتقد خود باشید – به دنبال اشتباهات باشید. آیا از کلمات پرکننده زیادی استفاده می کنید که حواس را از پیام شما منحرف می کند؟ آیا به جای برقراری ارتباط چشمی از اسلایدهای خود می خوانید؟

بیشتر مشکلات ارائه به راحتی برطرف می شوند، زمانی که خود را در حال انجام این اشتباهات مشاهده کنید. .

۳٫ با افرادی که بهتر از شما هستند تمرین کنید.

این یکی از درس های مورد علاقه من از کلاس استاد سرنا ویلیامز است. او شرکای تمرینی می یابد که بهتر از او هستند. ویلیامز در اوایل دوران حرفه ای خود مجبور نبود خیلی دنبالش باشد. خواهر بزرگتر او، ونوس، رقابت زیادی را فراهم کرد. او یک بار گفت: “سرنا بدون زهره وجود ندارد.”

به عنوان یک بازیکن جوان، ویلیامز همچنین سعی کرد از پیت سامپراس و مونیکا سلز با تجزیه و تحلیل مسابقات آنها کپی کند. شما می توانید همین رویکرد را برای هر نوع اجرا، مانند سخنرانی در جمع، اعمال کنید. ممکن است «شریک تمرینی» نداشته باشید، اما می‌توانید سخنرانانی را تماشا کنید که در کاری که انجام می‌دهند عالی هستند. بین YouTube و TED Talks، دسترسی آسان (و رایگان) به بهترین سخنرانان جهان دارید.

افرادی که بهتر از شما هستند را مطالعه کنید تا به سطح آنها نزدیکتر شوید.

۴٫ گذشته را فراموش کنید و روی حال تمرکز کنید.

یک بار ببینید چه اشتباهی انجام داده‌اید، باید اشتباهات خود را رها کنید گذشته. ویلیامز می گوید شما باید از اشتباهات خود درس بگیرید، اما وقتی آماده هستید که عملکرد خود را اصلاح کنید، خاطره را در جایی که به آن تعلق دارد رها کنید – در گذشته.

تنها تمرکز شما باید روی جلسه تمرین امروز یا ارائه فردا باشد. من با بسیاری از سخنرانان کار کرده‌ام که نمی‌توانند بهترین عملکرد خود را در زمان حال داشته باشند، زیرا به زمانی که به هم ریخته‌اند فکر می‌کنند.

فکر کردن در مورد اشتباهات خود صرفاً انرژی منفی هدر رفته است که در حال حاضر کاری ندارد.

۵٫ اضطراب را از بین ببرید و دور بیندازید.

ویلیامز تصدیق می کند که قبل از مسابقه “به شدت عصبی” است. تقریباً همه کسانی که به عملکرد خود اهمیت می دهند درست قبل از شروع بازی مضطرب می شوند. راز این است که اضطراب را به بی باکی تبدیل کنیم.

ویلیامز در مورد ترس به عنوان احساسی فکر می کند که در یک بطری می گذارد. او در حالی که به سمت زمین می رود بطری را دور می اندازد زیرا نترس بودن برای اجرای موفق بسیار مهم است. ویلیامز به ما یادآوری می‌کند که قهرمانان نیز ترس را تجربه می‌کنند. اما وقتی زمان اجرا فرا رسید، آن را با اطمینان جایگزین می‌کنند.

وقتی به دادگاه مرکزی رسیدید و می‌خواهید در یک ارائه راه اندازی کنید، مطمئن شوید که بطری ترس را بیرون می اندازید. بازی خود را انجام دهید. روی نقاط قوت خود تمرکز کنید. آرام باشید، لبخندی بر لبانتان بیاورید و از نورافکن لذت ببرید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی